Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta
Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...
Kommentit (1614)
Olen koeputkiaikuinen. Kukaan ei tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Lasken askeleita, portaita, kiviä, lattialaattoja, kaakeleita
Vähän sama myös raitoja matossa ja muita kuvioita.
Vierailija kirjoitti:
Että poikuus on vielä tallella :D M22
Siinä ei ole mitään hävettävää, joku tulee kokemaa itsensä joku päivä todella erityiseksi.
Meidän koira ärsyttää mua joka ikinen päivä. Mulla on ollut useita lemmikkejä läpi elämäni, myös koiria, ja tämä on ensimmäinen jonka kanssa mun hermot ei kestä ollenkaan. Koira on ihan tosi itsepäinen. Ihan kiltti se kuitenkin on. Lenkkeily on ihan tuskaa, kun koira ei suostu tulemaan oikein mihinkään mihin ei halua. Ei vedä, ei vaan yksinkertaisesti liiku mihinkään. Siinä sitten odotellaan niin kauan, että tämä muuttaa mielensä. Nuori koira, ei mitään fyysistä vikaa, ei auta namit motivaattorina. Sisälle takaisin meneminen on aina se vaikein osuus. Lenkin pituudella ei ole mitään merkitystä koiran käytökseen.
Olisin halunnut itselleni kunnon lenkkeily- ja harrastuskoiran ja mua oikeasti harmittaa tosi usein, kun koira ei vain ole luonteeltaan sellainen kuin toivoin. Onneksi se saa edes lapselta ja mieheltä enemmän hyväksyntää kuin minulta.
Oon nyt syksystä lähtien käyny kauppareissuilla nussimassa vanhaa luokioaikojen luokkakaveria.
Ihan miesten kesken, rehtiä rehellistä perseseksiä.
Terveisin diplu Vantaa perheenisä.
Vierailija kirjoitti:
Käyn usein työreissuilla saksassa, mutta tasasin väliajoin reitti on hki-bkk...
Siis mikä??
Lähden aamulla(muka)töihin salkun kanssa, istun kirjastossa päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pakkomielle symmetriaan ja numeroon 3.
Mulla sama.
Mikä on mielivärisi
Minulla on paha paniikkihäiriö ja OCD.
Vierailija kirjoitti:
Että rakastuin netissä mieheen jota en koskaan tavannut.
Lähetitkö rahaa? Vai miksi ette koskaan tavanneet?
Vierailija kirjoitti:
Lähden aamulla(muka)töihin salkun kanssa, istun kirjastossa päivän.
Teen tätä samaa. Mutta töiden haku kirjastossa on parempi kuin olla ahdistuneena kotona. Onnekseni kaupunkini kirjastossa on vapaita nurkkauksia jossa työrauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Hahaa näitä on kiva lukea!
Niin on.
Ihmiset on niin samiksii. Yhtä huuhaita ihan kaikki.
Kaikki näyttelee toisilleen ja elää groteskia toista elämää salassa heti piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myös ihminen joka nautin siitä ettei kukaan esim. työpaikalla tiedä minusta oikeastaan yhtään mitään muuta kuin tietysti sen mitä työni vaatii. Mutta argh.. aina löytyy se joku sivistymätön juntti joka sitten alkaa kyselemään. Kysyy esim reilun 1/2 v tiimityöskentelyn jälkeen että onko minulla lapsia. No siis daa, jos en ole puhunut sanaakaan tänä aikana lapsista (kuten 99% niistä joilla on lapsia tekee) niin eiköhän se ole sanomattakin selvää ettei minulla ole lapsia. Sitten kun vastasin ettei ole, niin kas kun ei jatkanut että miksi? Juntti!
Muistakaa aina, että ihmiset kertoo sen mitä he haluavat, älä kysele henkilökohtaisia! Älä kysy edes mitä lomasuunnitelmia sulla on tai loman jälkeen mitä teit lomalla. Ihmiset kertoo kyllä jos he haluavat tuoda jotain julki. Jos kuitenkin epähuomiossa kysyt ja huomaat että toinen vastaa ympäripyöreästi, niin älä jumaliste tarke
Oletko oikeasti noin typerä? Osa ihmisistä on introvertteja eikä heitä ei kiinnosta jorista joutavia kaltaistesi kanssa. Mielenterveysongelmista et näytä tajuavan yhtään mitään.
Paljonko vuokra euroissa?
Millaista seksiä ja miten usein/kk kauanko kerrallaan tietääkö rakkaasi jo?