Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä vielä exän numero puhelimessa

Vierailija
10.03.2016 |

Miten otan asian puheeksi!?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi olla? Pitääkö exän kanssa lopettaa kaikki yhteydenpito kun suhde loppuu? Outoa.

Vierailija
2/20 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse minustakaan ottaa puheeksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs ex:ien panikointi päivä tänään on? On trollattu jo vaatteista ja nyt numerosta. Mitäs seuraavaksi?

Vierailija
4/20 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät? Ei kuulu sulle.

Vierailija
5/20 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tämä, mutta ihan huvin vuoksi: mistä tiedät? Siitä, kun nuuskit salaa hänen puhelintaan?

Vierailija
6/20 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies muistaa exän numeron ulkoa? Lobotomia?

Vierailija
7/20 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs ex:ien panikointi päivä tänään on? On trollattu jo vaatteista ja nyt numerosta. Mitäs seuraavaksi?

Koulukirjasta...

Vierailija
8/20 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oli minullakin muutaman exän numero vielä kaksi vuotta sen jälkeen kun aloin seurustella tulevan rouvani kanssa. Parin kohdalla nimen lisämääreenä "hullu/älävastaa" tai "riesa/älävastaa".

Muutaman vuoden kuluttua sitten ei ollut yhdenkään exän, koska yhteydenpito vaan loppui.

Mutta parhaita valokuvia ja kirjeitä en ole hävittänyt. Surkeina päivinä kummasti boostaa fiiliksiä parempaan kun lukee niitä kyynelten tahrimia kirjeitä. Joista vanhempi nais(insinööri)kollega totesi aikoinaan kyynisesti " voi tyttöparkoja. Keskenkasvuiset pikkupillut ei ole oppinut vielä tekemään eroa hyvän panon ja rakkauden välillä"

Vierailija
9/20 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos mies muistaa exän numeron ulkoa? Lobotomia?

Mies muistaa numeron lisäksi myös exän. Tämä voisi auttaa jopa siihenkin.

Vierailija
10/20 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa? Minullakin on toisen exäni puhelinnumero ja ovikoodi puhelimessani. Nykyistä miestäni asia ei liikuta tippaakaan, sillä exäni ei ole minkäänlainen uhka suhteellemme. Hän on ollut elämässäni tärkeä ihminen ja jos minulla on hänelle asiaa, niin varmaan soittaisin. En myös yllättyisi jos nykyiselläkin mieheltäni löytyy exiensä yhteystiedot, en siis tiedä onko eikä se minun asia ole. Sen mitä hänen existään tiedän, on että he ovat kauniita, ystävällisiä ja menestyviä naisia.. he ovat olleet miehelleni tärkeitä, mutta aikansa kutakin. Nyt minä olen se tärkein!

Tätä palstaa lukemalla olen viimein alkanut ymmärtää miesten väitteet psykopaattisista naisista, kiitos siitä :D

Vierailija
11/20 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui! Minunkin puolisolla (ollaan oltu yhdessä 15 vuotta) on exien numeroita vielä puhelimessa ja facebook kavereina. Minullakin pari exää facebook kaverina ja kommentoidaan toistemme julkaisuja. Kamalaa, mitähän tässä nyt pitäisi tehdä?!! Puolisoni on käynyt kylässäkin exänsä luona ihan vähän aikaa sitten. Ei kamalaa, lähettäkää kriisiapua ;)

Vierailija
12/20 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää. Numeron kun sopii milloin käy panemassa sitä

Vierailija
13/20 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaargh, täällä on kuoleitten ihmisten numeroitakin puhelimessa, ei oo tullu postettua, toivottavasti eivät rupee soittelemaan :)

Vierailija
14/20 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on minullakin eksän numero puhelimessa, mutta enemmänkin periaatteella "älä vastaa", jos sattuisi soittamaan. Miksi se numero pitäisi poistaa? Eikö olennaisempaa ole se, että käyttääkö sitä numeroa vai ei?

Vierailija
15/20 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, monella on ja siihen on syynsä. En tule varmaan koskaan poistamaan exän numeroa.

Vierailija
16/20 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolmen: eka koska hän on lasteni isä ja yhdessä hoidetaan lasten asiat. Toka koska hän on paras ystäväni, lapseni kummi. Kolmas koska ollaan töissä yhteistyökumppaneita. Mulla ei siis ole erillistä työpuhelinta.

Miehen puhelimen numeroja en tiedä eikä kiinnosta.

Ja voin vielä sanoa, että kenenkään noiden kolmen kanssa ei tee mieli paneskella tai millään muullakaan tavalla pettää. Aikuisuus, katsokaas.

Vierailija
17/20 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on ihmissuhde  muiden joukossa, ei mitään maagisen pyhää. Tärkeät ihmiset pysyy aina elämässä oli ne entisiä luokkakavereita, armeijakavereita tai puolisoita.

Vierailija
18/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole numeroa. Poistin sen heti eron jälkeen. En nähnyt myöskään mitään syytä säilyttää exän tekstiviestejä ja sähköpostiviestejä. Kaikki on omassa muistissani ja jos jokin unohtuu, niin sitä en tarvitsekaan. Säilyttäminen hankaloittaa vain mielestäni eteen päin menemistä elämässä, ja ei ole lapsia.

Vierailija
19/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, ettei minulla  ole aavistustakaan keiden kaikkien yhteystietoja miehelläni on puhelimessa tai tietokoneessa. Eikä kyllä ole hänkään minulta koskaan kysynyt.

Vierailija
20/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut syy miksi mulla on exän numero  luurissa on se että meillä on yhteinen lapsi. Asiaa exälle on max 1krt/vuosi.