Uusi mies ei pidä lapasestani
Alusta saakka ollut hankaluuksia. Mies tsemppaa ja muutettiin yhteen. Huomaan miten mies joutuu hillitsemään itseään jatkuvasti. Voiko tilanne parantua?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Niin vanha. Olen lukenut tämän saman jo aiemmin.
Päivän hipsteripalkinto tälle kommentille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, en tee mitään hipsteripalkinnoilla, voit lahjoittaa sen hipsterille. Saatko palkkaakin palkintojen jakamisesta vai teetkö omaksi iloksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän naurupalkinto tälle :D
Lapaskateusko vaivaa, vai oletko jäädyttänyt sormesi?
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, ettei lapasesi huomaamattaan pahenna tilannetta? Jospa pitäisitte perhekokouksen ja selvittäisitte, auttaisiko, jos lapasesi yrittäisi olla esim. enemmän kynsikäs?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapasia on vaikka muille jakaa, en vain ymmärrä jonkun saman aloituksen tekemistä kerta toisensa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapasia on vaikka muille jakaa, en vain ymmärrä jonkun saman aloituksen tekemistä kerta toisensa jälkeen.
Huh mikä wt. Kapasiteettia taitaa olla vain ympäriinsä jakamiseen ja lapasien tehtailuun.
Jotkut eivät vain pidä lapasista, se on hyväksyttävä. Onko ap kyse vain yhdestä lapasesta? Ehkä mies pitää totuttaa lapaseen vähitellen.
Pitäisitte edes huolen niistä lapasistanne! Menkääs vaan katsomaan jonnekin kouluun tai päiväkotiin, siellä niitä on laatikoittain yhteiskunnan vastuulle sysättyinä.
Eikös nykyään vain hylätä vanhat lapaset uuden suhteen tieltä ja anneta niitä jonnekin sijaiskoteihin? Ehkä lapasessasi on joku piirre, joka ärsyttää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Niin tosikko. Olen törmännyt samaan jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh mikä wt. Kapasiteettia taitaa olla vain ympäriinsä jakamiseen ja lapasien tehtailuun.
Eipä tuo wt:n veljely ole mitään järkevyyden puhetta. Eikä minulla ole tarvetta olla ilkeä muille, edes anonyyminä netissä, jos siten ollaan wt, olen sitten. Lapsia ei ole ja veikkaan että olet jakanut ktseäsi enemmän kuin minä. Minulla on vain tämä yksi kumppani ollut koko elämäni aikana.
Toivon tosiaan, että aloittaja puhuu lapasista, eikä kuvainnollisesti. Jotkut ainakin kutsuvat pieniä ja roikkuvia rintojaan lapasiksi. Ettei vain olisi kyse siitä, ettei uusi mies pidä aloittajan lapas-tissistä?