Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ruuasta laitetaan kuva someen vaan jos se on "muotiruoka" ?

Vierailija
11.03.2016 |

En ole nähnyt kenenkään laittavan kuvaa Lidlin maksalaatikosta tai Rainbowin jäätelöpurkista someen. Miksi sitten Ben&Jerrys- purkkeja ja proteiinirahkan kuvia sinne laitetaan? Ketä oikeasti kiinnostaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia kiinnosti esim. sinua niinkin paljon, että aloitit tämän keskustelun.

Vierailija
2/10 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nähnyt hyvinkin ihmeellisiä ruokakuvia jotka on muistuttaneet mm ruskettunutta avokadomössöä kokkareilla tai maalarinteippiä koristeltuna sinapilla. aina kommentilla mmmm tai om om om. 

jokainen laittakoon mitä lystää omaan someensa. minun ruokakuvia ette tule näkemään vaikka olenkin kova kokkaamaan. syön ne mieluummin lämpimänä ja annosasettelu ei ole vahvuuteni. tai ehkä minulla ei ole vaan tarpeeksi kova itsetunto :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sushia syödään koko ajan somen perusteella, makaroonilaatikkoa ei. 

Vierailija
4/10 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sushi on naurettava juttu :D tiedän muutamiakin jotka syövät suunnilleen töistään saamaa eilistä ylijäämä-makaronilaatikkoa mutta some on täynnä kuvia sushista.

Vierailija
5/10 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua inspiroi muiden ruokakuvat. Rakastan hyvää ruokaa ja ulkonäkö on osa kokonaisuutta. Tunnistan hyvän annoksen kun sellaisen nään. Ruokavalokuvaus on monen harrastus.

Jäätelöpurkkikuvia en ymmärrä. Tai ehkä siinä on takana sellainen "olen ansainnut pienen luksushetken" viesti mukana. Vai laittaako joku purkeista kuvia ilman että avaa kuvan tarkoitusta?

Vierailija
6/10 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan someen lähinnä leipomani kakut, niiden koristeluun olen nähnyt paljon vaivaa, joskus muitakin suuritöisiä ruokia. En tiedä, onko kakut muodissa.

Vierailija
7/10 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo sushi on naurettava juttu :D tiedän muutamiakin jotka syövät suunnilleen töistään saamaa eilistä ylijäämä-makaronilaatikkoa mutta some on täynnä kuvia sushista.

Sushi on paljon visuaalisempi ruoka kuin makaronilaatikko, siksi se varmaan näkyy somessa jossa iso osa sisällöstä on kuvaa.

Vierailija
8/10 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kukaan ei halua näyttää juntilta. Ja oikeasti, se maksalaatikko on aika epäesteettisen näköistä.

Vierailija
9/10 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä vaan laita mistään ruuasta kuvaa. wt-touhua.

Vierailija
10/10 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri laittaa aina karseita kuvia nakeista yms.