Ulkosuomalaiset mammat, ohoi!
Missä asutte ja mitä teette työksenne? Mitä teidän miehet tekee? Missä elämänvaiheessa muutitte ja onko tarkoitus asua siellä kenties pysyvästi? Kuinka lapset sopeutuivat muuttoon? Minkälaista arki on? Hyvät ja huonot puolet?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteleeko ap oikeasti, että joku vähänkin eksoottisemmassa maassa asuva ulkomamma viitsisi vastata tänne rehellisesti kaikkiin noihin kysymyksiin?
Lähes yhtä hyvin voisin omalla nimelläni julistaa facessa palstailevani av:lla.
Esim Espanjassa asuu tuhansia suomalaisia ja työstään voi vastata aika ympäripyöreästi että "it-ala".
Kysy vielä, miten asutaan, mikä maa, mikä kaupunki, monta lasta, minkä ikäiset, oma ja puolison ammatti, työpaikat ja palkkaus. Kun niin hirveesti kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Kysy vielä, miten asutaan, mikä maa, mikä kaupunki, monta lasta, minkä ikäiset, oma ja puolison ammatti, työpaikat ja palkkaus. Kun niin hirveesti kiinnostaa.
Voin itse aloittaa jos haluat: asutaan Vantaalla, neljä lasta, minä olen töissä päiväkodissa ja mies opettajana. Nyt pelottaa jos tunnistetaan ja paljastuu, että kirjoitin näinkin radikaalin aloituksen Vauva-lehden sivustolle!!! *pureskelee kynsiään*
Vierailija kirjoitti:
Voit muutenkin olla laittamatta sanoja mun suuhun, koska en todella kysynyt mitään noin tarkkaan.
Kuvitteleeko ap oikeasti, että joku vähänkin eksoottisemmassa maassa asuva ulkomamma viitsisi vastata tänne rehellisesti kaikkiin noihin kysymyksiin?
Lähes yhtä hyvin voisin omalla nimelläni julistaa facessa palstailevani av:lla.