Estin facebookista kaikki Elä hyvin-naura usein, liibalaaba, läppävika lahes ynnämuut
Kaikki mahdolliset elämään eksyneet, sitaatit ja sanonnat meni estoon.
Nyt ei tarvitse katsella uutisvirrassa enää typeriä kuvia karvisesta kahvimuki kädessä tai mitään elämänviisaustekstejä lässynlää maisemataustalla
Kommentit (36)
vieläkin jotkut tyhmät jakaa arvontoja vaikka ne on monta kertaa todettu feikeiksi
Vierailija kirjoitti:
vieläkin jotkut tyhmät jakaa arvontoja vaikka ne on monta kertaa todettu feikeiksi
Tai ihan oikeita arvontoja, palkinnot vaan on arvottu jo kaksi vuotta sitten...
Olikohan se Masku vai mikä huonekaluliike joka lisäsi kuvan uudesta sohvasta että: "Tämä sohva saapuu kauppaamme, hinta XXX €" ja ihmiset oli kommentoinut siihen että t&j, t&j, t&j, t&j, vaikka se sohva ei ollut edes arvottavana.... :D Ei siinä mitään, kauppa saa ilmaista mainosta mutta miten vitun tyhmiä jotkut ovat?
Jotkut valitettavasti lataa näitä kuvia omalta koneeltaan, silloin täytyy piilottaa kyseisen ihmisen julkaisut kokonaan kun ei riitä että estää pelkän sivun jolta se kuva on jaettu. Jotkut henkilöt jakaa joka päivä näitä kuvia ja monta ihmistä mennyt piiloon sen vuoksi, kun ei jaksa katsoa sitä spämmäämistä uutisvirrassa.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut valitettavasti lataa näitä kuvia omalta koneeltaan, silloin täytyy piilottaa kyseisen ihmisen julkaisut kokonaan kun ei riitä että estää pelkän sivun jolta se kuva on jaettu. Jotkut henkilöt jakaa joka päivä näitä kuvia ja monta ihmistä mennyt piiloon sen vuoksi, kun ei jaksa katsoa sitä spämmäämistä uutisvirrassa.
Miksi vitussa sulla ees on tällaisia ihmisiä kavereinasi? Sairasta.
Vielä kun sais kavereitten tykkäykset hittoon ni face on hienopaikka tai tämähän se varmaan noilla estoilla olikin tarkoitus.
Hahaha, ihan niin kuin minun kirjoittamani viesti! :D
Itse olen blokannut seuraavat sivut:
-Elämä on- Unblock
Onnenhippusia Unblock
Vähän rankempaa huumoria Unblock
Huumoria arkeen Unblock
Viraalisesti Unblock
Ajatelmia elämästä Unblock
Ajatelmia Unblock
Netin hauskimpia kuvia Unblock
Netin Hauskimmat Unblock
NETIN HAUSKIMMAT JA PARHAIMMAT KUVAT Unblock
Mudetikrun Tuumauksia Unblock
HymyHuulet Unblock
Kaksimielisillä on hauskempaa ♥ Unblock
Mietelauseita & Aforismeja Unblock
Mietelauseet Unblock
Rillumarei Unblock
Liibalaaba.net Unblock
Hauska Vitsi Nauru Huumori Hassu Hupaisa Posketon Koominen Unblock
Nauru ja Huumori Kuvat Unblock
Elä hyvin - naura usein - rakasta paljon Unblock
Jounin Kauppa Unblock
Tyttöjen juttuja Unblock
Vierailija kirjoitti:
Olikohan se Masku vai mikä huonekaluliike joka lisäsi kuvan uudesta sohvasta että: "Tämä sohva saapuu kauppaamme, hinta XXX €" ja ihmiset oli kommentoinut siihen että t&j, t&j, t&j, t&j, vaikka se sohva ei ollut edes arvottavana.... :D Ei siinä mitään, kauppa saa ilmaista mainosta mutta miten vitun tyhmiä jotkut ovat?
Ja miksi se tj pitää siihen laittaa? Sama se oli siinä talotehtaan jutussa että arvotaan uuden talon ostaaneitten kesken ni porukka jakelee ja tykkäilee.
Vierailija kirjoitti:
-Elämä on- Unblock
Onnenhippusia Unblock
Huumoria arkeen Unblock
Viraalisesti Unblock
Ajatelmia Unblock
Netin Hauskimmat Unblock
HymyHuulet Unblock
Mietelauseet Unblock
Rillumarei Unblock
Liibalaaba.net Unblock
Jounin Kauppa Unblock
Tyttöjen juttuja Unblock
Vai on ne unblockattuja. Aika moni muu blockaa nuo sivustot, mutta sinä ilmeisesti olet kertaalleen blockata nuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Elämä on- Unblock
Onnenhippusia Unblock
Huumoria arkeen Unblock
Viraalisesti Unblock
Ajatelmia Unblock
Netin Hauskimmat Unblock
HymyHuulet Unblock
Mietelauseet Unblock
Rillumarei Unblock
Liibalaaba.net Unblock
Jounin Kauppa Unblock
Tyttöjen juttuja UnblockVai on ne unblockattuja. Aika moni muu blockaa nuo sivustot, mutta sinä ilmeisesti olet kertaalleen blockata nuo.
Mitä helvettiä sä selität? :D Pastesin tuon FB:stä suoraan blokattujen sivujen listasta enkä jaksanut poistaa jokaista Unblock-linkkiä nimen perästä.
Mä oon järkyttynyt, kuinka monet jakaa ja tykkää niistä 'Suomalainen mökki kansa' -sivustoista, jotka on perustettu kaksi päivää aiemmin, eikä löydy mitään kotisivuja tai muitakaan tietoja, mutta arvontavoittona olisi 10 iPhone 6 plus -puhelinta tai muuta yhtä älytöntä. Ja tässä ei valitettavasti tunnu edes yliopisto-opinnot riittävän. :D
Onnea vaan, kun kaikki yhteystiedot myydään kolmansille osapuolille. :D oon aina käynyt nuo sivustot ilmiantamassa ja sen jälkeen estänyt ja piilottanut. En jaksa kommentoida niihin jakoihinkaan, kun en tiedä, onnistuvatko ne sivustot saamaan mun tiedot siitä helpommin.
Oon monta kertaa sanonut näitä arvontoja jakaville kavereille asiasta että kyseessä on täys feikki ja ne on vastaneet että: "Ai... :O"
Kuinka yksinkertainen täytyy olla että luulee että joku just äsken perustettu sivusto jakaa 100kpl "myyntikelvottomia, pakkaus avattu" iPhoneja
Oon sellainen kuin oon enkä muuksi muutu!
Oon vähän seko mut ei se mitää hulluilla on hauskenpaa!
En ole ihan normaali.
Ihmiset puhuu pahaa mut onneks tosi ystäviä vielä löytyy <3
Ei haittaa että et pidä minusta minulla on monta persoonaa
Minä olen sellainen kuin olen pidät tai et!
Joo siis mikä vittu on ensinnäkin "Mudetikru"? Ja ei, en ole käynyt sivulla enkä käy. Uutisvirrassa näkyvät tuumaukset muiden jakamina ovat enemmän kuin tarpeeksi.
Estolista näyttää nyt tältä:
Hausk.in - paras huumori Poista esto
Huumoria aamuun Poista esto
Huumorisuomi Poista esto
Huumorihuone Poista esto
Musta Huumori Poista esto
Aikuisten Huumorivitsisivu K-18 Poista esto
Huumoria arkeen Poista esto
K-18 huumori Poista esto
Rakkaus Poista esto
-Elämän Pisaroita- Poista esto
Elämän pökäleitä Poista esto
Elämä ja rakkaus Poista esto
Hidasta elämää Poista esto
Naurunmaailma Poista esto
Naurulokki Poista esto
Viraalisesti Poista esto
Hauska Vitsi Nauru Huumori Hassu Hupaisa Posketon Koominen Poista esto
Vitsit Poista esto
Jounin Kauppa Poista esto
Tyttöjen juttuja Poista esto
Hauskat kuvat ja Vitsit Poista esto
Hauskat kuvat ja parhaat poiminnat Poista esto
Hauskat.fi - Hauskat kuvat ja vitsit Poista esto
Hauskat kuvat Poista esto
Hauskat Kuvat Poista esto
Scroll24 Netin hauskimmat Poista esto
NETIN HAUSKIMMAT JA PARHAIMMAT KUVAT Poista esto
Netin Hauskimmat Poista esto
Vähän rankempaa huumoria Poista esto
HymyHuulet Poista esto
Aforismit & mietelauseet Poista esto
Mietelauseita & Aforismeja Poista esto
Rillumarei Poista esto
Ajatelmia elämästä Poista esto
Ajatelmia Poista esto
Onnenhippusia Poista esto
-Elämä on- Poista esto
Kahvi Poista esto
Kahvitauko Poista esto
Elämään Eksyneet Poista esto
Elä hyvin - naura usein - rakasta paljon Poista esto
Liibalaaba.net Poista esto
Läppävika Lahest Poista esto
Minua ärsyttävät kaverini jatkuvasti jakamat jutut huonosta lastenkasvatuksesta. Yrittääkö hän vihjata jotain? En jaksaisi enää millään peukuttaa kiltteyttäni itsestäänselvyyksiä siitä, että lapsi ja nuori kasvavat paremmin yhteiskuntakelpoisiksi keskustelulla kuin huutamalla ja perheväkivallalla. Luulisi tuon asian jo kaikkien ymmärtävän.
Meidän perheemme kun sattuu olemaan vielä kaiken huipuksi sellaista hissukkaa kotihiirityyppiä. Olemme onnellisia kun saamme syödä kotona keskenämme. Lapset pitävät lukemisesta ja kaikesta rauhallisesta puuhailusta. Emme ole ikinä saaneet heippalappuja naapureilta sopimattoman käytöksen tai älämölön vuoksi. Valmentajat ja opettajat kehuvat lapsia vastuuntuntoisiksi ja kohteliaiksi. Kaipa senkin voi joku sitten tulkita että joku laittaa meidän väen ruotuun fyysisellä tai psyykkisellä väkivallalla. Todellisuudessa meidän vanhempien esimerkki taitaa vaikuttaa jälkeläisten käytökseen kaikista eniten.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttävät kaverini jatkuvasti jakamat jutut huonosta lastenkasvatuksesta. Yrittääkö hän vihjata jotain? En jaksaisi enää millään peukuttaa kiltteyttäni itsestäänselvyyksiä siitä, että lapsi ja nuori kasvavat paremmin yhteiskuntakelpoisiksi keskustelulla kuin huutamalla ja perheväkivallalla. Luulisi tuon asian jo kaikkien ymmärtävän.
Meidän perheemme kun sattuu olemaan vielä kaiken huipuksi sellaista hissukkaa kotihiirityyppiä. Olemme onnellisia kun saamme syödä kotona keskenämme. Lapset pitävät lukemisesta ja kaikesta rauhallisesta puuhailusta. Emme ole ikinä saaneet heippalappuja naapureilta sopimattoman käytöksen tai älämölön vuoksi. Valmentajat ja opettajat kehuvat lapsia vastuuntuntoisiksi ja kohteliaiksi. Kaipa senkin voi joku sitten tulkita että joku laittaa meidän väen ruotuun fyysisellä tai psyykkisellä väkivallalla. Todellisuudessa meidän vanhempien esimerkki taitaa vaikuttaa jälkeläisten käytökseen kaikista eniten.
Jos kaverisi jakaa ne omalle seinälleen, et luultavastikaan ole niiden kohderyhmää, eikä sinun tarvitse kokea pahaa oloa niistä. Jos hän jakaa ne suoraan seinällesi, käytös on kummallista ja kannattaa kieltää häntä tekemästä niin.
maisterit käyköön yli opistonsa mutta paras koulu on elämän koulu :o)
tykkää ja jaa