Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaisto sanoo jokin mättää liitossa

Vierailija
13.03.2016 |

Pari vuotta tässä mennyt miettien mikä on. Pitkä liitto ja lapset. Pikku juttuja tullut esiin mutta ei mitään varmaa.. Olo etten ole enää ainut nainen miehen elämässä. Mutta mitä tehdä:( jos olenkin väärässä. Voisinko olla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta tässä mennyt miettien mikä on. Pitkä liitto ja lapset. Pikku juttuja tullut esiin mutta ei mitään varmaa.. Olo etten ole enää ainut nainen miehen elämässä. Mutta mitä tehdä:( jos olenkin väärässä. Voisinko olla?

Voiko tämmöinen tunne tunne muistakin syistä? Vai onko aihetta huoleen aina jos yht äkkiä tulee tämmöistä. Muuten en ole yhtään mustasukkainen tms AP

Vierailija
2/9 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä puolisolta ja muutenkin keskustella. Avaa kummasti asioita. Jos puoliso ei halua keskustella niin miksi olet hänen kanssaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutelkaa asioista, kannattaa puhua mieluummin liian aikaisin kuin liian myöhään.

Meillä oli pitkä, lämmin ja rakkaudentäyteinen avioliitto. Sitten kun tuntui, että välinpitämättömyys tuli kuvioihin ja rakkaus hiipui, sovimme pian erosta. Nimenomaan sovimme, ei riitaa, ei sivusuhteita. Näin erokin oli hyvä kokemus ja kavereita olemme edelleen exän kanssa.

Nyt olen onnellinen uuden miesystävän kanssa. Mutta sinkkuaikana näin, miten yleistä pettäminen on. Milloin milläkin verukkeella, pelkkää seksiä, pitkiä intohimoisia suhteita, yksi yö, vuosikausia, sekä miehet että naiset. Törkeitä juttuja, parhaan kaverin kanssa, työpaikoilla, ravintoloissa, pulkkamäessä. Deittipalstoilla miehistä suurin osa on varattuja perheenisiä, naisistakin kuulemma iso osa. Haluan tällä vain avata ap:n ja muidenkin silmiä, it's kind of wild out there...

Vierailija
4/9 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kysyä puolisolta ja muutenkin keskustella. Avaa kummasti asioita. Jos puoliso ei halua keskustella niin miksi olet hänen kanssaan?

Kieltää ja sanoo että kuvittelen asiat. Olen puhunut avoimesti. AP

Vierailija
5/9 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä juttuja on tullut esiin?

Vierailija
6/9 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ota puheeksi ja kerro miltä tuntuu. Itse sorruin stalkkaamiseen ja olin tulla hulluksi. Kyllä se stalkkaus "tuotti hedelmää" eli löysin sen mitä epäilin, mutta EI ENÄÄ IKINÄ sellaista. Puhumalla pääsee pitkälle. Tsemppiä!

Vierailija
7/9 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rose Romance kirjoitti:

Jutelkaa asioista, kannattaa puhua mieluummin liian aikaisin kuin liian myöhään.

Meillä oli pitkä, lämmin ja rakkaudentäyteinen avioliitto. Sitten kun tuntui, että välinpitämättömyys tuli kuvioihin ja rakkaus hiipui, sovimme pian erosta. Nimenomaan sovimme, ei riitaa, ei sivusuhteita. Näin erokin oli hyvä kokemus ja kavereita olemme edelleen exän kanssa.

Nyt olen onnellinen uuden miesystävän kanssa. Mutta sinkkuaikana näin, miten yleistä pettäminen on. Milloin milläkin verukkeella, pelkkää seksiä, pitkiä intohimoisia suhteita, yksi yö, vuosikausia, sekä miehet että naiset. Törkeitä juttuja, parhaan kaverin kanssa, työpaikoilla, ravintoloissa, pulkkamäessä. Deittipalstoilla miehistä suurin osa on varattuja perheenisiä, naisistakin kuulemma iso osa. Haluan tällä vain avata ap:n ja muidenkin silmiä, it's kind of wild out there...

Allekirjoitan tämän täysin. Meininki on melko villiä.

Kiva myös kuulla, että olette sovussa päättäneet erosta, jo ennen kuin touhu on mennyt "rumaksi". Onnea sinulle uuteen suhteeseen :)

Vierailija
8/9 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä juttuja on tullut esiin?

Sanotaanko näin että jäänyt valehtelusta kiinni liian monesti. On ollut työn ja tuskan takana vaikka totuus ilmennyt-hänen myöntää se. AP

Vierailija
9/9 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ota puheeksi ja kerro miltä tuntuu. Itse sorruin stalkkaamiseen ja olin tulla hulluksi. Kyllä se stalkkaus "tuotti hedelmää" eli löysin sen mitä epäilin, mutta EI ENÄÄ IKINÄ sellaista. Puhumalla pääsee pitkälle. Tsemppiä!

Miten onnistuit saamaan selville. Kerro! AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän