Selvänäkijä Salli Ojanperä
Onko teillä kokemuksia Sallista? Tiesikö hän jotain? Tekisi mieli soittaa hänelle...
Kommentit (11)
Humpuukia kuten homeopatia ja horoskoopit.
Heippa Kaikille
Kyllä salli todellakin tietää paljon asioita
itse olen käynnyt Sallin luona jo kymmenen vuoden ajan
kuin myös soittanut.
Ja niin vaan moni asia on mennyt niin kuin on sanonut
kyllä voin suositella
Ajatelkaa, selvännäkijöihinkin uskovilla ihmisillä on äänioikeus! Nämä ihmiset ovat päättämässä asioita meidän kanssamme.
Huhuu? Kokemuksia minäkin kaipaan?
Olen käynyt sallilla jo neljä kertaa ja aina on tiennyt. Ihana ihminen. Olen menossa kohta taas. Kyllä suosittelen.
Itse soiton Sallille viime vk.lla tiesi asioitani. Odotan uusia asioita tapahtuvan tulevaisuudessa.
Olen soittanut kerran. Kyllä hän tiesi asioitani. Yhden asian toivon vielä toteutuvan.
Totuus onettei Salli ole mikään selvännäkijä. Kaikkihan kertovat sellaisia asioita joita tapahtuu kaikille siis enemmänja vähemmän yleisiä ympäripyöreitä asioita. Totuus on että joka menee ennustajalle/"selvännäkijälle"on jo jollaintapaa ehkä heikossa mielentilassa ja helposti uskoo heille kerrotun ja alkaa elämään ja ajattelemaan kuten ns. ennustaja on hänelle sanonut. En usko Salliin, enkä muihinkaan ennustajiin. Kaikilla sama laulu. Olen tutkijamielessä käynyt muutamilla satuilijoilla, niin kyllä se ennustsminenon ollut yleistä kerrontaa asioista. Mikäli kerrot aikaa tilatessasi sioita , ennustaja panee jo a asioita ylös ja kun menet hänen luokseen, siellä on jo pohjatmistä hän sitten päätteleesinulle kerrottavia asioita ja lisää vain yleisiä asioita joita kaikille sattuu. Sekin on että mihin ja mitä haluaa väritellenuskoa. Pettyneitä ennustajilla käyneitä löytyy. Ei kannata.
Näkee vain jos on selvä, eli tuskin näin perjantaisin.