Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen miesten vessassa on ok, muttei päinvastoin?

Vierailija
10.03.2016 |

Näin tuntuu ainakin naiset ajattelevan. Jotain perusteluja, jos olet tätä mieltä tai käytät vastakkaisen sukupuolen vessaa? (esim. jos toiseen vessaan on pitkä jono ja toiseen ei)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen itsekin miettinyt. Tämä on sitä niinkutsuttua "tasa-arvoa", perkele.

Vierailija
2/22 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet haluaisivat mennä naisten vessaan jonottamaan, kun miesten vessa on lähes aina vapaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole yleisintä baareissa. Naisten vessaan on aina jonoa, miesten ei. Miksi mies menisi erikseen jonottamaan naisten puolelle vessaan??

Vierailija
4/22 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä. Itseäni viihteellä hävettää kun kaverit paukkaavat isoon ääneen miestenvessaan kuin kaakattava kanalauma.

Vierailija
5/22 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kerran todistin tapahtumaa jossa huoltoaseman vessaan miesten puolelle tuli juuri tällainen "kaakattava kanalauma" meikkeineen kun naisten vessa oli kuulemma niin täynnä. Vieressäni pisuaarilla asiaansa toimittanut mies käski ks. kanoja poistumaan tai kutsuu vartijat. Sitten homottelivat tätä miestä ja hokivat "Mikä mies se sellainen on joka naista pelkää"

Kuvitelkaapa tilanne toisin päin.

Uskokaa tai älkää, useimmat miehetkin haluavat tehdä tarpeensa rauhassa.

Vierailija
6/22 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran niin kun menin paikalliseen isoon brismaan, kusetti ihan tolkuttomasti, pyyhkäisin vessaan, ihmettelin kun ei ollut kusilaaria? Koppiin kuselle ja siinä lorotellessa huomasin roskiksen missä luki käytetyille siteille ja tampooneille, silloin tajusin miksi kusilaaria ei ollut ja kaakattava kanalauma tuli vessaan, pokkana menin pesemään kädet ja lähdin, yksikään nainen ei sanonut mitään.

Vierailija
7/22 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

[x] brisma

Vierailija
8/22 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin kun miesten vessassa on näitä pisuaareja, naiset taas ovat siellä kopissaan aivan itsekseen.

Vierailija
9/22 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapastelin Helsinki-Vantaan lentokentällä joskus aamulla neljän aikoihin unessa olevan pääni kanssa isoon, monipaikkaiseen vessaan. Siellä ei ollut ketään. Menin pöntölle ja pistin haisemaan. Kopista lähtiessäni vessaan oli juuri tullut joku nainen joka katsoi minua kysyvästi. Niin minäkin häntä. Hän sanoi että taidan olla väärässä vessassa. Taisin inttää sekunnin-kaksi että ite oot. Sitten totuus alkoi hahmottua. Totesin että saatanpa todellakin olla väärässä vessassa. Nainen, joka taisi olla kentän henkilökuntaa tajusi että olen aivan unessa, naurahti ja totesi että näitä sattuu enemmän kuin luulisi.

No, aika tylsä stoori loppujen lopuksi mutta sopii aiheeseen. Ei mulla muuta...

M44

Vierailija
10/22 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aila mono mies kuseskeleee ulkona mihin sattuu, joten monet voivat luulla ettei se häiritse. Tosin aina itse kun oon käyttänyt miesten vessaan olen varmistanut ettei siellä ole ketään ja usein onkin vain yksi koppi. Miesten vessat kyl yleensä haisee aika pahalle ettei mua kiinnosta mennä niihin ollenkaan. Mua on aina ihmetellyt et miten naiset voivat olla niin helkkarin hitaita vessassa. Moni varmaan tietää vielä pitkän jonon ja silti kopissa istutaan ainakin 5 minuuttia

Vierailija
11/22 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10, Aila mono-mies? :D

Vierailija
12/22 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä naiset eivät voi raiskata miehiä, nehän nauttivat saamastaan huomiosta. Oli kyseessä sitten wc tai itseasiassa mikä tahansa muukin paikka. 

Vierailija
13/22 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, kerran todistin tapahtumaa jossa huoltoaseman vessaan miesten puolelle tuli juuri tällainen "kaakattava kanalauma" meikkeineen kun naisten vessa oli kuulemma niin täynnä. Vieressäni pisuaarilla asiaansa toimittanut mies käski ks. kanoja poistumaan tai kutsuu vartijat. Sitten homottelivat tätä miestä ja hokivat "Mikä mies se sellainen on joka naista pelkää"

Nimittelethän itsekin "kaakattavaksi kanalaumaksi". Millä oikeudella kritisoit homottelua, kun et ole yhtään parempi itse?

Vierailija
14/22 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[x] brisma

Koska Citymarket niin myös Brisma

Vierailija
15/22 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on perseestä kirjoitti:

Samasta syystä naiset eivät voi raiskata miehiä, nehän nauttivat saamastaan huomiosta. Oli kyseessä sitten wc tai itseasiassa mikä tahansa muukin paikka. 

Nainen ei tosiaan voi pakottaa miestä penetraatioon, koska lerppakulli.

Vierailija
16/22 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen okei jos mies tulee naisten vessaan, mutta ymmärrän monen naisen suhtautumisen. Naiset eivät yleensä ole niitä jotka seuraavat miehiä kotiin, tirkistelevät, tuijottavat ja raiskaavat. En sano että naiset eivät ikinä tee ko. asioita, mutta paljon harvemmin. Miehet tuntuvat olevan luonnostaan niitä joilla olisi ennemmin joku taka-ajatus kun menevät naisten vessaan.

Vierailija
17/22 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saapastelin Helsinki-Vantaan lentokentällä joskus aamulla neljän aikoihin unessa olevan pääni kanssa isoon, monipaikkaiseen vessaan. Siellä ei ollut ketään. Menin pöntölle ja pistin haisemaan. Kopista lähtiessäni vessaan oli juuri tullut joku nainen joka katsoi minua kysyvästi. Niin minäkin häntä. Hän sanoi että taidan olla väärässä vessassa. Taisin inttää sekunnin-kaksi että ite oot. Sitten totuus alkoi hahmottua. Totesin että saatanpa todellakin olla väärässä vessassa. Nainen, joka taisi olla kentän henkilökuntaa tajusi että olen aivan unessa, naurahti ja totesi että näitä sattuu enemmän kuin luulisi.

No, aika tylsä stoori loppujen lopuksi mutta sopii aiheeseen. Ei mulla muuta...

M44

Täällä on jo useampi mieskirjoittaja tullut kertomaan, että naiset joko eivät reagoineet tai ottivat huumorilla. Kyllä aloittajaa nyt mahtaa harmittaa. Aloittaja tietysti luulee, että naiset alkavat hysteerisenä kirkua poliisia ja palokuntaa, mies tuomitaan 10 vuoden vankeuteen ja sitten uhriudutaan oikein kunnolla äijäporukan kesken. Ajatella, että naisetkin osaavat suhtautua tyynesti vaikka on ne hormonit ja kaikki...

Vierailija
18/22 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko bunkaharjun brisma vai jokin muu aakkoslotto?

Vierailija
19/22 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimittelethän itsekin "kaakattavaksi kanalaumaksi". Millä oikeudella kritisoit homottelua, kun et ole yhtään parempi itse?

Jos homottelee, voi hyvinkin puhua kanasta.

Vierailija
20/22 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen okei jos mies tulee naisten vessaan, mutta ymmärrän monen naisen suhtautumisen. Naiset eivät yleensä ole niitä jotka seuraavat miehiä kotiin, tirkistelevät, tuijottavat ja raiskaavat. En sano että naiset eivät ikinä tee ko. asioita, mutta paljon harvemmin. Miehet tuntuvat olevan luonnostaan niitä joilla olisi ennemmin joku taka-ajatus kun menevät naisten vessaan.

"Luonnostaan", niinpä tietysti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän