Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ex haukkuu ja nimittelee minua

Vierailija
13.03.2016 |

En enää jaksa tätä tilannetta. Mieheni ja hänen exän erosta aikaa jo 4vuotta, ja minä olen seurustellut miehen kanssa 3vuotta.

Exä usein nimittelee minua jotenkin : "tyhmä,blondi,teini,laiheliini, pimu"

Itse puhuttelun häntä normaalisti nimellä, enkä ikinä ole nimitellyt. Tuntuu loukkaavalta. Mitä voin asialle tehdä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on kateellinen sinulle. Älä panikoi

Vierailija
22/34 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano exälle suorat sanat, jos mies on niin lapamato eikä viitsi sanoa mitään jos "uhkailee" toisen hengellä?

Itse olen eronnut exästä, tai mies jätti minut ja on löytänyt uuden parisuhteen, mutta ei ikinä tulisi mieleen haukkua miehen suhdetta. Minua kiinnostaa vain meidän lapsi, ei hänen suhteensa.

Taitaa olla kyllä katkera tapaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä jos haukkuu sua. Anna haukkua :)

Vierailija
24/34 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan tasaisin väliajoin solvausviestejä entisen miehen nyxältä. Olen blokannut naisen numeron mutta lähettelee minulle viestejä miehen puhelimesta! Ei ole selvästikään ihan tasapainoinen ihminen. Itse olen yhteydessä lasten isään vain lasten asioissa enkä ole missään tekemisissä tämän nyxän kanssa. Katkerat ja mielenterveysongelmaiset ihmiset kannattaa jättää omaan arvoonsa.

Vierailija
25/34 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti teillä on jonkin verran ikäeroa, tai luulisin niin exän viesteistä miten sinusta puhuu. Jos näin on, niin voin 99% varmuudella kertoa, että ex on kateellinen kun miehellä menee hyvin kanssasi, vaikka saattaa olla ikäeroa ja muuta.

Vierailija
26/34 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tämä on niin tyypillistä. Ihmettelen, miksi miehet koko ajan viestittelevät ja ovat yhteyksissä siihen lapsiensa äitiin, jos kerran on erottu. Siis ne lasten asiat voidaan hoitaa aika vähillä yhteydenpidoilla ym. Jos lasten tapaamiset, viikonloput ym. on selkeästi sovittu, ei siinä eronneiden tarvitse keskenään kauheasti kiehnätä ja harrastaa kirjeenvaihtoa.

Yleensä näissä on takana se, että exä haluaa vielä testata omaa valtaansa ukkoon ja valitettavasti moni mies lähtee siihen leikkiin mukaan. Exä pommittaa kaikenlaisilla pikku pyynnöillä ym. palveluksilla, jotka eivät välttämättä mitenkään liity lapsiin. "Olemme just tulossa Ruotsinlaivoilta, voisitko tulla hakemaan", "lamppu meni rikki, enkä osaa vaihtaa" jne jne.  Onko noilla miehellä jotenkin suppea kaveripiiri, kun pitää jatkuvasti kaveerata sen exän kanssa? Väitän siis, että miehet itse menevät hämmästyttävän paljon noihin kotkotuksiin mukaan.

Ja jos ap:n mies peesaillee tuollaiselle exälleen, joka jatkuvasti haukkuu nykyistä? Vaikka ap on saanut tämän selville vähän kyseenalaisin konstein, niin kyllä tuo on epäilyttävää miehenkin osalta. Ei ole munaa sanoa ei exälle? Kun ap:lle ja miehelle tulee riitaa, on exä hollillla kuuntelijana ja lohduttelijana? No sellaisia ovat nuo ukot, jotka ovat karanneet ja jättäneet entiset asiansa levälleen.

Jaa. Minä olin se joka jätettiin ja mies oli siis se joka jätti. Yhteisiä lapsia oli. Mies oli yhteydessä minuun asioista: voiko sitä ja tätä siirtää, anteeksi kun en ehdi hakea lapsia kun piti, viivyn vielä vähän aikaa, en pysty nyt maksamaan elareita, voiko joustaa,.. blaa blaa blaa.

Aikani joustin ja vastailin, kunnes lopetin. Ja asiat hoidettiin viranomaisten kautta. Tuossa vaiheessa se exäni lutka sitten innostuikin lähestymään minua: olen julma kun vaadin rahatonta miestäni osallistumaan lastensa kuluihin! Kun sillä raukalla ei ole rahaa! Miten voin luulla että sillä on!

En vastanut neidille. Laitoin viestin eksälleni että antaa olla viimeinen kerta kun tämmöinen minulle tuntematon ihminen ottaa yhteyttä minuun asioista jotka eivät hänelle kuulu millään lailla. Lapset oltiin tehty yhdessä ja nisitä vastuu kuuluu kummallekin, ja asia siirtyy toisille tasoille. Kuten siirtyikin.

Helpotti, tietyllä tavalla. Tietty se aina jää painamaan mieltä, että niille lapsilleen tuli valinneeksi niin helvetin paskapäisen isän.

Vierailija
27/34 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän toki, että lapset ovat yhdessä tehtyjä ja niistä pitää molempien huolehtia tasapuolisesti! :)

Mies on kyllä niin tehnytkin.

Maksaa reilusti exälle, sekä myös maksaa kaikkien muksujen harrastukset.

Exä valittaa vieläkin miehelle, että ei auta taloudellisesti ja pitäisi jättää joku matka väliin ( siis minun ja miehen) ja laittaa ne rahat lapsiin.

Ikäeroa meillä on, tarkasti en halua kertoa. Itse olen 25vuotta ja mies n 12 vuotta vanhempi.

Vierailija
28/34 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän toki, että lapset ovat yhdessä tehtyjä ja niistä pitää molempien huolehtia tasapuolisesti! :)

Exä valittaa vieläkin miehelle, että ei auta taloudellisesti ja pitäisi jättää joku matka väliin ( siis minun ja miehen) ja laittaa ne rahat lapsiin.

Ikäeroa meillä on, tarkasti en halua kertoa. Itse olen 25vuotta ja mies n 12 vuotta vanhempi.

Ap

Vierailija
29/34 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tai sitten luulet että niin on.

Miehet ne ei mielellään uusille rakkauksilleen kerro omia paskapäisyyksiään. Sitä miten maksu viivästyy tai sitä ei tule ollenkaan. Tai että oli sopimus jostain mutta sitten se ei tapahtunutkaan. Tai että tulin tuossa luvanneeksi tyttärelleni asian a mutta kun tapahtui asia b niin en voinutkaan, ja tyttären  äidin tehtäväksi jäi kertoa että tää ei nyt käynytkään.

Että joo. Sillai kai.

Vierailija
30/34 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on taipumus unohtaa"entiset lapsensa" ja äideillä "taistella" lastensa puolesta.

Vierailija
31/34 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin suututtaisi, jos exmieheni laittaisi naisystävänsä pmien lastensa edelle. Se ei tietenkään ole ap:n vika jos näin hänen miehensä tekee, joten haukkujen kohteena tulisi ennemmin olla mies, jos jotain pitää vartavasten haukkua.

Toisaalta monet ihmiset sortuvat helpommin kaatamaan omat harminsa osapuoleen, johon ei ole ollut välttämättä koskaan mitään tunnesidettä. Ei se tietysti oikein ole, kuten ei ole myöskään toisen viestien salaa lukeminenkaan.

Syyllistyit ap rikokseen, etkö käistä? Osoitit miehellesi ettet luota häneen ja samalla rikot tämän oikeutta yksityisyyteensä.

Eiköhän tuollainen suhde ole tuhoon tuomittu ilman sinua mollaavaa miehesi exääkin.

Vierailija
32/34 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se puhuu. Tytteli, pimu ja lahoaivohan sä olet.

Vierailija
33/34 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tiedän tunteen. Seurustelin itse minua vanhemman miehen kanssa, joka oli ollut jo naimisissa ja siitä siunaantunut kolme lasta.

Ex oli todella katkera suhteesta, myös sen takia koska olin aika paljon miestä nuorempi ja meillä sujui parisuhteessa hyvin. Kaikki oli tasa-arvoista ja muutenkin seesteistä.

Noh, ex kokoajan kiusasi meidän suhdetta. Milloin täytyi yhtäkkiä viedä perjantai illalla lapsi kaverille, koska ex ei itse enää viitsinyt viedä. Olin siis joka toinen viikonloppu miehen kanssa, ex myös tiesi kuvion ja siksi tuli viikonloppuisin aina "yllättäviä menoja" ja meidän yhteinen aika tietysti kärsi.

Ex pimutteli koko ajan, vaikka tietää kyllä mikä nimeni on. Haukkui lutkaksi ja olen miehen kanssa ainoastaan rahan takia.

En todellakaan miettinyt asiaa enempää! Lähinnä huvitti miten 40vuotias nainen jaksaa tuhlata energiaa toisen ihmisen loukkaamiseen ja kiusaamiseen.

Vierailija
34/34 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsikää tyttörukat oman ikäisiä poikia :) t. Onnellisesti naimisissa