pidättekö vaan kotona ollessanne rintaliivejä
Kommentit (19)
Aina hereillä.
t. Paksuhko keski-ikäinen
Tottakai pidän. Jos niitä ei kotona tarvitsisi, ei kai niitä tarvitsisi ylipäätään.
en pidä kotona liivejä. monesti huomaa kotoa lähtiessäkin että nyt ne rintaliivit unohtui laittamatta. Etenkin talvella ei kukaan huomaa onko rintaliivejä vai ei kun ei ole iso rinnat.
En, liivit lähtee heti kotiin tullessa. Ja housut! :D
Mä pidän ihan aina. Laitan aamulla heti päälle ja illalla otan pois. Yölläkin pidän yötoppeja jotka on vähän kun kaarituettomia rintsikoita. Oon pitänyt käytännössä siis aina siitä asti kun ekat rintsikat sain kutosluokalla. En osaisi olla ilman, se tunne on omituinen jos joskus kerran vuodessa laittaa mekon jonka kanssa ei rintsikoita voi pitää :D
Pidän myös töissä rintaliivejä. Ja aina kun liikun kotini ulkopuolella.
Mä en pidä rintsikoita kotona enkä muuallakaan
Mulla on isot tissit mut silti ei ikinä kotona.
En pidä jos en oo menossa minnekään. Välillä laitan, jos pitää saada kotona tehtyä jotain. En tiedä miksi mutta jotenkin niiden kanssa tulee reippaampi ja ryhdikkäämpi fiilis, ilman niitä möhöisin ja söisin vaan koko päivän? :D
En, jos olen yksin tai on niskat kipeät.
Siis pidän rintaliivejä kaikkialla muualla, paitsi kotona. Tai siis kotonakin silloin jos on vieraita käymässä, mutta muulloin en. Otan nekin heti pois ja vaihdan kotivaatteisiin muutenkin, kun tulen kotiin. En tykkää pitää kotona yhtään mitään puristavia ja kiristäviä juttuja. :) Tosin kotimekkoni on yleensä sellaisia malliltaan, että ne kyllä itse asiassa tukee rintoja, ei siis heilu miten sattuu.
Pidän aina hereillä ollessa. Alkaa muuten sattua rintoihin.
Pistän aamulla ja otan illalla nukkumaan mennessä pois. En ole edes ajatellut, että ottaisin ne vaikka töistä tullessa pois. Rintaliivini ovat täsmälleen oikean kokoiset, mukavat ja kauniit. N41
Pidän nykyisin kotona ollessani urheilurintsikoita. Samoin muuallakin näin talvella, jos tiedän, ettei tarvitse ottaa takkia pois. Ihanan rento olo, mutta kuitenkin on jotain tukea, eivätkä nännit paista läpi. Suosittelen!
En pidä kotona koskaan rintaliivejä. Silloin tällöin en viitsi laittaa niitä ulos mennessäkään. Ärsyttävät kapistukset, mutta siveellisyyssyistä pidän niitä ainakin töissä ja sellaisten vaatteiden kanssa, joista voisi näkyä läpi.
päivisin kyllä, kun meillä ramppaa porukkaa koko ajan ja tissit lepattaa molemmilla puolilla kylkiä muuten. Iltaisin en pidä oikeastaan koskaan.
never