Miksi olen näin ruma.
Kävin eilen ystäväni kanssa saunassa. Huomasin taas että olen tosi ruma nainen. Tissejä ei ole, lanteitakaan ole. Mitä mieheni näkee minussa. Varmasti ne reiät. Taatusti haaveilee muista naisista. Rintavista blondeista. Itkettää.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Sulla on mies. Minä olen oikeesti ruma. Ikää on 36 enkä ole ikinä saanut miestä. Tai sain kerran Egyptissä rahalla.(400 egee maksoi) Eli minä olen todella ruma. Juu ja painan n125kg. Että sillai
no onneksi sait edes siellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin eilen ystäväni kanssa saunassa. Huomasin taas että olen tosi ruma nainen. Tissejä ei ole, lanteitakaan ole. Mitä mieheni näkee minussa. Varmasti ne reiät. Taatusti haaveilee muista naisista. Rintavista blondeista. Itkettää.
Kuka vähänkään ajatteleva haluaa isot rinnat? Niskojen kulumat ja selkävaivat?
Öööö .. ei kai sen miehen niskat kulu haaveillessa? ohis
Aijai kun saisi kerrankin sun kaltaista naista. Hörökorvat,nam. pisamat nami nami. Ja noin pieni. Sun pikkuset rintasi ovat taatusti kauniit. Miehesi on pakko olla tyytyväinen.
Sulla on mies. Minä olen oikeesti ruma. Ikää on 36 enkä ole ikinä saanut miestä. Tai sain kerran Egyptissä rahalla.(400 egee maksoi) Eli minä olen todella ruma. Juu ja painan n125kg. Että sillai