Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla tulla kaapista ulos.

Vierailija
11.03.2016 |

Mitäs nyt? En vaan uskalla, vaikka tekisi mieli koska äiti kyselee koko ajan onko minulla poikaystävää. Ja tiedän, ettei äiti oikein hyväksy homoja. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy siellä kaapissa äläkä tule ulos. 

Vierailija
2/5 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko alaikäinen? Minä lensin aikoinaan pihalle kotoani 16-vuotiaana koska äiti ei ollut kovin mielissään. En silti kadu sitä että uskalsin vihdoin elää omana itsenäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota, että pärjäät omillasi ja sano sitten. Tai sitten sanot heti, jos uskot selvittävän kohtuullisella draamalla. Alku ulostulon jälkeen on tuskaa, mutta myös hyvin vapauttavaa.

Tsemppiä, moni muukin on tehnyt tuon, ja enemmistöllä on mennyt ihan hyvin. Eiköhän äitisi näin 2000-luvulla ymmärrä, että kyseessä ei ole tauti.

Vierailija
4/5 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko alaikäinen? Minä lensin aikoinaan pihalle kotoani 16-vuotiaana koska äiti ei ollut kovin mielissään. En silti kadu sitä että uskalsin vihdoin elää omana itsenäni.

millainen äiti tekee noin :( En pysty käsittämään. Ihan sama mitä seksuaalisen suuntautumisen ryhmää lapseni aikanaan edustavatkaan, rakastan ihan yhtä paljon. Hienoa, että olet pärjännyt silti hyvin!

Vierailija
5/5 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan, niin kuin asiat on. Ihme vätystelyä. Kuteen meillä maailmalla sanotaan: - "First cut is the deepest". Kerran se vaan riipasee, älä ahdistu, puhumalla tästä selviää. Leuka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi