Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden miehen vanhat hoidot

Vierailija
14.03.2016 |

Olen vähän aikaa tapaillut miestä (tai kai tätä voi jo seurusteluksi kutsua), jolla on jonkinlainen naistenmiehen maine. Ollaan aiemmin pyöritty osittain samoissa porukoissa ja satun tietämään neljä hänen aikaisempaa hoitoaan ja he ovat kaikki hoikempia ja kauniimpia, pari suorastaan missikandidaatin näköisiä. Itse olen hieman ylipainoinen ja aika tavallinen kasvoista. En ole koskaan ollut miesten piirittämä. Mies on kertonut mulle että haluaa nyt sitoutua ja on valmis lähitulevaisuudessa perustamaan perheenkin.

Mua ei häiritse se että hän on kokenut (olen toki itsekin joskus baaripanoja harrastanut), vaan se että en ole kummoisen näköinen hänen naishistoriaansa peilaten. Ja mies on toki itsekin komea. Miten voin ikinä luottaa, että hän ei petä tai lähde toisen mukaan? Mitäs kun joku fitnesspebamimmi täyden kympin naamalla tulee suoraan ehdottamaan baarissa kotiinlähtöä? Ja olen kyllä nähnyt kuinka naiset tulevat häntä iskemään. Tuhoaako tällainen pelko lopulta parisuhteen onnen, vaikkei mitään tapahtuisi?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama tilanne ja olen epävarma nyt kaikesta. Olemme tavanneet 6 kertaa ja suunniteltu yhteisiä menoja, vaihdellaan kuulumisia päivittäin. Olen hoikka ja ihan nätti, mutta enempi hiljainen hissukka, kun taas aiemmat naiset olleet näkyviä persoonia. 

Vierailija
2/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et mitenkään, lähtee kunhan kyllästyy suhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, no siinäpä dilemma. Mistä tosiaan voisitkaan tietää, kun nyt noin sen asettelet. Kieltämättä pistäisi miettimään jos tyypin kaikki eksät ovat erittäin paljon paremman näköisiä, niin miksi ottaakin yhtäkkiä iän kertyessä kumppaniksi vaatimattoman näköinen (itsehän niin kirjoitit)? Lähinnä synnyttäjäksikö? Varmaan ihan hyvästäkin syystä haistat palaneen käryä, ja se nyt viimeistäänkin käryää tuossa, jos miehellä on naistenmiehen maine. Meinaan ihan tautiasioitakin, joista ainakin itse olen erittäin tarkka. Liian käytetty on aina liian suuri riski, niin se vaan on.

Vierailija
4/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräkammarin pojallakin on puolensa..

Vierailija
5/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites voisit tietää rumemmista, etteivät pane muita? Parisuhde vissiin yleensä perustuu keskinäiseen luottamukseen.

Vierailija
6/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, itselläni myös itseäni paljon paremman näköinen ja nuorempi mies, joka nuorena on ollut kova naistenmieskin. Mutta en minä mitään pelkää.

Syyt tähän ovat, että ensinnäkin olen satavarma että hän ei ole minua ulkonäön takia ottanut - olen keskivertoa rumempi, ja hän saisi kauniitakin jos haluaisi. Eli hänelle selvästi enää nykyisessä iässä, ja vakavassa parisuhteessa, ulkonäkö ei ole kovin tärkeä asia. On itsekin sanonut, että olihan niiden bimbojen kanssa kiva nuorena leikkiä, mutta nykyisin ei kiinnosta kauniit tyrkyt. Eikä mikään todellakaan viittaa siihen että tämä olisi pelkkää puhetta. Koskaan ei ole tarvinnut pettämisestä epäillä, koska mies on kotona aina kun ei ole töissä (eikä siksi että minä rajoittaisin menemisiä, vaan koska on kolmenkympin jälkeen kyllästynyt menemisiin) ;)

Toinen juttu on, että en minä sitäkään pelkää jos sitten mies jättää. Totta kai aina voi tulla ero, niitä tulee myös kauniillekin ihmisille, ja ihan kaikenlaisille. Mutta jos niin käy, niin suren sitten sen ja jatkan elämääni. En todellakaan jätä nauttimasta tästä hetkestä siksi, että seuraavassa hetkessä voin menettää mieheni, joko erossa tai vaikka onnettomuuden kautta kuolemassa.

Vierailija
7/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti petä ikinä, kyllä nainen numero 115. on hänen sydämensä valittu. Ole huoleti, kuulemma entiset pelimiehet on luotettavia kumppaneita ainakin jonkin aikaa.

Vierailija
8/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat olla itsekin kohta "vanha hoito"!

Miksi aiemmista tyttöystävistä pitää käyttää sanaa "hoito"!

Vierailija
9/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on käynyt kaikki "pantavat mutta ei vaimo materiaalia" olevat naiset läpi.. todennut että nyt riittää ja näkee sinussa jotain mitä toivoo vaimolta ja tulevien lastensa äidin olevan..

Älä murehdi etukäteen. Nauti parisuhteesta ja kato mitä tulee.

Vierailija
10/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmin päinvastoin. Se on ehtinyt rassata missien kolot eikä tämän takia parisuhteen aikana hämmentyisi superkaunottaren huomiosta vain siksi, että kerrankin sais joltain tosi upealta. Helpoiten pettää semmonen, joka ei koskaan mielestään saanut tarpeeksi kaunista vaan joutui tyytymään. Semmoiselle kun kaunis nainen antaa, niin kyllä kelpaa, kun nyt kerrankin! !

Vierailija
11/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, mun ja eksän suhteessa oli sillä tavalla, että hänellä oli melko nättinä naisena ollut kaikenlaista lihaksikasta 190-senttistä panomiestäkin entisinä seksikumppaneina. Itse en oikein saanut baarista kuin pari lihavaa yh-äitiä, vaikka urheilullinen mies olenkin. Pitäisikö nyt sitten ajatella, että nainen varmaan pettää mua?

Vierailija
12/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräkammarin pojallakin on puolensa..

Ja neitsytnaisella, joka ei ole käynyt sonnien pantavana.

Vierailija
13/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, no siinäpä dilemma. Mistä tosiaan voisitkaan tietää, kun nyt noin sen asettelet. Kieltämättä pistäisi miettimään jos tyypin kaikki eksät ovat erittäin paljon paremman näköisiä, niin miksi ottaakin yhtäkkiä iän kertyessä kumppaniksi vaatimattoman näköinen (itsehän niin kirjoitit)? Lähinnä synnyttäjäksikö? Varmaan ihan hyvästäkin syystä haistat palaneen käryä, ja se nyt viimeistäänkin käryää tuossa, jos miehellä on naistenmiehen maine. Meinaan ihan tautiasioitakin, joista ainakin itse olen erittäin tarkka. Liian käytetty on aina liian suuri riski, niin se vaan on.

Mun tyttöystävä on pannut useampaa paikkakunnan tunnettua pelimiestä. Alkoi sitten seurustella mun kanssa, joka olin lähes neitsyt enkä todellakaan koskaan naisten suosiossa. Voinko mäkään koskaan luottaa, että se on tyytyväinen tällaiseen mieheen eikä halua jotain itsevarmaa pelimiestä?

Vierailija
14/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, mun ja eksän suhteessa oli sillä tavalla, että hänellä oli melko nättinä naisena ollut kaikenlaista lihaksikasta 190-senttistä panomiestäkin entisinä seksikumppaneina. Itse en oikein saanut baarista kuin pari lihavaa yh-äitiä, vaikka urheilullinen mies olenkin. Pitäisikö nyt sitten ajatella, että nainen varmaan pettää mua?

Naisen seksikumppanien määrä korreloi suoraan naisen pettämisen todennäköisyyteen parisuhteessa.

Vierailija
15/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on käynyt kaikki "pantavat mutta ei vaimo materiaalia" olevat naiset läpi.. todennut että nyt riittää ja näkee sinussa jotain mitä toivoo vaimolta ja tulevien lastensa äidin olevan..

Hyi helvetti, en koskisi tikullakaan mieheen, joka erottelee naisia pantaviin ja vaimomatskuun. Jossain muistaakseni Cheekin biisissä sanotaan "Älä tee horost vaimoo". Vastenmielistä!

Vierailija
16/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassinen naisesta tulee vain kodinhoitaja ja äiti ja mies käy selän takana panemassa pantavan näköisiä naisia. Mihin se naismaku siitä yhtäkkiä muuttuisi?

Vierailija
17/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppaa ukko äkkiä ja etsi joku 140 kiloinen, pälvikaljuinen ja hygieniastaan huolehtimaton peräkammarin poika, niin olet suhteessa se varmemmalla puolella oleva.

Vierailija
18/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttöystävä on pannut useampaa paikkakunnan tunnettua pelimiestä. Alkoi sitten seurustella mun kanssa, joka olin lähes neitsyt enkä todellakaan koskaan naisten suosiossa. Voinko mäkään koskaan luottaa, että se on tyytyväinen tällaiseen mieheen eikä halua jotain itsevarmaa pelimiestä?

No ehkä se voi rakastaa sinua, mutta kannattaa petrata seksissä, että et ole kovin paljon huonompi, mitä ne pelimiehet.

Vierailija
19/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin, et mun mies on todella hyvännäköinen, ja sen exät ja vanhat panot (siis ne mitä oon nähny) on pääsääntösesti NIIN eri kastia ku mun mies, eli susirumia. Musta olis parempi, et ne muijatkin olis olleet paremman näkösiä. Jotain vikaahan siinä miehessä pitää olla ku on tuollasia kelpuuttanut, vaikka parempia varmasti olis ollu tarjolla. Ja joo, en mikään täyden kympin nainen oo  minäkään, mutta miesten makuun olen aina ollut ;)

Vierailija
20/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti, en koskisi tikullakaan mieheen, joka erottelee naisia pantaviin ja vaimomatskuun. Jossain muistaakseni Cheekin biisissä sanotaan "Älä tee horost vaimoo". Vastenmielistä!

Älä tee horost vaimoo = älä vie vihille pettävää naista

Ihan hyvä ajatushan tuo on.

Ja toiset naiset nyt ovat vaimomatskua ja toiset eivät. Esimerkiksi tyhmät tai päihteisiin menevät eivät sitä ole ainakaan mulle