Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S###n ylpeät, kateelliset, vihaiset, laiskat, ahneet, läskit ja himoiset suomalaiset!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle kuolemansynnille omansa. Itse olen jumahtanut tuohon ylensyöntiin, se pitäisi vielä selättää, sitten olisin täydellinen.

Mutta toisaalta, niin näyttää tuo Irjakin olevan, jotta olkaamme itse itsellemme armollisia!

Vierailija
2/6 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisiä juttuja meissä kaikissa, eipä tuo varmaan haittais noita omalla kohdalla mietiskellä vaikka ei oliskaan uskovainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi me luterilaiset emme usko mihinkään erillisiin "kuolemansynteihin".

Vierailija
4/6 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just. Itse teen hommia aamusta iltaan, hoidan kodin ja lapset, käyn palkkatyössä. Paska palkka, pomo käärii voitot, ei ainakaan ahneudesta voi minua syyttää. En ole lihava, en juo, en polta, en harrasta seksiä. Elämässäni ei juuri nautintoja ole. Lue nyt sitten tällaista papin julistusta. Tekee mieli vaan sanoa että haist paska. Kollektiivisesta yhteiskunnan synnistä minä en tasan ole vastuussa.

Vierailija
5/6 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan se jo raakalaismaista vihapuhetta, kun "joutuu miettimään" ruokkiako lapset vai ostaako itselleen välttämättömiä lääkkeitä :/ Kuinkahan moni äiti edes soisi sekunnin ajatustakaan tällaiseen mietintään?

Samalla on jänskää katsella, kuinka naapurustoon saapuu satoja älylaitteitaan näpytteleviä salskeita nuoria miehiä, joilla ei näyttäis olevan huolen häivää. Taksi tuo ja vie yksityisille lääkäriasemille, ruuasta kun rutisee, niin herrainherkut lyödään tiskiin ja kaikkea kuunnellaan tarkalla korvalla, jotta oikein osattaisiin palvella. Kiitokseksi pelataan erästä muissakin auttajamaissa pelattavaa "joukkopeliä".

Marssia saa Irja ihan rauhassa unelmiensa kulkueessa, siitä vaan, mutta olisiko armollisempaa olla mitätöimässä sitä oikeaa hätää, köyhän kantaväestön hätää, josta puhuminen rasismiksi mielletään? Irjakin varmaan ymmärtää, että kohta ei tarvitse köyhän äidin enää miettiä "lasten ruuan ja oman lääkkeen välillä", kun molempien saanti heikkenee koko ajan.

Vierailija
6/6 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olla mitätöimäTTä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä