Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää, mutta rusetit sopivat mielestäni parhaiten hyvännäköisille homomiehille. 

Vierailija
42/70 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin. Mies vaan on aika isokokoinen ja harteikas joten tuon tyyliset vaatteet ei istu kropan malliin mitenkään. Nuo sopii just pitkille ja hoikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ekaa on hipster-tyyliä aivan selvästi.

Vierailija
44/70 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ja vika olivat musta parhaimpia kuvia.

En ymmärrä tätä homo/pelle/ei oo mies -haukkumista.

Ymmärtääkseni tuolla tavoin maailmalla yleisesti pukeudutaan.

Tätähän ei näe Helsingin keskustan ulkopuolella, mikä herättää tietysti ihmisissä ennakkoluuloja.

Mun mielestä ihanan rohkea tyyli ja siisti. Enemmänkin miehet saisivat rohkeasti leikkiä pukeutumisella.

Musta puku+valkoinen paita+ohut kravatti ei taas yhtään iske muhun, liian virallista, liian kokoomusnuorelta ja kovalta näyttävää.

Veljeni asuu Tallinnassa ja on omaksunut joitain tuon tyylin vaatteita. Päätti 25v. ettei enää käytä huppareita ollenkaan, koska ovat niin "teinejä" vaatteita.

Itselläni on 35v. miespuolinen kaveri, joka edelleen käyttää huppareita, roikottaa farkkuja ja käyttää skeittikenkiä. Hänen äitinsä ostaa hänelle vaatteet, koska häntä itseään ei kiinnosta mennä töihin.

Ihmiset saa pukeutua niin kuin huvittaa. Vaikka kieltämättä, olisihan se mielenkiintoista nähdä, miten tuo kaverini komistuisi silmissä, kun laittaisi vaikka frakin päälle.

Vierailija
45/70 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä loukkaantua mielipiteistä, etenkin kun ne on erikseen kysyttyjä mielipiteitä? Ei kukaan ole mitään törkeää kirjoittanut. Laita vaan oma mielipiteesi ilman mitään "mutku on trendikästä, kuulikko juntti" tärkeilyä. Ei vaan näytä hyvältä monen mielestä, mitä pahaa siinä on! Kunhan ei päin naamaa mennä sanomaan.

Vierailija
46/70 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin ja yritän sille ostella tollasia siistimpiä vaatteita <3 ja kannustaa vielä käyttämään niitä...

Vierailija
47/70 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://s.sidereel.com/cms/posts/268180/large/uploaded_file20130930-4805….

Mä rakastaisin miehellä tollasia vihreitä housuja ja tuollasta paitaa <3

Vierailija
48/70 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahaaa päivän naurut kun kuvittelen mieheni tuollaisiin gay asuihin :D mieheni on tosiaan mies eikä mikään hienostelija joten en todellakaan tykkäisi nähdä hänellä tuollaisia ryysyjä.

Kuulostaa haisevalta juntilta hän, sori vaan.

Vierailija
49/70 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkään tuonlaisesta tyylistä, mutta eihän se kaikille sovi, pitää olla tosi hoikka ja pitkä.

Vierailija
50/70 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,hyvä tyyli tuo on.Vaatii kyllä aika laiheliinin eli sopii ehkä harvemmin.

Vierailija
51/70 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi tykkäisin kyllä! Tyylikkäitä asuja. Mutta sitten pitäisi kyllä itsekin tsempata asujen kanssa, eikä hiihtää reikäisissä leggingseissä :D

Vierailija
52/70 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en tykkää... Miehen pitää olla miehekäs MIES... Mun mies on rakennusalan yrittäjä ja musta on niin seksikästä nähdä se niissä työvaatteissaan! Ja kun se rakentaa ja tekee kaikkea, kunnon monitoimimies niin mikäpä sen ihanempaa. Eikä tuollasta jakkutakki miestä, hyh!

Kesällä taasen on ihanaa nähdä kun se remppaa jotain ilman paitaa, ainoastaan likaiset työhousut päällä! Grrrr! Ja se, kuinka osaavasti se käyttää kaikkia työkaluja. Parhaillaan rakentaa meille omaa taloa, itekin autan sen verran mitä osaan ja omilta töiltäni kykenen :D

Joo meni vähän aiheesta, sori :)

Vierailija
53/70 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä moni puhuu hipsteristä, vaikka eivät nuo kuvat edes edusta mitään hipsterityyliä. Käytetään vain jotain sanaa, josta on tullut parin viime vuoden aikana yleinen tietämättä, mitä se oikeasti tarkoittaa.

Vierailija
54/70 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan sopisi minun miehelle. Luojan kiitos hän osaa pukeutua järkevästi eikä seuraa mitään pellemuotia.

Vierailija
55/70 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa asuista aika kamalia, mutta on niissä jotain kivaa. Mä haluaisin, että mun poikaystävä pitäisi useammin rusetteja. Mun mielestä ne on sexyjä. :D

Vierailija
56/70 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko juntteja muijia täällä taitaa käydä jos nuo jutut eivät millään käy ja sovi MIEHELLE.

Vierailija
57/70 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi ja ei pukisi mieheni ko. tamineita päällensä.

Vierailija
58/70 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusteluita miksi ei kiinnosta ja näytä kivalta?

Vierailija
59/70 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusteluita miksi ei kiinnosta ja näytä kivalta?

Ei vaan ole yhtään meidän tyyliä. Ei "puhuttele" kyseiset vaatteet lainkaan. Silti jos jonkun muun päällä olisi, jonka tyyliä nämä ovat eivät sinänsä häiritsisi myöskään.

Vierailija
60/70 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pukeutuu jotakuinkin noin. Tykkään. Lukuunottamatta rusettia, farkkupaitaa tai lätsää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä