Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tuo Alm Siira puolustelee sarashafakia ihan kuin olis sen äiti?

Vierailija
10.03.2016 |

Outoa. Siis enbuske-veitolassa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Alm Siira puhuu asiaa.8

Vierailija
2/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Alm Siira puhuu asiaa.8

No joo. Mutta outo esiintulo silti. Se ei edes tunne saraa. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, eikö sara safak kerran ottanut salilla tuntemattomasta miehestä kuvan ja ladannut nettiin pilkaten miehen vaatetusta..

Vierailija
4/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se haluaa naama-aikaa telkussa. Itekin laitoin vietin sillon siihen "mollaamiskeskusteluun", mutta en tunne olevani kiusaaja. Suurin osa niistä viesteistä oli sitä mitä kaikki ajattelee mutta ei sanoisi vaikka Chafakille kasvotusten. Ei mitään murska-arvostelua, vaan myötähäpeän jakamista. En nähnyt yhtään "tappais itsensä"-viestejä, vaan ihan hyviä läppiä. For real, pahin oli se "partti", on vähintään kaksi sanaa (rooli/osa) jotka heti tulee mieleen sille.

Vierailija
5/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä tosiaan on outoa, jos joku uskaltautuu puolustamaan toista.

Toivottavasti tähän maailmaan saataisiin enemmän välittämistä ja toisen puolella olemista, ettei se vaikuttaisi niin niin harvinaiselta, epänormaalilta ja oudolta.

Vierailija
6/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, eikö sara safak kerran ottanut salilla tuntemattomasta miehestä kuvan ja ladannut nettiin pilkaten miehen vaatetusta..

Eiku se oli sen kopio sofia ruusila.

Vierailija
7/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaaa niinpä muuten oliki, sorry!

Vierailija
8/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt sara savakin kaksi kertaa kaupassa ja näyttää ynseältä. Huulia on muotoiltu. 

Vierailija
9/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni huolettaa tällaisen verrattain heikkolahjaisen kansanosan kasvu maassamme. Smitin Akseli on toinen esimerkki.

Vierailija
10/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pulskat av-mammat marmattaa

Vierailija
11/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaahan se puhui. Mua ainakin ärsyttää omien FB-kavereiden kaksinaamaisuus, ensin mainostetaan, ettei ketään saisi kiusata ja laitetaan peukkua Kutsu mua-kampanjalle ynnä muulle, mutta sitten kuitenkin esim. Saran tapauksessa kiusaaminen onkin ihan hyväksyttävää. Ihan sama, kuinka olisikin julkisuustyrkky, aivoton kana, niin joku raja nyt siihen hänenkin "arvostelunsa". Tai sitten vois luopua tuosta ketään ei saa kiusata -mantrastaan.