Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsisti anoppi

Vierailija
10.03.2016 |

Miten tulla toimeen tämmöisen ihmisen kanssa. Narsististahan ei pääse eroon vaikka yrittäisi katkaista välit. Tulen hulluksi tämän ihmisen vuoksi. Onko muilla kokemusta?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muka ette voi laittaa välejä poikki?

Me voidaan laittaa mutta hän ei. Se tässä onkin. Ei narsisti jätä rauhaan koskaan. Sen tarkoitus on tuhota ja murskata henkisesti ihmiset jotka yrittävätkään päästä hänestä eroon ja jotka ei suostu enää tanssimaan hänen mielen mukaan. AP

Ette ole vain yrittäneet tarpeeksi. Vai mitä konkreettisia keinoja olette soveltaneet?

Ette avaa ovea, olette blokanneet henkilön puhelimestanne (soitot ja viestit eivät tule perille), ette lue hänen lähettämäänsä postia.

On osittain toimittu jo näin. Ovi ollaan avattu jos on sattunut ilmestymään paikalle. AP

22/48 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä miehesi on? Puolustaako hän sinua, osaako itse puolustautua?

Ei mies pysty puolustamaan minua eikä osaa puolustaa itseään. Alussa syytin miestäni kun ei tee mitään. Nyt ymmärrän mitä tämä narsisti äiti on tehnyt omalle pojalleen koko elämän ajan. Ei mieheni enää edes tiedä mitä tehdä ja näen kuinka huono olo hänelläkin on tästä. Olen henkisesti tosi poikki tähän kaikkeen:( se pahuus ja ilkeys ym mikä siinä ihmisessä on. Se on ihan eri luokkaa kuin normaali huono käytös ihmisellä. AP

Itse olen elämäni aikana tavannut pari ihmistä joissa oli jotain tosi omituista ja salaperäistä. Vaikuttavat falskeilta ja siltä, että salaavat jotain. Heillä ei ole yhtään huumorintajua ja vaikka yrittäisivät olla humoristisia niin se takakireys vaan paistaa läpi. Molemmat myöskin harrastavat häpeilemätöntä tuijotusta... 

Kyllä moni varmaan tietää tän ihmistyypin kylmiä kuin jääkaapit... Salattujen elämien Camilla vastaa vähän samanlaista henkilöä mutta vain oikeassa elämässä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi,onko teillä lapsia tai aiotteko hankkia? Jos, niin teidän pitää mennä pariterapiaan. Lapsi kärsii kun isä on ensisijaisesti uskollinen äidilleen.

Toisekseen,sinun pitää olla nyt se vahva osapuoli. Sinä olet nyt se joka sanoo miehellesi ja anopille ei. En tiedä millä tavoilla anoppi vaikuttaa elämässänne, joten kirjoitan nyt sellaisia normaaleja arkielämän ristiriitoja, jotka ei kaikille edes ole ongelma:

-Ilmoitat että ette jouluna anopille. Anoppi alkaa syyllistämään miestä, ja mies puhuu sinulle että eihän me voida näin loukata äitiä. Sinä sanot, että mieleltään terve ihminen ei loukkaannu siitä että aikuiset ihmiset eivät mene hänen luo pyhänä. Sinä et mene (ja lapset eivät mene).

-Anoppi vihdoin ymmärtää että ette mene jouluksi. Hän tulee kylään mukanaan perinneverhot ja pöytäliina. Aloittaa puhunisen kuinka hän voisi tulla kokkaamaan teille aaton aattona ja mainitsee tekevänsö teille laatikot valmiiksi. Sinä sano: Ei. Me luonne tänä vuonna omat perinteet. Ojennat verhot ym. takaisin anopin käteen. Anoppi syyllistää miestä, joka ottaa tämän esille kanssasi, että annettaisiin hänen osallistua edes näin. Sinä vastaat:Minulle tämä on todella tärkeä asia, ja sinun on yritettävä ymmärtää minua. Valitsen itse oman kotini verhot, ja teen itse meidän perheen jouluvalmistelut.

Vierailija
24/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti elää uhriensa tunnereaktioista. Se on vaikeaa, mutta ainoa mikä auttaa, on toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos -asenne. Eli teki narsisti mitä tahansa, te teette omalla tavallanne, ja teillä ei ole velvollisuutta sitä millään tavalla hänelle selitellä ja perustella. Jossain vaheessa narsisti huomaa, ettei saa teiltä sitä mitä hakee. Saattaa olla, että siirtyy sitten muualle muita kiusaamaan. Ja kyllä, sitä ennen puhutaan muille p*aa minkä ehditään, mutta niistäkin voi olla vaan välittämättä. Näin se vaan menee. Kakka homma, mutta, elämä välillä on.

Vierailija
25/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös narsisti anoppina. Katkaisin välit - mies käy lasten kanssa joskus kylässä. Ja tulee vihaisena takaisin. Miehen veli on anopin lempilapsi. Mieheni ei esim ihmetellyt yhtään kun me saimme 100 e häälahjana ja veli sai 30 000 e hirsisaunan. Kun on aina kyykytetty, niin ei asioita huomaa. Mies ei myös huomaa, että anoppi aina puolustaa ja suojelee veljeä, mutta haukkuu miestäni.

Anopin ilkeät puheet lapsista saivat minut katkaisemaan välit. Ei edes lapsia jätä rauhaan.

En jaksa sitä kieroutta.

Vierailija
26/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua loukkasi kun mun veljeni haukkui mun anoppiani narsistiksi. Näinkin voi olla..

Vierailija
27/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti elää uhriensa tunnereaktioista. Se on vaikeaa, mutta ainoa mikä auttaa, on toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos -asenne. Eli teki narsisti mitä tahansa, te teette omalla tavallanne, ja teillä ei ole velvollisuutta sitä millään tavalla hänelle selitellä ja perustella. Jossain vaheessa narsisti huomaa, ettei saa teiltä sitä mitä hakee. Saattaa olla, että siirtyy sitten muualle muita kiusaamaan. Ja kyllä, sitä ennen puhutaan muille p*aa minkä ehditään, mutta niistäkin voi olla vaan välittämättä. Näin se vaan menee. Kakka homma, mutta, elämä välillä on.

En ole ap, mutta tuo mitä ehdotit toimii. Oma anoppi on myrkyttänyt suvun naisia mua vastaan kun en toimi toivotulla tavalla. Mutta en välitä - jos ihmiset uskoo kaiken ilman faktojen tarkistusta niin en voi mitään ja mun puolesta he saavat juoruta yhdessä.

Harmitti aluksi, mutta nyt enää ei.

Vierailija
28/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet nyt vaan puhuisi jonkun toisen nimissä. Narskut tekee sellaistakin.

Vierailija
29/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan ne pomot ja anopit on narsisteja

T. Tyhmä

Vierailija
30/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua loukkasi kun mun veljeni haukkui mun anoppiani narsistiksi. Näinkin voi olla..

Toi oli vain heitto - ja voihan se olla tottakin.

Vierailija
31/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekoitku on ihan hirveää. Sellaista näyttelemistä. Jotta saadaan tahto lävitse niin otetaan itkukortti esiin. Voi olla, että ihminen on vain sanonut oman mielipiteensä joka poikkeaa narsistin. Narsisti hämmentyy ja porahtaa itkuun. Ja kun itku ei auta aletaan raivoamaan ja haukkumaan...

Vierailija
32/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla nyt vähän varuillaan. Tulee vielä palstapoliisi ja ilmiantaa tän ketjun :D.

Vierailija
33/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi oli vain heitto - ja voihan se olla tottakin.

Vaan heitto.. Ei ole totta.

Vierailija
34/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tekoitku on ihan hirveää. Sellaista näyttelemistä. Jotta saadaan tahto lävitse niin otetaan itkukortti esiin. Voi olla, että ihminen on vain sanonut oman mielipiteensä joka poikkeaa narsistin. Narsisti hämmentyy ja porahtaa itkuun. Ja kun itku ei auta aletaan raivoamaan ja haukkumaan...

Ainoastaan sulla on tunteet ja ainoastaan suhun voi sattua?

Vierailija
35/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla anoppina takertuva(n) narsisti(n piirteitä omaava) tapaus. Miestäni on koko elämänsä, lapsesta alkaen manipuloitu ja ohjailtu toimimaan vain hänen toivomallaan tavalla, niin että edes silloin kun kyse on jostain aivan älyttömyydestä ei osata kyseenalaistaa vaatimuksia. On tehty mies henkisesti riippuvaiseksi. Jos ei mene mielen mukaan, otetaan koko repertuaari käyttöön - ensin itketään, uhriudutaan ja syyllistetään, sitten haukutaan ja lopuksi mökötetään. Ai että kun ottaa sielusta katsoa sivusta tätä meininkiä. Itse en ole mukaan mennyt mutta miehen käytöksestä en voi päättää vaikka olenkin yrittänyt tukea irrottautumaan.

Joten ymmärrän hulluksi tulemisen tunteesi, AP. Kun omat keinot loppuvat, terapia ei ole huono vaihtoehto etenkään miehellesi, käsitellä vaikeaa ihmissuhdetta.

Vierailija
36/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla anoppina takertuva(n) narsisti(n piirteitä omaava) tapaus. Miestäni on koko elämänsä, lapsesta alkaen manipuloitu ja ohjailtu toimimaan vain hänen toivomallaan tavalla, niin että edes silloin kun kyse on jostain aivan älyttömyydestä ei osata kyseenalaistaa vaatimuksia. On tehty mies henkisesti riippuvaiseksi. Jos ei mene mielen mukaan, otetaan koko repertuaari käyttöön - ensin itketään, uhriudutaan ja syyllistetään, sitten haukutaan ja lopuksi mökötetään. Ai että kun ottaa sielusta katsoa sivusta tätä meininkiä. Itse en ole mukaan mennyt mutta miehen käytöksestä en voi päättää vaikka olenkin yrittänyt tukea irrottautumaan.

Joten ymmärrän hulluksi tulemisen tunteesi, AP. Kun omat keinot loppuvat, terapia ei ole huono vaihtoehto etenkään miehellesi, käsitellä vaikeaa ihmissuhdetta.

Kuulostaa naiselle.

Vierailija
37/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän älyttömyyksiä äiti voisi pojaltaan vaatia? Jäi mietityttämään..

Vierailija
38/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä älyttömyyksiä anoppi voi pojaltaan vaatia? Tässä esimerkkejä ex- anopista ja hänen pojastaan;

- anoppi koko elämänsä ajan ollut lomalla, pätkätöitä työkkärin pakottamana. Vika on työnantajissa, kun ei pärjää millään työpaikalla.

- ex-anoppi manipuloi rahaa milloin milläkin verukkeella pesukoneen, auton jne. hajoamisen vuoksi. Jos silloin tällöin jota kuta auttaa, on asia ok, mutta jatkuvana tulolähteenä toimiminen. Jos ei saanut rahaa, sai raivokohtauksen. Viimeksi anopille olisi pitänyt hankkia auto. Anopin mielestä jopa hänen opiskeleva poika tienaa opintotuilla ja asumislisillä enemmän kuin hän- häntä oli velvollisuus elättää.

- anoppi ei halunnut minuun koskaan edes tutustua. Oli mustasukkainen pojastaan, teki hallaa suhteelle sen minkä kerkesi.

- anoppi oli yksi suurimmista syistä miksi on nykyään ex- mies.

Mulla on uusi mies ja nykyinen anoppi aivan ihana ihminen.

Vierailija
39/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän älyttömyyksiä äiti voisi pojaltaan vaatia? Jäi mietityttämään..

No kunpa vaan tietäisitte. Kaikenlaista maan ja taivaan väliltä jonka tarkoituksena on vain saada pojan huomio itselle ja pidettyä tiukka valta hänen elämässään ja päätöksissään. En nyt ala tässä yksityiskohtia kertomaan, mutta tiedän kyllä että samankaltaisia tilanteita seuranneet tietävät mistä puhun!

Vierailija
40/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tulla toimeen tämmöisen ihmisen kanssa. Narsististahan ei pääse eroon vaikka yrittäisi katkaista välit. Tulen hulluksi tämän ihmisen vuoksi. Onko muilla kokemusta?

No siis nimenomaan katkaisemalla välit siitä pääsee eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä