Onko teistä oikeasti ruma ja hoikka nainen kauniimpaa katsottavaa kun lihava ja kauniskasvoinen?
Itse olen todella kauniskasvoinen lihava nainen(vaikka itse sanonkin). Olen viime aikoina kiinnittänyt huomiota esim. tämän pihapiirin naisiin. Lähinnä hoikkiin äiteihin. Ennen en ole naisia katsellut arvostelu mielessä mutta ihan mielenkiinnosta nyt olen ihan kyylännyt hoikkien naisten pukeutumista ja lähinnä kasvoja. Tälläiset ovat havainnot pihapiirin hoikista naisista.
Naapuri A: Kahden lapsen äiti. Alle 170cm ja painoa ehkä 50-60kg. Pukeutuu pihalle tuulipukuun(ihan kivan näköiseen), ei meikkaa pitää hiukset saparoilla(peppi tyyliin). Vaaleat puolipitkät hiukset. Kauppaan yms. mennessä pukee farkut ja tämän tuulipuvun takin. Ei meikkaa juurikaan koskaan. On ihan tavallisen näköinen nuorehko nainen. Pienet silmät, oudon kapea nenä ja pienet ohuet huulet. Pieni kaksoisleika.
Naapuri B: Ilmeisesti 4 lasta hänellä. Ikää 35-45vuotta. Hoikka ja pituutta varmaan 175cm. Mustat hiukset, ajanut lähes piikkisiiliksi :O ja jos voi sanoa niin oikeasti todella ruma nainen. :/ Koukkunenä, pienet tihrusilmät ja viivasuu. Kaunis kroppa kyllä!
Naapuri C: Hoikka, pitkä blondi. Perus suomalaisen naisen kasvot mutta valitettavasit hänellä on hirveät pullaposket. Meikkaa turhankin paljon ja hiukset ovat oikeasti ihan keltaiset(värjätyt). Pukeutuu hameisiin usein ja farkkutakkiin. Ei lapsia hänellä.
Naapuri D: Pyöreähkö keski-ikäinen nainen jolla kaksi lasta. Sanoisin karkeasti että 166/73. Tukka on räjähtänyt kiharaparvi ja tukkaväri on kulahtanut punainen. Ei meikkaa ja on muutenkin todella epäsiistin näköinen.
Naapuri E: Urheilullinen, kiinteä kroppainen brunetti. Lyhyt tukka, silmälasit. Peruskasvot. Ilmeisesti joku himo liikkuja kun käy lenkillä 6*päivässä. Mies on illat aina menossa. Kaksi pientä tyttöä on heillä. Pukeutuu verkkareihin ja toppatakkiin. Postin hakee yleensä karmeassa kylpytakissa... :O
Pelastaako näistä ketään se että on hoikka(ulkonäöllisesti)? Itse koen olevani kyllä siistimpi ja huomattavasti kauniimpi kasvoilta kun kukaan näistä naisista vaikka lihava olenkin.
Että se siitä hoikkien viehättävyydestä. Ei se hoikkuus aina tarkoita sitä että olisi jotenkin hyvännäköinen/siisti.
En nyt kumminkaan väitä että aina hoikat naiset olisivat tämän näköisiä.. Mutta kyllä suomalainen nainen on harvoin kauniskasvoinen ja hoikkuus ei kyllä minusta ainakaan yhtään pelasta tilannetta/auta tilanteeseen.
Kommentit (49)
Hoikan voi meikata paremman näköiseksi. Laardi ei kiihota eikä katoa ilman työtä.
Aika paljon käytät aikaa muiden naisten arvostelemiseen ja kritisoimiseen. Ehkä kannattaisi keskittyä ensin voimaan hyvin omassa vartalossaan, siinä unohtuu samalla muiden ulkonäöt.
Ja ei, hoikkuus ei ole automaattisesti kauniimpaa kuin lihavuus. Sen sijaan itsevarmuus ja itsensä ylpeänä kantaminen on kaunista.
arvostelet ja olet kyylännyt tosi tarkkaan kaikki naapurisi. Minusta todella harva ihminen on ruma. Vaikuttaa vähän siltä, että sinulle on ongelma kiloistasi ja yrität nyt hakea jotain lohtua täältä. Mitä vanhemmaksi tulee sitä rumemmalta lihava näyttää, kun paikat alkavat roikkua. Nuorena pieni pyöreys ei niin haittaa. Sama kyllä myös liian laihuuden kanssa, eli näyttää ihan näädältä ja on liian laiha olemus ja rypyt korostuvat.
Linkkaa kuva molemmista, niin sanon kumpi on parempi.
Itsekin olen aika kookas, mutta kauniskasvoinen ja vientiä on ollut aina paljon. Silti tuossa sun jutussa jotenkin tuntui vähän hassulta se, että kaikki muut ovat rumia paitsi sinä :)
Vartalolleen voi urheilemalla tehdä aika paljon, kasvoilleen ei.
Kyllä aivan ehdottomasti suurin osa ihmisistä pitää lihavuutta rumannäköisenä. Minä en voisi mennä sänkyyn lihavan miehen kanssa vaikka sillä olisi kuinka komeat ja ihanat kasvot (mikä on lihavalla mahdotonta, eivät rasvan pyöristämät kasvot ole koskaan ylettömän kauniit). Lihavuus on ehkä vastenmielisin ominaisuus, ikävämmän näköiset kasvot valitsen jos on pakko valita " lihava" tai " ruma" . Ihravuoren kanssa muhinonti on mahdoton ajatus.
Lihava voi aina laihduttaa normaalipainoiseksi. Rumille kasvoille on hankala tehdä yhtään mitään. Mutta joka tapauksessa, taitanee se kaunis sisin olla kaikista tärkein.
Toinen toimii kaulasta alaspäin sijoittuvilla alueilla tapahtuvaan eroottiseen toimintaan.
Toinen taas kaulasta ylöspäin sijoittuvilla alueilla tapahtuvaan eroottiseen toimintaan.
Why not both, tho? Eli mitä jos hankkiutuisit laardeista eroon, sehän on kuitenkin ihan täysin valintakysymys?
Simples.
Väitetään että kun on hoikka niin kaikki miehet haluaa ja kuolaa perään. Totesin vain että vaikea uskoa että näitten kuvailemieni naisten perään kovin moni mies kuolaisi. Kovin tavallisia ovat.
Uskon että enemmän miehet kuolaa kauniiden naisten perään ja kauneus tarkoittaa=kauniita kasvoja, kaunista olemusta, kauneutta joka löytyy sisältä(terve itseluottamus). Kauneus ei minusta ole=hoikkuus. Ap
Itse olin ennen 172/96. Olin ylipainoinen, mutta minulla on kauniit kasvot ilman meikkiäkin.
Sitten laihdutin ja nyt olen todella tyytyväinen itseeni: olen edelleen kaunis, mutta myös hoikka.
Kilot voi laihduttaa, mutta kauneutta ei saa purkista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aivan ehdottomasti suurin osa ihmisistä pitää lihavuutta rumannäköisenä. Minä en voisi mennä sänkyyn lihavan miehen kanssa vaikka sillä olisi kuinka komeat ja ihanat kasvot (mikä on lihavalla mahdotonta, eivät rasvan pyöristämät kasvot ole koskaan ylettömän kauniit). Lihavuus on ehkä vastenmielisin ominaisuus, ikävämmän näköiset kasvot valitsen jos on pakko valita " lihava" tai " ruma" . Ihravuoren kanssa muhinonti on mahdoton ajatus.
Yup. Itse aiheutettu rumuus on sitä pahinta plaatua.
Olenkohan ap:n naapuri, olen kasvoiltani vähän kolho. Myönnetään, että hoikkuuteni ei pelasta tilannetta. Mutta ei se lihavuuskaan minua kaunistaisi. Nyt voi käyttää kivoja vaatteita.
Ap, mä olen myös lihava, mutta sä vaikutat lihavuuden lisäksi sisältä rumalta, vaikka kasvos oliskin kauniit. Mikä sä olet kertomaan kuka on kaunis ja ei ja arvostelemaan ihmisiä noin?
Kaikki on suhteellista. Myös rumuus jalihavuus.
lievääkin ylipainoa(olen 170 cm/70kg) saa muka kaverit arvostella avoimesti tyyliin " miehetkin olisivat kiinnostuneita jos olisit hoikka" . Siis pyöreän ulkomuotoa saa avoimesti mollata vaikka itsellään on ne pienet silmät ja pitkä nokka(joista ei tulisi mieleenkään sanoa tietenkään). Kyllä monesti on leuka loksahtanut kun baarissa miehet ovatkin kehuneet minua kauneimmaksi koko seurueesta.
Minusta hoikkuus kaunistaa tiettyyn pisteeseen asti, vaikka olisi rumakin, ja vastaavasti ylipaino kaunistaa vain harvoja jos ketään. Kokonaisuudessaan tekstisi oli surullista luettavaa. On päivänselvää, että aloitusviestin kirjoittaneen itsetunto on hataralla pohjalla.
Hoikka ruma on parempi kuin lihava kauniit kasvot, eikä ne kasvotkaan ole kauniit kuin teoriassa, kun se inhottava pulleus tunkee sinnekin ja pää on mallia timo jutila.
Hoikalle voi laittaa muovipussin päähän panon ajaksi. Tietysti lihavaakin voi panna glory holen läpi seinä välissä.
M25