Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omituinen tilanne Lidlissä, mitä ihmettä

Vierailija
14.03.2016 |

Käytiin lähilidlissä ruokaostoksilla miehen kanssa ( asioimme samassa lidlissä viikottain)

Menimme kassalle normaalisti ja meiltä molemmilta kysyttiin paperit miehen muutaman oluen takia ( ollaan reippaasti yli kolmekymppisiä molemmat)

Kassa tuijotti papereitani omituisesti vaivaannuttavan pitkään. Katsoi minua muutenkin omituisen epäluuloisesti.

Tajuttiin poistuessamme, että vartija oli seuraillut meitä ympäriinsä koko kauppareissun ajan. Tuli tosi outo olo. Ollaan ihan normaali pariskunta. Koskaan emme käyttäydy häiritsevästi tai epäilyttävästi.

Siis mistä tuollainen voi johtua? Piti vielä tarkistaa kotona peilistä, oliko meikit levinnyt pitkin naamaa tai jotain vastaavaa.

En ole koskaan kokenut mitään vastaavaa. Tosi harmillista!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutat jotain myymälävarasta.

Vierailija
2/14 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos siellä oli vaan joku tehotarkkailuviikko menossa. Älä ole moksiskaan, kun mitään epäilyttävää ette tehneet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa minun arkeeni, jos auttaa niin kuvittele että se vartija on ihastunut ja kassakin vain halusi stalkata sinut myöhemmin facesta :)

T. Mamumuija

Vierailija
4/14 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Only in Lidl.

Vierailija
5/14 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on aiemmin käynyt joku sinun kuvaukseesi mätsäävä myymälävaras. Nimi saatu ylös, siksi papereiden tarkka syynäys ettekä joutuneet kuulusteluun ulko-ovella.

Vierailija
6/14 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ota liian vakavasti., Minullekin on joskus noin käynyt - vartija epäillen seurannut joka liikettäni, todella kiusallinen tilanne kieltämättä. Erittäin neutraali, siisti normihlö olen. Siitä sitten saman illan on mielipaha ollut, mutta huomenna pvä uus.. Keitä kupponen lämmintä kaakaota ja kietoudu vilttiin. Jeesaa varppina.

Vierailija
7/14 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Only in Lidl.

Miten niin? Ääsmarketissa notkuu aina vartijoita. 

Vierailija
8/14 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa minun arkeeni, jos auttaa niin kuvittele että se vartija on ihastunut ja kassakin vain halusi stalkata sinut myöhemmin facesta :)

T. Mamumuija

Alapeukuista päätellen joillekkin kelpaa vain rasismiulisijamamut :)

Vierailija
9/14 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työskennellessäni vartijana sain aina kuulla että seuraan jotakin tyyppiä, jota en oikeasti ole seurannut tai edes huomioinut millään tavalla.

Kerran joku tuollainen itsestään liikoja luuleva hullu oli valittanut esimiehelleni ja sain urputusta.

Ihmiset on naurettavia pellejä kun luulevat että kaikki heitä kyttää ja on juuri heistä kiinnostunut.

Ette ole oikeasti niin kiinnostavia.

Vierailija
10/14 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina olutta , hyvin menee teilläkin.

Vierailija
11/14 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mamumuija

Alapeukuista päätellen joillekkin kelpaa vain rasismiulisijamamut :)

Mitään välimuotoahan ei ole..

Vierailija
12/14 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oluet säilyvät kyllä aika pitkään kaapissa. Ehkä et ongelmakäyttäjänä sitten käsitä, että niitä ei ole pakko vetää kitusiinsa sillä samalla sekunnilla, kun ne on maksettu.

Vierailija
13/14 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oluet säilyvät kyllä aika pitkään kaapissa. Ehkä et ongelmakäyttäjänä sitten käsitä, että niitä ei ole pakko vetää kitusiinsa sillä samalla sekunnilla, kun ne on maksettu.

Ja jos on vuorotöissä, niin voi olla jopa ma-ti vapaata. Silloinhan voi vaikka maanantaina mennä saunaan kera parin olusen, koska on ma-ti "viikonloppu" :O

Vierailija
14/14 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hiton väliä sillä on, onko huomenna työpäivä? Ettäkö olutta ei saisi juoda tänään jos huomenna on töitä - miksi?