Äänteletkö seksin aikana tarkoituksella että miehesi nauttii enemmän
Naapurissa asui kerran pariskunta jonka nainen kiljui kovaa meinasin ekalla kerralla soittaa poliisin. Aika outoa jos niin kovan äänen tuottaa tekemättä sitä tahalleen.
Kommentit (31)
Eräs tyttöystävä äänteli tosi paljon. Jotenkin se oli häiritsevää kun ymmärsin että tekee sitä tahalleen. Pienikin inahdus voi tuntua tosi paljon mukavammalta jos tietää että se on aito.
En todellakaan miehen takia. Mutta saatan äännellä voimakkaasti jos on todella nautinnollista. Tulee ihan luonnostaan, ei liity miehen miellyttämiseen. Ihmisiä on erilaisia, ei äänekkyys tarkoita feikkaamista.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan miehen takia. Mutta saatan äännellä voimakkaasti jos on todella nautinnollista. Tulee ihan luonnostaan, ei liity miehen miellyttämiseen. Ihmisiä on erilaisia, ei äänekkyys tarkoita feikkaamista.
Miksei miehen takia voisi äännellä? Ainakin minä teen monia asioita toista miellyttääkseni.
Jos ei tuhinaa kummempaa kuulu niin vedän tukasta niin että kuuluu. Kun haluan kalaa ostan kalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei miehen takia voisi äännellä? Ainakin minä teen monia asioita toista miellyttääkseni.
No en mä ala huoraksi. Teen seksissä vain asioita joista itse nautin. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska yleensä sellainen teeskennelty voihkinta kuulostaa ihan järkyttävältä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkki "miksi olen edelleen sinkku"
Ääntelen nauttiessani seksistä luonnostani kovaäänisesti enkä voi sille mitään muuta kuin laittaa suukapulan ja pään tyynyyn, mutta jos se ei tulisi minulta automaattisesti, ääntelisin kyllä, tosin huomattavasti eroottisemmin kuin nyt.
En harrasta mitään kiimaista ulvontaa,mutta jos minulla alkaa jo olla paikat hellänä,pyydän miestä panemaan takaapäin ja voihkin,että hän tulee nopeammin.
Nautin seksistä ja olen äänekäs. Enkä show off. Olen opetellut tukahduttamaan huutoni tyynyyn tms. Kotona ei vaan voi päästellä täysillä, koska lapset. Ehkä joskus ajattelen naapureita. ;)
Vaeltamassa, kun käydään mieheni kanssa, niin siellä annan palaa. Erämaata on ja seuraavaan leiriin toivottavasti useita kymmeniä kilometrejä.
En ole muutenkaan äänekäs itseni korostaja, joten sellainen en ole myöskään sängyssä. Tässä 18 vuoden suhteessa on jäänyt vähäinenkin feikkaaminen pois jo suhteen alussa ja teini-ikäisten lastemme takia ääntelen vain niin, että mies ne kuulee. Sama on miehellä. Kun lapset ovat muualla yötä, voimme äännellä vapaammin, mutta ei se silloinkaan liioiteltua ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkki "miksi olen edelleen sinkku"
Päinvastoin, siinä ei tarvitse koskaan ilmoittaa kyllästyneensä seksiin, koska miesten miellyttäminen on alkanut ällöttää, vaan voi etsiä kumppanin, joka tykkää siitä, mitä itse tykkää tehdä. Ei kaikkeen tarvitse seksissä suostua, you know.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
41 alapeukuttajan mielestä seksissä pitää tehdä asioita joista ei itse tykkää. Sääliksi käy.
Horo on aina horo on se tuollainen tai ulkona sellainen. Molemmat ulos.
En, koska en koe siihen tarvetta. Muistan vuosien takaa erään seksuaaliterapeutin ohjeen, että ääntelyyn suunnattu energia kannattaa suunnata mieluummin nauttimiseen, ja sehän sopii minulle varsin hyvin. Orgasmin hetkellä olen ihan erityisen hiljaa ja hengityskin pysähtyy hetkeksi. Eikä ole tarvetta voihkia edes siksi, että mies lopultakin tulisi, koska jos homma ei pelitä niin uskallamme senkin sanoa ääneen ja ehdottaa, että pidetään taukoa tai jopa lopetetaan yrittäminen tältä kerralta.
Kun inahtelen hiljaa, miellytän miestä. Kun ääntelen kovaa niin en vaan voi olla hiljaa kun tuntuu niin hyvältä.
N26
Minä en edes saa orgasmia jos keskityn siihen että olen hiljaa (ja mahdollisesti paikallaan) mutta en kyllä mahdottoman kovaa ääntä pidä :D ei normaali puhe ääntä kovempaa ?
Satunnaisesti. Pidän ääntä luonnostaan, mutta joskus huomaan, että mies kaipaa lisäväriä, mutta itse en ihan samoissa fiiliksissä ole, niin sitten voin äännellä hänen mielikseen.
Meillä on kolmen laista seksiä: mies nauttii enemmän, minä nautin enemmän ja molemmat on kympillä mukana. Aina ei satu sama seksin haluvaikataulu ja silti halutaan tyydyttää toisen tarpeet, kun ei se vastenmielistä kuitenkaan ole, vaikka ei ihan huvittaisi ryhtyä hommiin :D
Seksissäkin voi ajatella joskus toista. Samalla tavalla voin joskus laittaa seksikkään alusvaatteet (mummokalsarit on huomattavasti mukavammat, omaksi ilokseni en todellakaan pitsivermeissä vetele työpäiviä) tai mies voi sytytellä kynttilöitä. Se on ihan puolin ja toisin huomioimista. Vähän niinkuin itse tykkään mies päällä ja mies tykkää olla alla eli vuorotellaan. Feikkaaminen on väärin, mutta toisen tyydyttäminen ei, kun ei ylitä omia rajoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
41 alapeukuttajan mielestä seksissä pitää tehdä asioita joista ei itse tykkää. Sääliksi käy.
Tai sitten ne alapeukut oli tuolle itsekkään kuuloiselle asenteelle.Esimerkiksi itse en saa ihmeempiä kiksejä siitä,että otan mieheltä suihin.En nauti siitä seksuaalisesti.Silti teen niin joskus miehen mieliksi.Jos parisuhteessa on asenteella "Minähän en tee mitään mistä en itse nauti",ei ole kovin hyvä tulevaisuus sellaisella suhteella.Joskus voi tehdä kompromisseja ilman että kokee "huoraavansa".Esimerkiksi otsikossa mainittu seksiääntely ei ole mahdottoman vaativaa,mutta voi toisesta osapuolesta olla mahdottoman kiihottavaa.Tietenkään ei pidä suostua asioihin,jotka itsestä tuntuvat pahalta.
E.