Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten kaverit teillä ollessa

Vierailija
11.03.2016 |

Miten usein päästätte lastenne kavereita teille kotiin? Ja missä huoneissa lapset kavereineen saavat leikkiä sisällä? Niin, ja minkä ikäisistä lapsista on kyse?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluikäisiä kaikki, joten homma menee niin, että mennessäni kotiin mulle selviää ketä kaikkia siellä on, omista ja omien kavereista. Joskus koti humisee tyhjyyttään, kerran sieltä löytyi 8 lasta, omia on siis kolme. Mun ja miehen makkari on kielelttyä aluetta, muuten mellastakoot kaikkialla. Eikä tuon ikäiset juurikaan enää mellasta, tekevät välipalaa ja lukittautuvat huoneisiinsa pelaamaan tai kuuntelemaan musiikkia ja juttelemaan.

Vierailija
2/5 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 ja 14 ja saavat olla omissa huoneissa kavereidensa kanssa. Pienempinä saivat käyttää koko taloa paitsi meidän makkaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on saaneet olla joka huoneessa (paitsi meidän makkarissa), harvoin on kieltäydytte paitsi yökyläilystä. Lapset eri ikäisiä, vanhemmat teinejä.

Vierailija
4/5 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tarvetta rajoittaa kavereiden käyntikertoja tai määrää. Alakoululaisista kyse. Enimmillään on kai 4-5 kaverusta meillä. Pääsääntöisesti vähemmän. Saavat leikkiä kaikkialla, yleensä ovat lastenhuoneessa tai olkkarissa.

Vierailija
5/5 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluikäisiä kaikki, joten homma menee niin, että mennessäni kotiin mulle selviää ketä kaikkia siellä on, omista ja omien kavereista. Joskus koti humisee tyhjyyttään, kerran sieltä löytyi 8 lasta, omia on siis kolme. Mun ja miehen makkari on kielelttyä aluetta, muuten mellastakoot kaikkialla. Eikä tuon ikäiset juurikaan enää mellasta, tekevät välipalaa ja lukittautuvat huoneisiinsa pelaamaan tai kuuntelemaan musiikkia ja juttelemaan.

Meilläkin juuri näin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme