Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruoka-allergiat sairaalassa

Vierailija
14.03.2016 |

Lapsellani on ruoka-aineallergioita, jotka kysytään aina osasatolle tullessa kaavakkeella ja vielä suullisestikin. Silti eteen tuodaan ruokaa, jossa allergioita ei ole huomioitu. Kun näin kävi kolmannen kerran, teki mieli hermostua, mutta ystävällisesti taas vaan totesin että tämä ruoka ei käy ja lapsi näri niitä osia aterista mitä hänelle sopi. Uutta annostahan ei siihen hätään saa. Kertokaas hoitsut miksi näin pääsee käymään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei kannata luottaa yhtään niihin. Lapsi olisi varmaan kuollut jos itse en olisi ollut vieressä tarkistamassa ruokaa. Ja kun juuri sen ruoan takia siellä sairaalassa... Myös itse en saanut mitään syötävää vaikka erikseen pyysin parilta keski-ikäiseltä lähihoitajalta josko saisin jotain mitä voisin syödä. Kun kyse ei kuitenkaan ole siitä etteikö keittiö voisi tehdä mitä tahansa, niin se on sitten vain niiden "hoitajien" viitseliäisyydestä

Vierailija
2/6 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän olen joutunut lapsen kanssa sairaalassa olemaan, sitä vähemmän hoitajia arvostan, harmillista =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalan dieettikokkina välillä ihmettellään ruokatilauksia. Mitähän niissä on ajateltu?

Sitten yhteyttä ravitsemusterapeuttiin tai vuoroesimieheen ja soittoa osastolle.

Vierailija
4/6 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro dieett6kokki lisää, mikä ihmetyttää.

Vierailija
5/6 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro dieett6kokki lisää, mikä ihmetyttää.

Vierailija
6/6 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalan dieettikokkina välillä ihmettellään ruokatilauksia. Mitähän niissä on ajateltu?

Sitten yhteyttä ravitsemusterapeuttiin tai vuoroesimieheen ja soittoa osastolle.

Kuka ne tilaukset tekee? Mitä ihmeellistä jos lukee vaikka ei pähkinää ja tomaattia?