Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten luottaa miehiin?

Vierailija
13.03.2016 |

Mitä vanhemmaksi elää sitä enemmän näkee ja kuulee kuinka vietävissä miehet ovat viettiensä suhteen. Edes onnellinen parisuhde ei estä sitä että mies voi käydä vieraissa kun tilaisuus vain sattuu kohdalle. Aina pitäisi saada kokeilla kaikenlaista uutta ja erikoista, testata naisia tummasta vaaleaan, muodokkaasta siroon, teinistä puumaan... Kaikkien tissit ja perseet pitää tsekata ja arvostella. Miehillä on keskenään diili että toisten puolesta valehdellaan ettei kotona jäätäisi kiinni. Miesten reissuilla käydään huorissa ja vikitellään muita naisia joita saatetaan panna vuorotellen "läpsystä vaihto"-tyylisesti. Kotona vaimot luulee että ukot käy vähän tuulettumassa, eikä voida edes aavistaa kuinka oksettaviin touhuihin oma mies on voinut sekaantua. Kaikki yritetään selittää biologialla ja sillä että se nyt vain on miehen luonto. Aivan kuin ihminen ei olisi kehittynyt kiviajoilta lainkaan. Miten se voi olla niin vaikea vastustaa sitä vierasta reikää?

Tiedän näistä asioista sen takia että olen ns. hyvä jätkä ja minulle avaudutaan useasti omista virheistään. Olen myös omin silmin nähnyt näitä touhuja. Kyseessä ei ole myöskään yhden porukan sikailut vaan ihan ympäri Suomen kaiken ikäiset miehet harrastavat tätä samaa sikailua. Miten ihmeessä tässä voisi ikinä luottaa yhteenkään mieheen ja hänen menoihinsa? Ovat pirut vielä niin hyviä valehtelemaankin...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä,en muitakaan.

Vierailija
2/13 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen kuullut kuinka ukot ovat risteilyllä, yksi panee jotain muijaa keskellä hytin lattiaa ja toiset ukot katselee vierestä... Oksettavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen kuullut kuinka ukot ovat risteilyllä, yksi panee jotain muijaa keskellä hytin lattiaa ja toiset ukot katselee vierestä... Oksettavaa!

Mikä tuossa on oksettavaa? Panomiehen, naisen vai katselijoiden käytös?

Vierailija
4/13 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien käytös. Kuka panee toisten nähden? Ja kuka on niin oksettava että seuraa vierestä kun toiset panee?

Vierailija
5/13 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamalla miehen joka on ressukka. Hän ei voi pettää, koska ei kiinnosta ketään. Muita vaihtoehtoja ei ole, se on näet niin, että tilaisuus tekee varkaan.

Vierailija
6/13 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Että tällainen miesviha-satu tällä kertaa. Mikään ap:n tavassa kirjoittaa ei viittaa siihen, että hän olisi "hyvä jätkä".

Vierailija
7/13 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse luottaa kaikkii miehiin. Vain sihen yhteen, jonka opettelet tuntemaan. Miehellä on kaikki todennäköisyys olla yhtä fiksu kuin sinäkin. Petätkö sinä?

Vierailija
8/13 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan niitä pahempia pettäjiä ovat tosielämässä mutta eipä niistä puhuta.

Vierailija
9/13 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei onneksi petä ollenkaan ja kuinka suuri osa lapsista ei ollut perheen isän?

Vierailija
10/13 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä voi luottaa naisiin, jos miesten käyttäytyminen on tuollaista? Luulisi, että tuollainen rietastelu olisi yksiavioisessa yhteiskunnassa täysin mahdotonta.

Vierailija
11/13 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi perjantaina varattu työkaveri ehdotti että voisimme harrastaa sänkypuuhia viikonloppuna kun vaimonsa on poissa.

Tämä tuli täysin puskista. En ikinä juuri edes juttele ko. ukon kanssa, en ikimaailmassa flirttailisi, tai lähettäisi jotain viboja siihen suuntaan. Mutta silti hän ajatteli että tää olis hyvä idea...

Eikä ollut ensimmäinen kerta kun varattu mies ehdottelee. Ja niin on käynyt myös ystävilleni. Itse kuitenkin uskon vielä että hyviäkin miehiä on. Onhan?!

Vierailija
12/13 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien käytös. Kuka panee toisten nähden? Ja kuka on niin oksettava että seuraa vierestä kun toiset panee?

Okei. Sinulla on melko ahtaat näkemykset seksuaalisuudesta. Mutta meillä kaikilla on toki oikeus omiin mielipiteisiimme, olivat ne kuinka rajoittuneita tahansa.

Vierailija
13/13 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne kuin yhden pettäjämiehen.

Naispuoleisista tutuista taas kaikki yhtä lukuunottamatta pettävät/ovat pettäneet puolisoaan.

Se mitä se kertoo minusta on kai eri juttu