Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko orgasmista lähteä taju?

Vierailija
13.03.2016 |

Vai onko se vain legendaa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo paikkaansa pitää. Naiset ovat minulle sanoneet, että minun terskani on niin jykevä ja hankaa niin oikeasta kohtaa, että silmät muljahtaa valkuaiselle ja taju hetken aikaa poissa. Terskani ympärysmitta 16,5 cm. T. Paksuterska.

Vierailija
22/34 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Ei pelkästään orgasmista, vaan myös kiihottumisen aiheuttamasta fyysisestä tilasta, esim. hyperventilaatioista ja sen jälkeisestä hengityksen pidättämisestä. Eräälle kumppanilleni kävi pari kertaa noin. Siinä sitten oli pyörtyneenä muutaman kymmenen sekuntia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi vapauttaa tiettyjä hormooneja miehillä ja naisilla, joka aiheuttaa hyvän ja joskus väsymyksen tunteen. Sen tarkoitus on rauhoittaa koko selkäytimessä joka kertoo ihmiselle, että nyt pitää lopettaa. Jos on matala verenpainen kyseiseen tilanteeseen voi jopa pyörtyä.

Vierailija
24/34 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus varsinkin krapulassa, kun on seisonut kauan ja muutenkin halut tosi kovat. Sitten vielä halailtu, pussailtu, pitkä kiihottuminen. Kyllä sillon ei kaukana ole tajun lähtö. Silmissä sumenee ja tuntuu,että kalu irtoo ja eturauhanen tulee ulos.

Vierailija
25/34 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se semmonen on?

Vierailija
26/34 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa vedin takaapäin lattialla. Sai orgasmin ja veti itseään eteenpäin jolloin kalu luiskahti ulos ja tuuppasin kuivana kakkoseen. Ulahdus oli melkoinen ja samassa laukesin hänen pyllyvakoonsa. Pomppasi pystyyn ja lähti vessaan pesulle mutta matkalla pyörtyi eteisen matolle. Siinä sitten läpsiä poskille tajutonta, alastonta ja mälliperseistä rouvaa!

Vierailija
27/34 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina 39 kirjoitti:

Mikä se semmonen on?

Orgasmi, kalu, eturauhanen vai mitä tarkoittaa Tiina.

Vierailija
28/34 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli naitua tyttöystävän kanssa taloyhtiön saunassa. Ei ollut hyvä idea. Kuuma, kovat himot ja huono juominen ei ole hyvä yhdistelmä.

Saunasta ja suihkusta vielä selvittiin, mutta käytävään tyttö pyörtyi. Itse vähän panikoin ja naapurin mies tuli katsomaan mitä käytävässä rymistellään. Pyyhe oli tietysti tippunut rytäkässä ja siinä hän makasi tissit paljaana ja tavara levällään. 😆 Naapuri jäi huolehtimaan siksi aikaa kun kävin hakemassa kämpältä mehua.

Kyllä naurettiin jälkikäteen 😆

Vierailija
29/34 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuuskymppisen ukko ja harrastanut seksiä noin kolmenkymmenen naisen kanssa poikamies aikoina. Tapanilan joskus 16-17 kesäisenä muutaman kerran tyttöä jolta pari kertaa lähti taju kun sormetin tosi pitkään. Nussittua en saanut tajua häneltä kankaalle, kun olin siihen aikaan enemmänkin pisto, nosto ja ravistus miehiä.

Vierailija
30/34 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita kertoja kierretty vaimon kanssa Saturnuksen renkaat. En tiedä onko lähtenyt taju, mutta ainakin sielu on irronnut ruumista ja lähtenyt kiertoradalle. Meni aina jonkun aikaa kerätä itsensä ja palata nykyisyyteen.  Joskus totesinkin vaimolle, että taidettiin käydä kaukana ja vaimo siihen tokaisi, että niin taidettiin. 

Vierailija
31/34 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi pitkäkestoinen edgetys alkaa sumentamaan mieltä. Silloin tiedän, että nyt pitää antaa tulla vapaasti tai kohta lähtee taju.

Vierailija
32/34 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ja ensimmäisellä kertaa, kun nykyisellä vaimollani lähti tajut, niin kyllä pelästyin mitä tapahtui.

Oli sellainen sarja orkkutus luokkaa +15 orkkua ihan lähetys saarnaajalla, en varsinaisesti "pumppaillut" vaan olin kokonaan sisällä ja pientä liikettä ja painetta häpyluulle ja varmaan klittalle, ehkä g sai osumaa myös.

Vierailija
33/34 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs nuori  likka oli sellanen että siltä lähti taju kun sitä puikotti. se oli jakorasiana yhteen aikaan ja kun se sipppasi jätkä lähti nosteleen ja jätti muijan nurtsille  varmaan ikävä herätä mällit sisällä ja ketään ei näy

Vierailija
34/34 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan sanonta. Ei voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän