Uni..
Ai että oli kutkuttava uni viimeyönä. Olin vaimon kaverin kanssa kahden maatilan pihalla. Juteltiin siinä ja sitten yhtäkkiä vaan ruvettiin halailemaan ja suutelemaan. Molemmat kiihottui siitä siinä määrin että päätimme mennä erääseen ladontapaiseen rakennukseen siinä vieressä. Siinä oli heti oven takana sellainen hierontapöydän tapainen. Nostin naisen pöydälle samalla suudellen ja kohotin hänen paitaansa niin että ihanat rinnat tulivat näkyviin. Käsi vaelsi housuihin ja löysi kostean pillun. Jossu huohotti puna kasvoillaan silmät ummessa ja pyysi minua tulemaan äkkiä sisäänsä. Itsellänikin tykytti housussa siihen malliin että pelkäsin laukeavani jo parin työnnön jälkeen. Sanoin ottavani vaan kortsun ja tulisin sitten. Äh siihen se tyssäsi. En muistanut missä kortsuni olivat ja vaimonikin tupsahti paikalle. Vaimo ei ollut moksiskaan, Hän muisti missä kortsut olivat ja rullasi kumin päälleni, ja käski jatkaa siitä mihin jäätiin. Vaimo haluaisi katsella vierestä kun hänen kaverinsa saa kaluani. Noh sitten jatkettiin mutta fiilis oli hiukan hiipunut siinä sählätessä ja piti alkaa taas lämmittelemään esileikillä ja totuttelemaan uuteen asetelmaan. Jotenkin loppu uni oli sekavaa ja aina tuli joku keskeytys. En loppujen lopuksi päässyt itse asiaan enkä oikeastaan nähnyt Jossua edes alasti. Asia jäi kiusaavasti mieleeni ja on pyörinyt päässäni kokopäivän. Itse asiassa jutussa on pohjaakin sen verran että vaimoni on antanut luvan panna tätä kyseistä hyvää kaveriaan tosielämässäkin, jos mahdollisuus tulee. Olemme kerran iltaa viettäessämme suudelleetkin tanssiessamme ja sain samalla tunnustella hänen timmiä vartaloaan. Eli ei hänenkään puolelta mitään isompaa vastustusta tuntuisi olleen :) Onkos muilla täällä yhtä upeita vapaamielisiä vaimoja jotka antaa luvan panna kaveriaan?