Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä,voisinko saada tämän miehen joskus takaisin?

Vierailija
12.03.2016 |

Eli meillä oli pitkä suhde ja lapset yhdessä. Mies sairastui tilapäisesti masennukseen ja lähti. Masennuin itse, koska mies ei kyennyt selvittelemään meidän asioita millään tavoin. Odotin puoli vuotta ja löysin laastarisuhteen. Mies halusi minut takaisin hinnalla millä hyvänsä, mutta olin hetken ihastunut, enkä ottanut. Ihastus meni ohitse ja mies alkoi suhteeseen kanssa, jonka kanssa oli ollut säätöä vuosia aiemmin, mutta sanoi minulle, että joutuisi tyytymään nyt tuohon naiseen minun sijaani ja että tulee rakastamaan minua aina.
Aikaa mennyt jo toista vuotta...mulla on ikävä ja laastarisuhde kuivui kokoon heti alkuunsa, koska vertailin liikaa ja tuli ikävä exää.
Hän on minulle yhä vihainen, emmekä ole tekemisissä. Haluaisin hänet takaisin ja uskon,että hänkin haluaisi minut. Olen lastensa äiti ja olemme jo ohittaneet lastensaanti-iän, kuten hänen nykyinen kumppaninsakin, jonka siis otti, koska eisaanut minua.
Auttakaa, en halua ketään muuta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mielipiteitä,sillä kaipaan niin kovasti häntä. Olimme yhdessä yli 15 vuotta.ap.

Vierailija
2/9 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukkuja? Lapsetkin haluaisivat, että isä ja äiti olisivat yhdessä taas. Rakastin miestä aina,enkä koskaan halunnut muuta. Ajatukseni eivät ole muuttuneet. Mies teki ensin selväksi,ettei halua minua mutta kun tuli toinen mies tilapäisesti niin heti olisi kelvannut - en vaan juuri silloin enää halunnut. Pari kk meni noin ja sitten mies suuttui ja otti sen toisen, joka hänen mukaansa oli se " tyytyminen" mun sijaan. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tule saamaan häntä takaisin. Hän ei enää ajattele sinua muuna kuin lastensa äitinä. Etäisyys on auttanut, hänellä on nyt elämässään muuta. Ei hän sinua enää haikaile.

Vierailija
4/9 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tule saamaan häntä takaisin. Hän ei enää ajattele sinua muuna kuin lastensa äitinä. Etäisyys on auttanut, hänellä on nyt elämässään muuta. Ei hän sinua enää haikaile.

Mistä sinä tiedät? 

Joku näkijä paikalla, vai?

Vierailija
5/9 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin mielipiteitä,sillä kaipaan niin kovasti häntä. Olimme yhdessä yli 15 vuotta.ap.

Mitä ihmeen mielipidettä tällaiseen voisi olla? 

Yliarvioit av:n. Kirjoitat muutaman rivin tilanteesta ja täysin omasta näkökulmastasi. Vain yksinkertainen ihminen lähtee heittelemään "mielipiteitään" tästä. 

Vierailija
6/9 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kyennyt hoitamaan asioista ja sinä lähdit. No se oli aivan oikein. Ei ketään tarvitse hyysätä jos lapsiakin on. Typerää oli tuo laastarisuhde. 

Minusta sinä yrität väkisin palata siihen hyvään aikaan mikä teillä oli. Usko pois, ei tule onnistumaan. Mennyttä ei saa takaisin, vain tulevaisuus on avoin. Unohdat nyt nuo menneisyyden miehet ja alat itsenäistyä, sillä sitä sinä et selvästi osaa jos pitää laastarisuhteissa roikkua. Kun osaat olla omillasi, mieti sitten uutta suhdetta jonkun kivan miehen kanssa.

Vierailija
7/9 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko teistä kumpikaan onnellinen tuollaisessa ollaan-ei olla-en halua sua-haluan sut-jahkailusuhteessa?

Ja oletko varma ettet halua miestäsi takaisin vain siksi ettet löytänyt ketään muutakaan? Todennäköisesti teillä on ollut syyt erota ja ne samat syyt olisi edelleen olemassa vaikka palaisitte yhteen.

Vierailija
8/9 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä ja kysy suoraan

Vierailija
9/9 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä kun nro 8 - miksi et vain laita viestin hänelle tai sanot suoraan että tilanne tämä, mitä haluat...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan