Kehtaatko miehesi nähden istua pöntöllä samalla kun miehesi pesee hampaita?
Siis että olette molemmat aamutoimia tekemässä vessassa.
Kommentit (33)
Kehtaan, mutta en ikinä tekisi noin. Kyse on toisen kunnioittamisesta puolin ja toisin. En tekisi noin työkaverille, miksi tekisin omalle puolisolle?
Kehtaan. Olen myös meikannut vessassa poikaystävän kaverin ollessa vieressä kusella.
Pissalla kyllä kehtaisin, mutta meillä ei tule tuollaisia tilanteita. Ollaan häveliästä väkeä.
Vessatoimitukset ovat yksityisiä. Pesköön hampaansa vaikka keittiössä, jos on niin kiire.
En. Vessaan ei ole menemistä, jos jompikumpi on siellä isommalla tai pienemmällä asialla. Siihen on meidän avoimuuden raja vedetty :D
Käyvätkö naiset muka paskalla?
mies.
Kuka haluaa pestä hampaitaan kun toinen vääntää paskaa vieressä?
Meillä yks vessa eikä miestä haittaa vaikka olisin pissalla samaan aikaan.
Ei tule juuri tuollaisia tilanteita vastaan kun on 2 vessaa. Mutta joskus seksin jälkeen kun mies suihkuttelee kylppärissä saatan mennä suihkun viereen pöntölle pissalle ja valutteleen spermoja :D
Vierailija kirjoitti:
Kehtaan, mutta en ikinä tekisi noin. Kyse on toisen kunnioittamisesta puolin ja toisin. En tekisi noin työkaverille, miksi tekisin omalle puolisolle?
En tekisi noin työkaverille, koska he eivät ole nähneet minua alasti, en ole heidän kanssaan niin intiimisti tuttu, kuin aviomieheni kanssa. Ei siinä minusta ole kunnioituksen kanssa mitään tekemistä. Kyllä, minä olen monesti pissalla mieheni nähden. Useasti jutellaan esim. iltatoimia tehdessä, niin kyllähän siinä käy pissalla ja suihkussa toisen nähden.
Sillä toisella asialla en ole koskaan ollut mieheni nähden, mutta se johtuu ehkä lähinnä siitä, että se hätä tulee yleensä päivällä, ei aamulla tai illalla. Samoin olen nähnyt mieheni monesti pissalla, mutten koskaan istumassa pöntöllä.
10 vuotta yhdessä ja ihanaa on edelleen.
Kyllä se siitä lähtee kun nasakasti pieraisee.
Meillä on yksi vessa ja minä en kertakaikkiaan pysty pidättämään aamukahvin jälkeen. Tulisi oikeasti housuun jos en kiiruhtaisi vessaan. Kehtaan siis kun on pakko.
Ei ole kehtaamisesta kiinni. Mulle on pienestä asti opetettu, että vessahommat ovat yksityisiä. Tällä ei sitten ole mitään tekemistä sen kanssa, että hyväksynkö kehoni ja sen toiminnat. Se on vaan huomaavaista käytöstä.
En. Mä menen vessaan yksin. Piste.
Kehtaan. Miehellä taas on ujopissa, ei pysty käymään julkisissa vessoissakaan jos ne ovat sellaisia missä istutaan kopeissa vierekkäin. Jos taas vessa on sellainen yksi huone, yksi pönttö, yksi käyttäjä kerrallaan niin voi mennä.
Ei tosin tarkoituksella kyllä ängetä vessaan samaan aikaan, mutta jos olen pöntöllä ja mies sinne änkeää niin on vain pikaisesti hakenut sieltä jotain. Jos paskalla olen niin en päästä häntä sinne :D jostain syystä se häiritsisi.
Lapset sensijaan änkeää melkein aina vessaan mukaan.. Sitä aikaa odotellessa kun saa ylsin käydä vessassa 👍
Yleensä yksityisesti.
Jos olis kiire, että pääsee taipeleelle, niin varmaan silloin voiskin. Onneksi on kaksi vessaa ;)
Miksi aina miehesi nähden? Voisko se kumppani naisella olla myös nainen?
Kehdataan kummin päin vain, myös isolla hädällä. Osaksi siksi että meillä on yksi vessa, osaksi siksi että kaikki pissaa ja kakkaa. Eihän siinä mitää ihmeellistä ole.
Mies on myös nähnyt kun muksut on syntynyt.
Meillä on tapana, että pissalla ollessa voidaan olla yhtäaikaa vessassa. Mutta jos mennään isommalle asialle, laitetaan ovi perässä lukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kehtaamisesta kiinni. Mulle on pienestä asti opetettu, että vessahommat ovat yksityisiä. Tällä ei sitten ole mitään tekemistä sen kanssa, että hyväksynkö kehoni ja sen toiminnat. Se on vaan huomaavaista käytöstä.
Sulla varmasti sitten ei ole lapsia?Miten kestät kun vauva kusee ja paskoo vaippaan ja joudut todistamaan sitä?
no jos se tulee sinne kun jo istun niin kehtaan