Aloitin juuri seurustelusuhteen 26-vuotiaan miehen kanssa.
Olen itse 34-vuotias. Kysyttävää? Kommentoitavaa?
Kommentit (20)
Kovin montaa lasta tuskin ehditte enää tehdä (vaikka mies haluaisikin ja pystyisi). Ja vanhana todennäköisesti sairastut kroonisesti tai muuten aktiivielämä menee ohi jo vuosia aikaisemmin kuin miehelläsi.
Vierailija kirjoitti:
Minkä värinen sun sohva on?
Vaalean harmaa :) ap
Mäkin haluaisin! Oon saman ikäinen kun sinä. Mistä löysit miehesi?
Vierailija kirjoitti:
Kovin montaa lasta tuskin ehditte enää tehdä (vaikka mies haluaisikin ja pystyisi). Ja vanhana todennäköisesti sairastut kroonisesti tai muuten aktiivielämä menee ohi jo vuosia aikaisemmin kuin miehelläsi.
Lapsiakin ehditään tehdä, mutta en edes halua kuin yhden ehkä. Tai kaksi korkeintaan. Olen erittäin hyvässä kunnossa ja terve. Sukuni on pitkäikäistä. Ei siis mitään hätää sen suhteen. Ap
istuin lämpimälle tuolille kirjoitti:
Olenko raskaana?
Tätä en tiedä :) ap
Oon vähän kateellinen sille miehelle :/
M26
Eikö sinua pelota, että mies vaihtaa nuorempaan? Itselläni vähän sama tilanne, mutta en oikein uskalla ottaa tätä tosissani.
Vierailija kirjoitti:
M26
Miksi? Ap
Itse taas jouduin käännyttämään 24-vuotiaan kun oli niin lutuisen lapsen oloinen, ettei seksuaalisesti kyllä säväyttänyt mitenkään. Mutta olen toki iloisesti yllättynyt, että olin hänen mielestään liian hyvän näköinen sinkuksi :) N38
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinua pelota, että mies vaihtaa nuorempaan? Itselläni vähän sama tilanne, mutta en oikein uskalla ottaa tätä tosissani.
Ei kyllä tippaakaan. Ei ole muutenkaan tapana pelätä juuri mitään. Älä säkään pelkää, vaan anna mennä ja nauti. Ap
Ihan hyvä ikäero, ehditte olla yhdessä vanhainkodissakin.
Käyttäjä515 kirjoitti:
Ihan hyvä ikäero, ehditte olla yhdessä vanhainkodissakin.
:) ap
Mä oon samanikäinen,kuin sä ja just tuon ikäiset jätkät tulee iskemään ja on ollut jotain juttuakin.
Onnea teille:) ei se ikä vaan sama aaltopituus:)
Vierailija kirjoitti:
Naiset elävät keskimäärin 8 vuotta pidempään kuin miehet, joten ikäero näin päin toimii paremmin kuin perinteinen. Mihin perustat väitteen naisten kroonisesta sairastumisesta tai aktiivielämän loppumisesta vuosia miestä aiemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset elävät keskimäärin 8 vuotta pidempään kuin miehet, joten ikäero näin päin toimii paremmin kuin perinteinen. Mihin perustat väitteen naisten kroonisesta sairastumisesta tai aktiivielämän loppumisesta vuosia miestä aiemmin?
Näinpä :) ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26Miksi? Ap
Vanhemmat naiset ovat kiinnostavampia.
M26
Hyvät sulle.