Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea vauvakuume 39-vuotiaana

Vierailija
11.03.2016 |

Lapset nyt 11 ja 8 vuotiaita ja iltatähti haaveissa. Onko täällä muita, jotka ovat vanhemmalla iällä tulleet raskaaksi? Miten on mennyt, miten suhtauduttu "iäkkääseen äitiin"? Miten kroppa kestänyt raskauden jne? Kaikista kommenteista olisin iloinen 😊

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon

Vierailija
2/35 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😨

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä "hyi olkoon"? Go for it!

Vierailija
4/35 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

39-vuotias ei ole iäkäs.

Vierailija
5/35 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo!

Vierailija
6/35 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihanaa<3

Tuota noin minulla on vaan yksi lapsi ja lisää en halua ainakaan vielä, mutta katsotaan sitten kun kello alkaa tikittää koemmin :D

Mutta haluan vain sanoa omalta kannaltani että en todellakaan suhtaudu mitenkään negatiivisesti "iäkkääseen äitiin" vaan päin vastoin, kunnioitan ja ihailen heitä. Olen huono sanomaan tuohon kroppa asiaan mitään mutta mitä olen asiasta lukenut niin ei se kroppa ole "vanhana" kovin paljoa erilainen kuin nuorena, toki ei samanlainen ja tietyt riskitkin siinä on mutta kyllä ne lääkärissä neuvoo ja hoitaa. Että ei muuta kun onnea iltatähden tekoon :)

Vierailija
7/35 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pallo jalkaan taas ?

Vierailija
8/35 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan ole vielä liian vanha.

Vierailija
9/35 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsi kouluiässä saa hävetä vanhaa mutsiinsa. Mut kun mamma tahtoooooo

Vierailija
10/35 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä. Et enää muista miten raskasta se on. Hormonit vaan temppuilee kun alat olla rajatapaus lisääntymisen suhteen. Minulla sama juttu ja sama ikä 😊 Minun lapset vasta 5- ja 7-vuotiaita joten muistan vielä sen raskaan vauva-ajan... Eikä ikinä enää.

Vierailija
11/35 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan hävennyt vanhoja vanhempiani. Tyhmiä vanhempia olisin hävennyt.

Vierailija
12/35 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummo!

höh miks pitää rumia kommentteja laittaa jos ei ole muuta sanottavaa?? ap ei ole vielä mummo vaan juuri parhaassa iässä! ai niin ja mun täti teki oman iltatähden 43 vuotiaana ja se oli jo kahdelle lapselle mummo! :O lapsena muistan kun kaupassa käytiin tädin kanssa, sillä oma lapsi ja ne pari lapsenlasta (kaksoset) niin oli siinä ihmiset ihmeissään kun kaksi huutaa mummoa ja yksi äitiä :D

Vierailija
13/35 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo yhtään liian vanha. Oma äitini sai sun ikäisenä vasta esikoisen, ja nykyisin se mahtaa olla vielä yleisempää.  Itsekin aion aloittaa lasten hankkimisen aikaisintaan 37-vuotiaana, jos lopulta hankin lapsia ollenkaan.

Vierailija
14/35 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan lapset häpeävät vanhempiaan jostain syystä, se on elämää.

Omat vanhempani ovat iäkkäitä, ei ole koskaan hävettänyt yhtään. Hyviä tyyppejä ovat.

Vierailija
15/35 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja lapset minun lisäkseni olemme kaikki tosi lapsirakkaita Mieheni kanssa olemme nuorempana matkustelleet paljon ja käyneet yliopistovaihdot ja harrastaneet paljon, joten in tullut kaikenlaista "elettyä". Jotenkin olemme nyt nauttineet pikkulapsiajasta valtavasti. Molemmilla on hyvä, vakituinen työpaikka. Olemme ostaneet ison omakotitalon. Koti olisi niin valmis pienelle tulokkaalle ja uskon, että pikkuisella olisi ihan hyvä elämä 😊

Ap

Vierailija
16/35 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esikoiseni 41 -vuotiaana, raskaus oli helppo ja samoin on ollut lapsikin. Nukkui jo parin kuukauden iästä lähtien täydet yöunetkin. Tervekin se on täysin. Raskautta sen sijaan odoteltiin puolitoista vuotta ennen kuin tärppäsi, joten, jos aiot yrittää, niin heti yritys käyntiin vaan. 

Vierailija
17/35 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ja lapset minun lisäkseni olemme kaikki tosi lapsirakkaita Mieheni kanssa olemme nuorempana matkustelleet paljon ja käyneet yliopistovaihdot ja harrastaneet paljon, joten in tullut kaikenlaista "elettyä". Jotenkin olemme nyt nauttineet pikkulapsiajasta valtavasti. Molemmilla on hyvä, vakituinen työpaikka. Olemme ostaneet ison omakotitalon. Koti olisi niin valmis pienelle tulokkaalle ja uskon, että pikkuisella olisi ihan hyvä elämä 😊

Ap

nonni ei muuta kun lapsen tekoon!

Vierailija
18/35 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 37-vuotias ja samassa veneessä: aloitimme yrittämisen kaksi kuukautta sitten. Aiemmin ei ollut aikaa lapsille, kun piti opiskella ja luoda uraa, mutta nyt on juuri oikea hetki. En tunne itseäni tippaakaan vanhaksi, enkä usko että meidän lastemme sukupolvessa olemme edes mitään "mummovanhempia".

Tsemppiä matkaan, se nyt jos koskaan!

Vierailija
19/35 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä muita, joilla kokemusta?

Ap

Vierailija
20/35 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että en ole ainoa joka ajattelee samoin myös n39