Onko teidän mielestä normaalia, että sisarukset vitsailevat insestistä?
Avopuolisoni serkut vitsailevat usein, kun ollaan vaikka porukalla baarissa siitä miten Riitta on Eeron mielestä seksikäs ja, että Eero panis Riittaa, jos he ei olis sisaruksia jne. Omasta mielestä nuo jutut on tosi vaivaannuttavia. Ja nyt kun Riitta on pitkästä aikaa sinkkuna suhtautuu Eero tosi vihamielisesti siihen, että Riitta haluais tapailla miehiä ilman mitään seurustelu aikeita. Mitä mieltä olette?
Kommentit (7)
Joillain nyt vain on sellainen inside-huumori, että se saattaa kuulostaa muiden korviin tosi roisilta ja asiattomalta, mutta ko. henkilöiden kesken ihan normimeininkiä. Turha mielestäni kuvitella tuosta tilanteesta mitään erityistä, sisaruksilla on vain keskenään "hyvä" läppä.
Olen melko rankan ja oudon huumorin ystävä, joten insestistä vitsailu on ok ja jonkun kutsuminen seksikkääksi, mutta jos suhtaudutaan aidosti vihamielisesti toisen mieskuvioihin niin se on vähän outoa. Ellei sitten ihmisellä itsellään ole jokin vakaumus, joka ei suhtaudu kovin myötämielisesti irtosuhteisiin.
No hei, Donald Trumppikin panisi omaa tytärtään jos se ei olisi oma tytär.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole normaalia. Omien sisarusteni kanssa voin heittää huumori ihan mistä tahansa vaikka ruumiista, mutta joitakin täysin kiellettyjä ja sairaita alueita on, esimerkiksi juuri tuollainen. Veikkaan, että ovat oikeasti panneet keskenään.
Tuota olen juuri miettinyt, että voisko siinä olla jotain totuuden siementä, että he ovat oikeasti tehneet jotain seksuaalista. Tai ainakin, että nämä haluamis jutut ei oikeasti ole mitään vitsejä. Mun mielestä ei ole kyllä yhtään normaalia edes tuollaisesta asiasta vitsailu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joillain nyt vain on sellainen inside-huumori, että se saattaa kuulostaa muiden korviin tosi roisilta ja asiattomalta, mutta ko. henkilöiden kesken ihan normimeininkiä. Turha mielestäni kuvitella tuosta tilanteesta mitään erityistä, sisaruksilla on vain keskenään "hyvä" läppä.
Oon samaa mieltä. Ja veljen huono suhtautuminen siskon seurusteluhaluihin voi liittyä ihan normaaliin suojelunhaluun. Ei kaikki ole aina jotain pervoa oikeesti, pervosta & oudosta huumorintajusta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Olen melko rankan ja oudon huumorin ystävä, joten insestistä vitsailu on ok ja jonkun kutsuminen seksikkääksi, mutta jos suhtaudutaan aidosti vihamielisesti toisen mieskuvioihin niin se on vähän outoa. Ellei sitten ihmisellä itsellään ole jokin vakaumus, joka ei suhtaudu kovin myötämielisesti irtosuhteisiin.
Ei ole mitään vakaumusta mun tietääkseni ja mies harrastaa itse paljon irtosuhteita niin en oikein ymmärrä sitä miksi muiden siskot ja tyttäret on ihan ok käyttää yhdenillan juttuihin, mutta oma sisko ei sais edes tapailla ketään. Tää mulla ehkä eniten herätti epäilykset näitten vitsien todenperäisyydestä. Aikasemmin en niistä juuri välittänyt. Mutta voihan se tosiaan olla ihan harmitonta, mutta roisia sisarusten läpänheittoa. Tää mies on myös aika tarkka siskonsa vaatteista.
Ap
Ei todellakaan ole normaalia. Omien sisarusteni kanssa voin heittää huumori ihan mistä tahansa vaikka ruumiista, mutta joitakin täysin kiellettyjä ja sairaita alueita on, esimerkiksi juuri tuollainen. Veikkaan, että ovat oikeasti panneet keskenään.