Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

(Iki)sinkkunaiset: millaista on seksielämänne?

Vierailija
14.03.2016 |

Rehellisesti? Mulla tulee aika tarkkaan 5 krt seksiä=5 tinderistä saatua kertapanoa vuodessa :D kenenkään kanssa ei oo kehittynyt syystä tai toisesta mitään pysyvämpää :/ no, onneksi sentään on tuo tinder, kun baareista en tykkää seuraa etsiä.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kohta vuoden ajan sinkkuna, sitä ennen kaksi pitkää suhdetta. Yksi lyhyt tapailu oli, jossa muutama kerta seksiä. Nykyään ei seksiä, ei ole viimeksi ollut kuin marraskuussa. En jaksa etsiä seuraa. Viihdyn kyllä yhden miehen kanssa, mutta hänelle olen vain kaveri, seksiä ei missään muodossa. Voisin haluta, mutta mies näköjään ei. Haikaileeko entistään vai jotain parempaa, en tiedä. Pitäisi varmaan lopettaa kaverina olokin, sillä odotan häneltä enemmän kuin pystyy antamaan.

Olen hoikka ja nätti nainen monen mielestä, mutta ilmeisesti naisena kiinnostan ihan vääriä miehiä. 

Vierailija
22/54 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ihanaa, kaksi mahtavaa vakipanoa joita tapaan (erikseen) muutamia kertoja kuukaudessa, muusta menosta ja fiiliksistä riippuen seksiä ehkä parisen kertaa viikossa. Suurimman osan sinkkuajoistani kuitenkin olematonta, kuten näköjään monella muullakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä seksielämää ei ole. Viimeisen n. 10 vuoden aikana yht. 3 kertaa kahden eri miehen kanssa. Ei jaksa säätää vaikka mieli tekisi kovasti. Menoa hidastaa aika tavalla myös se että lapsi on aina kotona.

N33

Vierailija
24/54 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas paljon meitä naisia, jotka kelpaisivat vain yhden illan juttuihin. 

Vierailija
25/54 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla edes se etuna. Miehenä aika ankeaa, kun ei kelpaa suhteeseen, eikä yhden illan juttuun. Maksulliselle toivottavasti kelpaa.

Vierailija
26/54 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla edes se etuna. Miehenä aika ankeaa, kun ei kelpaa suhteeseen, eikä yhden illan juttuun. Maksulliselle toivottavasti kelpaa.

Ei se ole minulle etu, koska en kykene harrastamaan yhden illan juttuja. Jo ihan perusturvallisuuteni vuoksi en koskaan suostuisi sellaiseen. Ehkä 20 vuoden kuluttua voin maksaa miesprostituoidulle, luulisi olevan riittävän pitkä kuiva kausi jo takana.

Vierailija
27/54 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lapsen yh olen. Joka päivä tekisi mieli seksiä mutta ei ole miestä eli ei seksiä ole enää ollut pitkiin aikoihin. Aikaisemmin harrastin omaa kivaa mutta nyt olen sen lopettanut myös. Tulee vaan paha mieli kun muistaa että ei enää tule seksiä eikä seurustelua.

Vierailija
28/54 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin olisin rehellisesti sinkku kuin nykytilanteessa. Tapailen miestä, josta en saa selvää, en seksiä.

Vierailija
29/54 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen seksikokemukseni oli yhden illan juttu vuonna 2012. En harrasta itsetyydytystäkään. 

Vierailija
30/54 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole seksielämää enää :) Masturbointia yritän vähentää että ei turhaan pysyisi halut hereillä ja sitä kautta olisi turhaa haaveilua miehistä ja parisuhteista. Ehkä 1-2 kertaa kuussa tulee hairahduttua, mutta ne on enemmän hetken mielijohteita kuin että oikeasti tekisi paljon mieli. Vielä muutama vuosi sitten minulla oli pari fuckbuddya, toisen kanssa halusin itse lopettaa ja toinen sitten aina jätti minut kun löysi naisen jonka kanssa halusi alkaa oikeasti tapailla. Itsetuntoni on muuten noista ajoista huonontunut, kun on tullut pakkeja, mutta siltä osin parantunut että tuolla lailla pyöriteltäväksi en enää suostuisi.

Baareissa en oikein tykkää käydä eikä ole oikein mahdollisuuksiakaan. Jos siellä kävisi säännöllisesti pari kertaa kuussa, luultavasti vuositasolla voisi olla mahdollisuus pariin yhden yön juttuun kun jämämiehet loppuyöstä etsivät niitä jämänaisia (tai päinvastoin). Mutta ajatus kertaseksistä humalassa toisen humalaisen kanssa ei todellakaan kiehdo, paitsi että siinä on omia muita riskejä niin tuskin se seksinäkään olisi ollenkaan vaivan arvoista.

Vierailija
31/54 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta sitten lopetin kaksi vuotta kestäneen seksisuhteen ja sen jälkeen on ollut täysi hiljaisuus seksirintamalla. Seksisuhdetta ennen olin kahdeksan vuotta ilman. Ei kiinnosta yhden illan hoidot yhtään, ällöttää ajatuskin päästää joku täysin vieras iholle, mutta seksisuhdemies alkoi tapailla jotakuta tosissaan ja uutta on tosi vaikea löytää. Parisuhdetta en halua, olen jo saanut osani väkivaltaisesta juoppohullusta nalkuttavasta suomalaisesta miehestä, vaikka en edes virallisesti seurustellut sen kanssa.

Menee tämä näinkin, panetus loppuu aina noin kuukaudessa ja halut vaipuvat horrokseen. Laitan energiani johonkin hyödyllisempään.

Vierailija
32/54 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on ollut vakituinen seksisuhde mutta kaikki ovat päättyneet aina miehen muuttoon.

Nyt kuitenkaan ei ole ketään enkä jaksa etsiä.

Vierailija
33/54 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te sinkkunaiset löydätte vakipanonne ja millaiset kriteerit asetatte miehelle? Yhden yön jutut ei kiinnosta yhtään.

Ikisinkkumies

Vierailija
34/54 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä usko ettette kelpaisi! Pyh ja pöh. Miettikää mitä pirttihirmuja tuolla kulkee miesten käsikynkässä :D

Vierailija
35/54 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä usko ettette kelpaisi! Pyh ja pöh. Miettikää mitä pirttihirmuja tuolla kulkee miesten käsikynkässä :D

Kyllä tässä on aivan tarpeeksi takana pelkiksi seksisuhteiksi muuttuneita tapailuja, että tuohon voisi oikeasti uskoa. Joissain naisissa ei ole vain sitä jotain, joka herättäisi miehen romanttisemmat tunteet. Miehet tuntuvat näkevän minut aina pelkkänä seksiobjektina, johon ei kukaan jaksa tutustua syvällisemmin.

Vierailija
36/54 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä silloin kun löytyy kiva partneri. Joskus kerran kuussa, toisinaan useammin. Ei tosin se pysyvä mieskään olisi pahitteeksi. N21.

Vierailija
37/54 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta ilman seksiä jo. En ole koskaan irtosekstaillut.

Vierailija
38/54 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti? Mulla tulee aika tarkkaan 5 krt seksiä=5 tinderistä saatua kertapanoa vuodessa :D kenenkään kanssa ei oo kehittynyt syystä tai toisesta mitään pysyvämpää :/ no, onneksi sentään on tuo tinder, kun baareista en tykkää seuraa etsiä.

Olen naimisissa ja saan seksiä 5-7 kertaa vuodessa. Kumppani on kyllä aina sama, mutta en silti lähtisi kauheasti kehumaan.

Vierailija
39/54 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viisi yhden illan juttua 18-42-ikävuosien aikana eikä mitään muuta!

Tosin yksi syy ikisinkkuuteeni oli se, että kohtasin äärimmäisen harvoin sellaisia mihiä, joiden kanssa olisin halunnut seksiä. Tapasin sellaisen vasta yli nelikymppisenä ja tajusin, minkä aarteen löysin ja iskin kovaa kiinni.. ;)

Vierailija
40/54 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni seksuaalisena ja sekstaan itseni kanssa 2-5x/vk. Yhdenillan jutut ja muut seksisäädöt ei ole kiinnostaneet enkä niitä harrasta. Jos ei löydy kriteereihin sopivaa molemmin puolisin tuntein voin hyvin jatkaa nykymeininkiä vaikka hamaan loppuun. Läheisyyden kaipuu tietenkin välillä kova.

n+30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme