Miksi miesystävä "piilottelee" minua töissä? (ollaan samalla työpaikalla)
Ollaan seurusteltu 2kk.
Se on aina hirmu varovainen, ettei vaan kukaan näe tai kuule meitä yhdessä. ?
( Eikä siis harrasteta seksiä tai edes pussata työpaikalla:))
Mutta tuo, että ns. kukaan ei saa tietää-tyyli?
Kommentit (16)
Kokenu ton ihan saman. Kyllä oli peestä. Jälkeenpäin sain kuulla, että oli käynyt läpi muitakin naisia samasta toimistosta, joten syy hiljaisuuteen selvisi :)
Olettaa suhteenne olevan lyhytaikainen, joten ero on helpompi, kun kukaan ei tiedä mitään suhdetta olleenkaan.
Olen ollut mieheni kanssa töissä jopa samassa kahviporukassa niin että joku ei tiennyt meidän olevan naimisissa 😊
Asiaa ei mitenkää piiloteltu, mutta miten se nyt erikseen olisi esiinkään tullut.
Ei halua sulkea pois muita mahdollisuuksia, on pannut jotain toista työpaikalta samaan aikaan, kun te tapailitte vielä, aikoo vielä panna muita työpaikalta viimeistään, kun ero tulee...
Parisuhteen ja seurustelun ei kuulukaan näkyä työpaikalla, kiitos vaan. Mikään ei ole niin vaivaannuttavaa kuin pariskunta töissä. T. Sivullinen.
Joko mies panee muitakin, ei pidä suhdetta vakanana tai sitten haluaa pitää matalaa profiilia koska tietää mitä "kuormasta syömisestä" ajatellaan. Kysy mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Onko miesystävä esimiehesi?
Ei ole.
ap
Just siksi ,että olette samassa työpaikassa . Erittäin fiksua häneltä ja samaa linjaa kannattaisi sinunkin noudattaa. 2kk on lyhyt aika ja parit työpaikalla ( vaikka moni on parinsa sieltä löytänytkin) herättävät kaikenlaista tahallista ja tahatonta sanomista jopa kateutta. Pätee varsinkin naisvaltaisiin työpaikkohin , mutta kyllä ne miehetkin osaavat asiasta veetuilla .Vielä hankalammaksi tilanne menee riippuen mikä on suhteenne työpaikan hierarkiassa tai kun suhde ehkä päättyykin .
Normaali työpaikan kanssa käyminen on eri asia , jos tähän asti olette työn puolesta tekemisissaä niin sen välttelykin voi aiheuttaa ihmetystä ja arvailuja.
matalan profiilin pitäminen on järkevää ja suojelee teitä molempia siihen saakka ainakin kun voitte sanoa suhteenne vakiintuneen .
Vierailija kirjoitti:
Just siksi ,että olette samassa työpaikassa . Erittäin fiksua häneltä ja samaa linjaa kannattaisi sinunkin noudattaa. 2kk on lyhyt aika ja parit työpaikalla ( vaikka moni on parinsa sieltä löytänytkin) herättävät kaikenlaista tahallista ja tahatonta sanomista jopa kateutta. Pätee varsinkin naisvaltaisiin työpaikkohin , mutta kyllä ne miehetkin osaavat asiasta veetuilla .Vielä hankalammaksi tilanne menee riippuen mikä on suhteenne työpaikan hierarkiassa tai kun suhde ehkä päättyykin .
Normaali työpaikan kanssa käyminen on eri asia , jos tähän asti olette työn puolesta tekemisissaä niin sen välttelykin voi aiheuttaa ihmetystä ja arvailuja.
matalan profiilin pitäminen on järkevää ja suojelee teitä molempia siihen saakka ainakin kun voitte sanoa suhteenne vakiintuneen .
Järkevä kirjoitus.
Mun ex teki samaa kun oltiin samalla luokalla amk:ssa. En saanut iatua edes samassa ruokapöydässä, vaikka kaikki tiesi, että tapaillaan. Eristi mut luokasta täysin. Oli sen koko kaks vuotta vissiin nussinut kaikkea muuta, mikä liikkuu. Meni niiiin hukkaan ne vuodet, onneks pääsin luuseripaskasta eroon!
Kuormasta syöminen voi haitata urakehitystä
No mitä helv...oikeesti ! Oon ollu työpaikassa missä oli paljon työntekijöitä (suurin osa nuoria) ja paljon pareja ja suhteita ja salasuhteita ja voin kyllä sanoa että se on ulkopuolisille todella akward kun jotku työkaverit kuhertelee töissä julkisesti. TÖISSÄ ollaan TÖISSÄ ja vapaa-aika on sitten erikseen. Työkavereita ei kiinnosta teidän romanssi ja kukaan ei halua katsoa työkavereiden kuhertelua töissä !
Ikävä kyllä tulee mieleen minullekin se, että jos miehellä on siellä useampiakin naisia. Näin kävi minulle. Olen itse syrjäänvetäytyvä, joten en tiennyt mitään työpaikan ihmisten jutuista. Vuosien varrella sain huomata että miehillä on oikein kisa siitä kuka kaataa eniten naisia työpaikalta. Olipa "kiva" päästä osalliseksi tuohon kisaan. Noh, opinpa läksyni. Ikinä, en ikinä enää seurustele työtoverini kanssa. En vaikka mitkä palavat rakkauden roihut korventaisivat sieluani. Ihan sama. Järki ensin, tunteet sitten.
Mutta toivon ettei sinulla ole näin ap. Ehkä mies ei vain osaa olla, kun eihän työpaikalla oikein voi ilmoittaakaan että me sit seurustellaan, ettäs tiiätte.
Häpeää sinua? En voi tuosta tehdä päätelmiä, riippuu miehestä, ehkä pelkää, että pomo suuttuu tms., kun kuulee hänen "syöneen kuormasta".