Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kloroformi

Päiskynen
11.03.2016 |

Moikka!
Onko OK nukuttaa itsensä kloroformilla? Kuulin tässä hiljattain jostain että se on myrkyllistä!
Olen käyttänyt jo puoli vuotta tätä konstia kun nukahtaminen ei oikein onnistunut ja haluaisin tietää että onko oikeasti turvallista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin melatoniinia. Sillä saa ainakin unirytmin kuriin. :) Sitä on ihmisen kehossa jo muutenkin, 5 tabua maksimissaan 1h ennen nukkumaan menoa. :) (itse otan aina sen viisi)

Vierailija
2/7 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kloroformia on helppo itse tehdä lidlistä vaan klooria ja motonetistä acetonia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti Etsivähän tainnutettiin tuolla koko ajan ja aina oli lopulta ok... mitä nyt vähän päätä särki herätessä.

Vierailija
4/7 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on kuitenkin vaarallisia toksikologisia ominaisuuksia ja taipumus aiheuttaa äkillisiä, kuolettavia sydämen rytmihäiriöitä.

Vierailija
5/7 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kai nyt tosissasi kloroformia? Sehän tidettävästi liuottaa aivoja. Sodan aikana sitä erehdyttävästi käytettiin nukutusaineena vaikessa leikkauksissa. Onhan se sinunkin tiedossasi.

Vierailija
6/7 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipedia

Vierailija
7/7 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelisin melatoniinia. Sillä saa ainakin unirytmin kuriin. :) Sitä on ihmisen kehossa jo muutenkin, 5 tabua maksimissaan 1h ennen nukkumaan menoa. :) (itse otan aina sen viisi)

Ei toimi.