Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olen näin ruma.

Vierailija
13.03.2016 |

Kävin eilen ystäväni kanssa saunassa. Huomasin taas että olen tosi ruma nainen. Tissejä ei ole, lanteitakaan ole. Mitä mieheni näkee minussa. Varmasti ne reiät. Taatusti haaveilee muista naisista. Rintavista blondeista. Itkettää.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on mies. Minä olen oikeesti ruma. Ikää on 36 enkä ole ikinä saanut miestä. Tai sain kerran Egyptissä rahalla.(400 egee maksoi) Eli minä olen todella ruma. Juu ja painan n125kg. Että sillai

Vierailija
22/24 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on mies. Minä olen oikeesti ruma. Ikää on 36 enkä ole ikinä saanut miestä. Tai sain kerran Egyptissä rahalla.(400 egee maksoi) Eli minä olen todella ruma. Juu ja painan n125kg. Että sillai

no onneksi sait edes siellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin eilen ystäväni kanssa saunassa. Huomasin taas että olen tosi ruma nainen. Tissejä ei ole, lanteitakaan ole. Mitä mieheni näkee minussa. Varmasti ne reiät. Taatusti haaveilee muista naisista. Rintavista blondeista. Itkettää.

Kuka vähänkään ajatteleva haluaa isot rinnat? Niskojen kulumat ja selkävaivat?

Öööö .. ei kai sen miehen niskat kulu haaveillessa? ohis

Vierailija
24/24 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai kun saisi kerrankin sun kaltaista naista. Hörökorvat,nam. pisamat nami nami. Ja noin pieni. Sun pikkuset rintasi ovat taatusti kauniit. Miehesi on pakko olla tyytyväinen.