(Iki)sinkkunaiset: millaista on seksielämänne?
Rehellisesti? Mulla tulee aika tarkkaan 5 krt seksiä=5 tinderistä saatua kertapanoa vuodessa :D kenenkään kanssa ei oo kehittynyt syystä tai toisesta mitään pysyvämpää :/ no, onneksi sentään on tuo tinder, kun baareista en tykkää seuraa etsiä.
Kommentit (54)
Opiskeluaikana vielä harrastin muutamia yhden illan juttuja ja/tai vakipanosuhteita. Sitten olin 1,5v suhteessa, jonka jälkeen satunnaiset seksikumppanit eivät enää kiinnosta. Joten aika hiljaista on.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te sinkkunaiset löydätte vakipanonne ja millaiset kriteerit asetatte miehelle? Yhden yön jutut ei kiinnosta yhtään.
Ikisinkkumies
Olen tuo joka aiemmin kirjoitti harrastavansa kerran, pari viikossa seksiä fuckbuddyn kanssa. Käytiin muutamilla treffeillä, mutta rehellisesti kerroin etten halua enää koskaan parisuhdetta ja tähän vain ajauduttiin. Ulkonäöllisesti on toki kovat kriteerit, koska kyse on vain seksistä. Pitkä, komea, lihaksikas, tumma, tulinen, komeat kasvot, hyvät kädet, upea selkä, tyylikäs olemus. Lisäksi pitää olla mukava ja hauska.
Vierailija kirjoitti:
Suurimman osan sinkkuajoistani kuitenkin olematonta, kuten näköjään monella muullakin.
Näinhän se tuntuu usein olevan, itsellänikin on kuukausien kuivia kausia. Ei sentään vuosien, kuten joillakuilla. Olen saanut tänä vuonna seksiä 5 kertaa, ihastukseltani näistä kaksi, valitettavasti homma ei johtanut vakavampaan. Loput kerrat sitten on/off -vakiseksikumppanin kanssa. Hän on minua paaaaljon nuorempi, komea ja mukava, vietämme mutkatonta aikaa yhdessä ja puuhaamme kaikkea muutakin kuin seksiä. Kaipaan kovasti parisuhdetta, ja tämä suhde korvaa osittain sitä kaipuuta. Seksi on suuri osa kuviota, mutta niin on myös halailu, toisen vieressä nukkuminen, yhteinen aamupala jne. Tätä on jatkunut jo reilusti yli vuoden, ja lopetamme, jos toinen alkaa tapailla vakavammin jotakuta (pääasiassa hän), mutta koska kumpaakaan ei ole onnistanut ja pidämme toisistamme, niin homma on jatkunut toistaiseksi.
Jos pitkäaikaisjuttu löytää tyttöystävän, saatan olla pitkään (esim. puoli vuotta) kokonaan ilman, kuten olin ennen häntä. Yhden illan juttuihin en kykene lainkaan, kuvottaa ajatuskin (en paheksu, ei vain ollenkaan sovi minulle), ja sopivaa miestä ei ole helppo löytää. Seuraa olisi kyllä tyrkyllä, mutta koska haluan mukavan ja hyvin kohtelevan miehen, joka kaipaa myös läheisyyttä, niin menee aika vaikeaksi.
Parisuhteessa oli seksiä noin kolme- neljä kertaa viikossa (pitkä liitto), ja tämä nykyinen määrä on aivan surkean vähän. Haluni eivät katoa kokonaan millään. :( Mielestäni elämä kokonaan ilman toisen ihmisen läheisyyttä on kamalaa, enkä voisi kuvitella selibaattia ja täysin fyysisesti yksinäistä elämää (sellaista, jossa ei ole halaamista ja toisen sylissä oloa) vaihtoehdoksi itselleni. Ihmettelen heitä, jotka siihen pystyvät, ja tavallaan kadehdin. Itse etsin lopulta aina jonkun, kun kosketuksen puute menee liian vaikeaksi, seo n pahempi kuin seksin nälkä, vaikka seksikin on tosi tärkeää. Olen todella pahoillani niiden miesten ja naisten puolesta, jotka eivät saa ketään edes tällaiseen juttuun, vaikka haluaisivat. :/
Vakituinen kalakaveri. Tavataan 1-2 krt/viikossa, joka on juuri sopiva tahti minulle.
En kelpaa sellaisille miehille, joista itse välitän. Minun kerrotaan olevan ihana nainen, loistava keskustelukumppani, älykäs, luova ja lahjakas. Mutta ilmeisesti en sopiva parisuhteeseen. Olen huolehtivainen ja hellä, toisaalta omaan vahvat mielipiteet ja pidän arvoistani kiinni. Miehet kavahtavat noita viimeksi mainittuja seikkoja ilmeisesti. Olen lisäksi hyvin seksuaalinen ja viihdyn ihoa vasten vaikkapa tuntikausia. Kokemusta on yli 10v kestäneestä parisuhteesta. Nyt olen vuosia asunut yksin, seksiä viimeksi syksyllä puolituttavan kanssa pari kertaa ja se oli fiasko.
Kohdallani näköjään on joko tyytyä pelkkään panosuhteeseen ja siihen en kykene. Olisin tunteilla mukana 100% siinäkin. Keskustelukumppaniksi ja tukihenkilöksi kyllä kelpaan, mutta siinäkin on mulla tunteet mukana.
Loppupäätelmänä on se, että paras olla täysin ilman miestä. En tosin sulje pois vaihtoehtoa naisestakaan, vaikkei kokemusta olekaan. Ihmisen kaipuu kun vaan on niin iso asia.
Tän ketjun perusteella useimmilla aika vähäistä, mistähän tulee käsitys, että sinkku naiset ovat petoja, joilla jatkuvasti uusi mies sängyssä. .
Vierailija kirjoitti:
Tän ketjun perusteella useimmilla aika vähäistä, mistähän tulee käsitys, että sinkku naiset ovat petoja, joilla jatkuvasti uusi mies sängyssä. .
Enemmän ja tasaisemmin naisilla on sinkkuna seksiä, mitä miehillä. Sinkkumiehissä muutama mies kerää potin.
Ikisinkkumies
ps. Onkohan tämäkin vuosi kokonaan seksitön kuten 2015?
10 v. aikana ehti olla kumppaneita luku välillä 5-10. Kertapanoja pari kappaletta joista molemmat jollain lailla ennestään tuttuja (ei satunnaisia baarilöytöjä), muut tapailuja jotka eivät kuitenkaan edenneet seurusteluksi. Pisin aika jonka olin kokonaan seksittä oli n. 3 vuotta.
No ikää 35+ eikä seksiä ole ollut koskaan. Taitaa taas olla yksi pitkä kuiva vuosi edessä.
Vierailija kirjoitti:
Se on miesten omien halujen projisointia. Minä olen itse saanut ikävää kommentointia juuri vain ja ainoastaan miehiltä, että vain siksi koska olen nainen ja sinkku harrastaisin 247 seksiä ja olisin joku nymfomaani.
Tuntuu pahalta moinen kommentointi kun edellisestä seksikerrasta yli vuosi ja näillä näkymin koko loppuelämä.
Omaa kivaa melkein joka päivä. Seksiä pari kertaa vuodessa, kun tapailu jonkun miehen kanssa siihen johtaa. En pidä yhden illan jutuista.
Itse löydän kahdella tapaa: joko ystävyyssuhde muuttuu fyysisemmäksi tai sitten viehätyn jostakusta minua pokailemaan tulleesta vieraasta, jolle ehdotan tätä järjestelyä. Olen ihan itse aina ollut aloitteellinen seksisuhteiden solmimisessa, en tiedä olisiko se jopa vähän epäsopivaa miehen ehdottaa? Tai riippuu tietysti tilanteesta, kavereitten kesken nyt tietysti ei tarvitse epäkunnioittavuusseikkoja niin miettiä.
Tinderistä väki taitanee nuo suurimmaksi osaksi hommata. Eikö joillakin nettipalstoilla myös ole seuranhakuvaihtoehtona "seikkailu" tms?
En itse ainakaan vaadi mitään mahdottomia. Tavallinen, siisti ulkonäkö riittää. Seksissä tärkeintä on ottaa toinenkin huomioon, eikä ajaa vain omaa etuaan - toisaalta on pakko sanoa sellainen huomio, että parasta seksiä olen saanut nimenomaan seksisuhteissa. Ei kai se ihmekään ole, seksisuhteessa kun pääosassa on nimenomaan se seksi ja koko suhteen jatkuminen on sen laadusta kiinni, niin siihen sitten panostetaan. Eihän muuten koko järjestelyssä olisi mitään järkeä.