Nännit osoittaa alaspäin ja 18v :( !
Kun ne kovettuvat kylmässä, niin nännit osoittavat ylöspäin ja näyttävät tosi kivoilta! Lämpimässä nännit pullottavat ja sojottavat alaspäin. Muutos on radikaalisti ylhäältä alas. Itse rintakudos ei kuitenkaan roiku. Voivatko nännit kehittyessään jäädä noin ylöspäin, onko tämä vain joku kehitysvaihe? Murrosikäni muutenkin alkoi myöhään... Auttakaa :(
Kommentit (9)
Rintani muoto on pisara eli ei ole edellämainitusta kyse
Nyt tarvitaan kuvat,lepotilassa ja kiihottuneena,en ole ikinä tuollaisia tissejä nähnyt,mutta vaikuttavat oikein kivoilta.
et muistanut mainita niiden kokoa,pituuttasi ja painoasi.
Juu. Sama homma täälä, toivotaan että sulla kehittyy vielä. Mulla jäänyt tuollaiseksi. Yritän elää vain näiden kanssa, hyväksyä se millaiset ovat. Pakko myöntää, välillä syö todella paljon itsetuntoa ja nuori kun olen vielä. Niin nuori siis, että pitäisi olla terhakat jne.
Paljon miettinyt menisikö sitä lääkärille asiasta, joku kehityshäiriö tai jos olisi leikkaus mikä auttaisi. Ovat siis välillä todella hyvät, käteen ja silmään, mutta sitten tulee "taantuma" niille.. Mutta yritetään iloita asioista mitkä ovat hyvin elämässä ja ulkonäössä. :) ymmärrän asian kun olet vielä niin nuori, muistan miltä tuntui tuossa iässä; olisiko joku läheinen nainen jonka kanssa puhua asiasta äiti, täti tai joku..
Ja lisäisin vielä edelliseen viestiin että kyse tuskin on rinnat muodosta, että olisi pisara, ei itselläni ainakaan . Helppoa hyväksyä jos siitä olisi kyse.
Olen pahoillani, ap. Olen itsekin kadehtinut koko ikäni muiden normaaleja rintoja, omat kun kasvoivat ensin niin vauhdilla että repivät rintojen ihon tulipunaisille arville, ja sittemmin roipahtivat jo alle 18 v.
En kuitenkaan ihan ymmärrä, miten pisaranmallisissa rinnoissa nännit voivat sojottaa alaspäin..? Eiväthän ne sitten ole pisarat.
Kävin (valitettavasti vasta) parikymppisenä oikeassa rintaliivikaupassa. Kuulin että halpisrintsikat olivat syynä rintojeni huonoon ryhtiin. Vahinko oli jo tapahtunut ja roikut saatu.
Monet morkkaa omia tissejään palstalla,mutta mikä on todellisuus ja mitä mieltä miehet on niistä,te nuoret naiset joiden mielestä rinnoissa on jotain vikaa,laittakaa kuva nähtäväksi ja vain miehet saavat arvostella niitä,kaikki mammat ja pojanklopit pitää turpansa kiinni.
Siis ylös ja alas? Vai eteen ja alas? Jos ne sojottavat alaspäin, niin sinulla ei ole tarpeeksi rintakudosta rinnan alla. Sille ei mahda mitään ilman leikkausta. Mutta tuollaisillakin rinnoilla pärjää.