Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi keski-ikäinen nainen leikkaa tukan lyhyeksi tätitukaksi:

Vierailija
12.03.2016 |

Olen 45v ja aina, aina tykännyt pitää hiukseni pitkinä ja näyttävinä. Tuuheat, taipuisat hiukseni ovat olleet kuin leijonanharja ja herättäneet huomiota.

Vaan nyt alkaa ohimoilta päänahka näkyä läpi. Poninhännästä on kadonnut valehtelematta puolet. Hiukset vain tippuvat ja sisuskumi alkaa paistaa. Vielä pystyn feikkaamaan tupeerauksilla ja vippaskonsteilla, mutta olen varma, että muutamassa vuodessa tilanne on niin lauhea, että surullinen rihmaletti on katkaistava.

Siis, en todellakaan halua! mutta luonto se on joka laittaa vastaan!
Siksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin vastannut, että siksi, koska hän pitää lyhyestä tukasta, eikä häntä kiinnosta, mitä muut siitä ajattelevat.

Vierailija
2/3 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 43v ja hiukset ovat pitkät. Mutta niin vain olen huomannut, että ponnari on puolet ohuempi kuin 10v sitten.. En halua lyhyttä tukkaa, mutta jossain vaiheessa lienee pakko leikata. :(:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Lasten syntymän jälkeen vuosi vuodelta hiukset ohentuneet. Minulla oli pitkä, kaunis tukka vielä 25-vuotiaana. Pidin yhteen aikaan Vappu Pimiä-polkkaa, ja se huijasi aika hyvin, mutta se on auttamattomasti out. Kampaaja ehdotti reilusti lyhyempää mallia, jonka voi nostaa irti päänahasta, nyyh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän