Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaas, miksi musta tuntuu paskalta?

Vierailija
18.02.2006 |

vituttaa miehen veljen uusi tyttöystävä JOTA EN OLE EDES NÄHNYT... olenko mustis vai mitä? on niin hienosta perheestä ja mahtava, rikas ja kansainvälinen... anoppi ihan innoissaan hehkuttaa...

tulee vain sellainen luotaantyöntevä olo et sen ei tarvi meille tulla ja mua evvk tavata sitä,, mikä on?? mitern saan nää tunteet kitkettyä pois?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässytkään ulos vaikka piti, ja jäin siis perheeni kanssa kotiin minkä pitäisi olla ihana asia, mutta olen ihan tylsistynyt ja kärttyinen enkä jaksa innostua edes ihanasta laspesta. PlaaH!

Vierailija
2/8 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateutta se on. Vai olisiko kenties mustasukkaisuutta siitä, että jos jäät anoppisi silmissä kakkoseksi?

Jotta pääset yli negatiivisista tunteista, niin sinun pitää ensin

1. tunnistaa tunne (eli huomata, että se on perimmiltään kateutta)

2. tunnustaa tunne (eli et kiellä sitä, vaan myönnät olevasi kateellinen)

3. Surra tilannetta (vaikka ihan itkeä itsesäälissäsi, että olet niin " paha" , vaikka et sitä haluaisi olla).

Ehkä et ihan päivässä pääse siitä yli, mutta lopulta kyllä.

t. käyttäytymistieteilijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaasta perheestä en kylläkään ole mutta silti on sellanen evvk koko muijaa kohtaan. muita jolla tälläistä miehenne veljen vaimoja/ tyttökavereita kohtaan?

Sitten taas veljeni tyttöystävä on mitä ihastuttavin ja herttaisin tyyppi..miksi en häntä sitten kadehdi? Hän on hurjan upea itsekin..ap

Vierailija
4/8 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa-a...

Kyllä kateus voi olla positiivinenkin voima. Negatiivisena se ilmenee niin, että haluaa toiselta pois, mitä toisella on. Positiivisena se ilmenee niin, että haluaa sen saman itsellekin.

Ehkä olet saanut jo kaiken muun, paitsi sen varakkaan perheen. Oletko siitä kenties kateellinen?

Vai - Pelottaako sinua tuntematon? Siis yleensäkin otettuna: haluat tuttua ja turvallista, jos saat valita. Tuntematon tietää vaaraa - ja tuo ihminen edustaa sitä tuntematonta, ainakin toistaiseksi.

Vierailija
5/8 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jaa-a...

Kyllä kateus voi olla positiivinenkin voima. Negatiivisena se ilmenee niin, että haluaa toiselta pois, mitä toisella on. Positiivisena se ilmenee niin, että haluaa sen saman itsellekin.

Ehkä olet saanut jo kaiken muun, paitsi sen varakkaan perheen. Oletko siitä kenties kateellinen?

Vai - Pelottaako sinua tuntematon? Siis yleensäkin otettuna: haluat tuttua ja turvallista, jos saat valita. Tuntematon tietää vaaraa - ja tuo ihminen edustaa sitä tuntematonta, ainakin toistaiseksi.

Ymmärrän varsin hyvin sen, että kukaan ei pysty valitsemaan perhettään. Anoppi vain tekee asiasta niin ison numeron ja hehkuttaa puheissaan tämän perhettä ja kun en itse omalleni mitään voi, se saa minut murheelliseksi....

Niin... en tiedä kertakaikkiaan vaikka yirtän miettiä. Se on tavallinen tyttö, minulla on tavallaan paljon enemmän...elämää, omaisuutta (itselläni), koulutusta..olenko sitten vain omistushaluinen ja ei vain kiinnosta...olenko tyhmä vain.

Vierailija
6/8 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen veli ei siis ole kertonut meille että hei, olen nyt löytäny tyttökaverin...vaan anoppi on alkanut äkkiä vain puhumaan tuttavallisesti " ellasta" ... ella sitä ja ella tätä- jotenkin tuntuu ulkopuoliselta ja asutaan siis niin kaukana etten ole tavannut tätä ja jotenkin tuntuu että enpä aio ihan heti tavatakaan..ap

Vierailija
7/8 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInusta on kiva analysoida, vaikka ymmärräthän, että analysoin sangen hepposin tiedoin.

Nyt minulta intuitiivisesti kyllä tuntuu vahvasti siltä, että pelkäät asemasi puolesta ja olet mustasukkainen tälle uudelle tulokkaalle. Olet siis ollut tähän mennessä varma siitä, että anoppisi pitää sinusta ja olet suosikkiminiä. Nyt tunnet, että tämä uusi voi vaikka viedä sinun paikkasi, anoppi pitääkin hänestä enemmän kuin sinusta ja jäät kakkoseksi.

Haluat olla elämässäsi ykkönen etkä kestä kakkoksi jäämistä. Siitä tässä kenkä hiertää.

Yleensä tämä tunne vaikuttaa moneen muuhunkin asiaa, mm ystävyyssuhteisiin, eli pelkää menettävänsä parhaimman ystävänsä jollekulle toiselle. Toisaalta anoppi-suhde on ainutlaatuinen, eli anoppia ei voi niin vain vaihtaa ja siinä on pelissä enemmän sukulaisuhteiden vuoksi.

Paljastan, miksi minusta tältä tuntuu: olen itse ollut tällainen ja pääsin kiinni tunteeseen vasta reilusti yli kolmikymppisenä. Siinä meni vuosia, kun ihmettelin, miksi miehen sisko mättää minua. Ei mätä enää.

Nyt mies kutsuu minua. Jatka miettimistä, kyllä sinä joskus sen tajuat!

Vierailija
8/8 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikealta...

ap

kiitokset:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme