Uusi mies ei pidä lapasestani
Alusta saakka ollut hankaluuksia. Mies tsemppaa ja muutettiin yhteen. Huomaan miten mies joutuu hillitsemään itseään jatkuvasti. Voiko tilanne parantua?
Kommentit (34)
Keväthän täällä etelämpänä jo keikkuen tulevi. Voisiko lapasen pakata komeroon kesän ajaksi pois silmistä, ehkä syksyllä mies on jo sopeutunut ajatukseen lapasen läsnäolosta kodissanne?
Entisenä yh-äitinä en mistään hinnasta olis ottanut miestä joka ei mun lapsestani pitäisi.. lapset tulee aina ensin vaikka kuinka olis ihana ja rakas uusi mies.. jos ei tuu lapseni kanssa toimeen ni turha yrittää.
Vai olisiko kyse siitä, että sinulla on _vain_ yksi lapanen, tavallisesti kun niitä käytetään kahta kerrallaan?
Vierailija kirjoitti:
Vai olisiko kyse siitä, että sinulla on _vain_ yksi lapanen, tavallisesti kun niitä käytetään kahta kerrallaan?
Ainoasta lapasesta tulee helposti tasapainoton vaikutelma. Etkö tosiaan aio tehdä lapaselle kaveria?
Ymmärrän miestä hyvin. Olen vapaaehtoisesti lapaseton. Haluan, että kotona on siistiä ja rauhallista. Kauhea ajatus, että rankan työpäivän jälkeen eteisessä olisi rasittavia lapasia.
Mikset vaihda lapasia mieleisiin tai siirry hansikkaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoasta lapasesta tulee helposti tasapainoton vaikutelma. Etkö tosiaan aio tehdä lapaselle kaveria?
Ei uskalla, kun ei se tykkää yhdestäkään :D
Minä ja tumput ollaan paketti. Me vaan tullaan yhdessä, ja sillä siisti. Miehen on kertakaikkiaan vaan hyväksyttävä meidät kokonaisuutena.
Pahimpia miehiä on kuitenkin ne, jotka haluaa vetää tumppuun!!
Opeta mies kutomaan lapasia, ehkä hän oppii sen jälkeen arvostamaan niitä.
Jospa miehellä ei ole homma hanskassa eikä siedä edes lapasia?
mikset tekisi uusia lapasia miehesi kanssa, niin ymmärtäisi ehkä, että ei niistä niin hirveää haittaa ole ja ehkä oppisi arvostamaan omien kautta myös sinun lapasiasi
Sillä on vaan juttu lähtenyt lapasesta. Kyllä se siitä.
Itse olen aina sanonut uusille kumppaneilleni että minä ja lapaset tullaan samassa paketissa, lapaset ovat kuitenkin niin suuri osa elämääni, vaikka toinen jäikin erossa exälle. Sen vuoksi toista kättäni usein palelee talvella, mutta en lähde harkitsematta tekemään uusia lapasia.
Uusi mies ja vanha lapanen..niin klassinen riitojen aiheuttaja.Uuasustuksen arki pitää saada rullaamaan.
Yleensähän se menee niin, että uudessa suhteessa aletaan heti vääntää uusia lapasia. Ei se yhteinen lapanen auvoa tee, uskokaa pois.
Odotahan kun uusi anoppisi sotkeutuu asiaan. Siinä saattaa lapaskäsi hiota.
Toivotaan parasta!