Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvittavan näköisiä nämä pikkumyy-hongankolistelija pariskunnat

Vierailija
14.03.2016 |

Kaupungilla aluksi katsoo monesti, että aww kuinka söpöä kun esiteini-ikäinen tyttö kulkee käsikädessä isinsä kanssa. Sitten lähempänä huomaakin, että oho, kyseessä ei olekaan miehen lapsi vaan pikkumyymallinen nainen.. Tietysti käy näiden pikkumyiden miehiä välillä sääliksi, kun eivät ole löytäneet itselleen naisen mittaista naista.

terv. naisen mittainen nainen

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh. Aika vähän sitä voi omaan pituuteensa vaikuttaa. Sori siitä nyt kumminkin.

Vierailija
2/68 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mustakin. Jengi ei tajuu, että niiden pitäis valita puoliso ulkoisten ulottuvuuksien perusteella, ei esim. rakkauden tai muun diibadaaban takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pätkänä en näe tässä mitään hassua, mutta kieltämättä kerran pisti hieman hymyilyttämään, kun tuli vastaan pariskunta, jolla oli valehtematta puoli metriä pituuseroa. Naisen ei ollut paljon miehen vyötäröä korkeammalla. Mutta suloinen pari olivat.

Vierailija
4/68 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin pätkänä en näe tässä mitään hassua, mutta kieltämättä kerran pisti hieman hymyilyttämään, kun tuli vastaan pariskunta, jolla oli valehtematta puoli metriä pituuseroa. Naisen ei ollut paljon miehen vyötäröä korkeammalla. Mutta suloinen pari olivat.

Naisen päälaki siis.

Vierailija
5/68 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, pituusfanaatikko on taas ilmestynyt palstalle.

Vierailija
6/68 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaisepa ap tuonne treffipalstoille. Siellä 95% alle 160 senttisistä naisista esittää vaatimuksissaan, että miehen pitää olla vähintään 185 senttiä.

Vierailija
7/68 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mustakin. Jengi ei tajuu, että niiden pitäis valita puoliso ulkoisten ulottuvuuksien perusteella, ei esim. rakkauden tai muun diibadaaban takia. 

Niinpä. Voisivat vähän ajatella muiden ihmisten viihtyvyyttä. :/ Pitkät pariutukoon keskenään ja pätkät jääköön kotiin häpeämään itseään.

Vierailija
8/68 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap se on vieläkin ilman miestä, kun jaksaa jauhaa samasta aiheesta jatkuvasti.

Vierailija
9/68 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilkaisepa ap tuonne treffipalstoille. Siellä 95% alle 160 senttisistä naisista esittää vaatimuksissaan, että miehen pitää olla vähintään 185 senttiä.

Tuolla onnistuu helposti karsimaan ehdokkaista 90%, sama vaikutus kun miehistä 95% haluaa naisen olevan isotissinen ja erittäin laiha. Sillä saa karsittua jo 98% ehdokkaista.

Vierailija
10/68 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan varmaan näitä huvittavia. Minä olen 161 cm pitkä, mies 188. Tosin käytän aina 8-10 cm korkokenkiä, arkenakin (yleensä kiilakorkoisia mukavuuden vuoksi) juuri siksi etten näyttäisi hassun pieneltä miehen rinnalla. 

Vierailija
11/68 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun arvaan: aloittaja on itse kolho ja romuluinen amatsoni, joka on aivan jumalattoman kateellinen pienille ja siroille naisille.

Vierailija
12/68 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät miehet haluaa lyhyen naisen ja lyhyet miehet lyhyen naisen, elikkäs hongankolistajanaisille ei jää mitään joten kade :3

Vierailija
13/68 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimarjatat on kyllä aika naurettavan näköisiä persjalkaisia metrinmittoja lyhyine säärineen 😃 Kankut laahaa maata

Vierailija
14/68 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät miehet haluaa lyhyen naisen ja lyhyet miehet lyhyen naisen, elikkäs hongankolistajanaisille ei jää mitään joten kade :3

Jaa-a, haluaisko kaikki miehet pitkäsäärisen missinmittaisen naisen? Persjalkaiset jää jäljelle niille, jotka ei rotusääristä saa

Vierailija
15/68 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen mittainen nainen, 180cm ja 120kg? Ollaan Suomessa.

Onkohan Aasian maissa naisten keskipituus jotain päälle 150cm? Ja naisia ne on silti.

Olen 162cm ja mieheni 185cm. 

Vierailija
16/68 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minimarjatat on kyllä aika naurettavan näköisiä persjalkaisia metrinmittoja lyhyine säärineen 😃 Kankut laahaa maata

Minimarjatta, ihana nimi. :'D

Mutta joo, kurahousut pitää olla aina, muuten on perse ihan ravassa.

Vierailija
17/68 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni hongankolistaja välttää pinnallisen tai itsetunto-ongelmaisen miehen.

Vierailija
18/68 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minimarjatta, ihana nimi. :'D

Mutta joo, kurahousut pitää olla aina, muuten on perse ihan ravassa.

Mä oon niin lyhyt, että perse on kulunut pois sen laahattua maata. Mutta eipä tuo haittaa. Oli niin pieni perse muutenkin. Siro sori siitä.

Vierailija
19/68 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuulutaanko minä ja mieheni näihin? Olen itse noin 163-164 cm, mies n. 185-186 cm.

Vierailija
20/68 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen mittainen nainen = miehen kokoinen ja kolho "nainen" ;).