Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisten seurustelu

Vierailija
14.03.2016 |

Voisikos joku jolla ollut samanlaisia ongelmia aikuisena seurustelussa kertoa miten kävi???

Olen seurustellut kohta vuoden verran miehen kanssa jolla on yksi lapsi, itselläni on kolme lasta. Emme ole vieläkään esitelleet lapsia toisilleen, itse mielelläni niin tekisin mutta mies ei jostain syystä ole siihen vieläkään valmis. Mietin vain voiko tästä tulla mitään jos toinen ei halua lapsiemme "ystävystyä"?
Ja tällähetkellä tunnen että meillä on vain viikonloppu suhde silloin kuin lapset ovat molempien entisillä puolisoilla olemme kahden ja meillä on kyllä oikein mukavaa. Itse haluaisin hiukan enemmän, mutta miten helvetissä saan toisen tajuamaan sen!!! En halua elää loppuelämääni viikonloppusuhteessa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten otat kumppani joka haluaa samoja asioita kuin sinä.

t. 10v. AIKUISTEN välistä seurustelua, josta lapset on pidetty erillään

Vierailija
2/11 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ollut molemmille se sopiva juttu? Eli olette yhdessä mutta molemmilla on oma elämä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettko jutelleet niistä syistä? 

Lapset ovat kokeneet sen eron järkyttävimmän seurauksen ja menettäneet arjen jakamisen toisen vanhempansa kanssa ja on tavaton määrä asiota joita pitää punnita ennen kun lasten elämään tuo uuden aikuisen ja lapsia. 

Mikä kiire sinulle on? Tehdä lapsi sitomaan teidän yhteen?

Vierailija
4/11 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa vuosi on lyhyt aika tehdä päätökiä, jotka vaikuttaa lasten elämään.

Vierailija
5/11 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia en enempää halua, mutta tuo kysymys mikä kiire minulla on?

En ole tuota edes ajatellut sen enempää.....eihän minulla ole kiire, Minulla on lapseni joita rakastan suuresti enkä missään tapauksessa halua heidän kärsivän ja mies jonka kanssa on ihana olla . Kiitos ;)

Vierailija
6/11 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia lapsille ei voi kertoa, että äidillä on uusi miesystävä?  Tuskinpa lapset haluavat, että

vanhemmat elävät loppuelämänsä yksinään ilman mitään mies/naissuhteita.  

Kaiketi miehellä on tässä joku muu takana. Ehkä hän ei koe olevansa niin vakavassa suhteessa...

Vierailija
7/11 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta puhut lisääntyjien seurustelusta, et aikuisten. Se, että pääsee yksinhuoltajaksi, ei vielä ole aikuisuuden merkki.

Luulen, että tässä asiassa kannattaa edetä hitaamman ehdoilla. Mitään haittaa suhteelle ei kai ole siitä, etteivät lapset vielä tunne toisia. Haluavatko edes tuntea? On aika kova pommi tutustua samalla kertaa vanhemman uuteen säätöön ja tämän lapsiin.

Mitä omat lapsesi ovat mieltä tilanteesta?

Vierailija
8/11 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä molempien lapset tietävät ja ovat nähneet uuden kumppanin, muuten en olisi suhdetta jatkanutkaan. 

Vierailija
9/11 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni pitävät miehestä ja tulevat hyvin juttuun niinäkertoina kun ovat nähneet, ja olen heille asiasta puhunut ja haluaisivat nähdä myös lapsen mutta kyllä heitä se hiukan jännittää....tulevatko toimeen ja jos eivät mitä sitten tapahtuu, mutta mielestäni sekin riski tarvitsee jossain vaiheessa ottaa. Mutta ehkä minä odotan miten suhde etenee omalla painollaan enkä ota tästä itselleni tressiä.

Vierailija
10/11 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kyse oo siitä et mitä suhteelta haluatte. Mä haluan kokonaista suhdetta joten mulle oli tärkeää alusta asti nähdä miten lapseni tulee miehen JA tän lapsen kanssa toimeen. Jos ois ollut kamalaa ni oisin myös koko suhteen kyseenalaistanut - ei meistä perhettä voisi koskaan tulla. Muutoin ollaan edetty hitaasti, ei yli vuodenkaan jälkeen vielä asuta yhessä vaikka sitä suunnitellaan

Vierailija
11/11 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trine kirjoitti:

Minkä ihmeen takia lapsille ei voi kertoa, että äidillä on uusi miesystävä?  Tuskinpa lapset haluavat, että

vanhemmat elävät loppuelämänsä yksinään ilman mitään mies/naissuhteita.  

Kaiketi miehellä on tässä joku muu takana. Ehkä hän ei koe olevansa niin vakavassa suhteessa...

Vanhempien ero vaikuttaa aina lapseen. Jos lapsella on näiden tunteiden käsittely vielä kesken niin ei sen keskelle tuoda uusia ihmisiä, joiden pysyvyydestä ei ole takeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän