Ripsienpidennyksistä - omat ripset liian lyhyet käsittelyyn??
Toivottavasti täällä olisi joku palstalaisista ripsiekspertti tai muuten vaan kokemusta asiasta. Voiko omat ripset olla liian lyhyet/harvat, jolloin ripsiteknikko ei suostu tekemään pidennyksiä??
Itselläni on ollut pitkään pidennykset. Jouduin ottamaan ne välissä pois ja nyt ne ovat ihan tyngät ja paljon lähti myös juurineen pois. Eli hyvin harvat ripset lisäksi. Minulla on jo aika varattuna ripsien uudelleenlaittoa varten ensi viikolla, mutta voiko olla mahdollista, että tulee hukkareissu? Tai ripset laitetaan ja niistä tulee ihan hirveät? Pystyykö esim.voluumiripsien kanssa kikkailemaan niin, että harva ripsirivistökin saa täytettä? Ahdistaa, kun taivuttimella ja ripsarillakin näyttää ihan hirveältä! :D
Kiitos asiallisista vastauksista!
Kommentit (6)
Joo ensin pitää omien ripsien antaa parantua. monet teknikot eivät edes suostu laittamaan kärsineisiin ripsiin pidennyksiä.
kun taas otat ripset niin älä toivo övereitä vaan pitäydy kevyissä kuiduissa ja maltillisissa mitoissa
En ymmärrä, että joku on valmis pilaamaan omat ripset tollasten takia.
Ton takia en ikinä ikinä ikinä laittais itselleni pidennyksiä. Pilaa omat ripset ja sit on tilanne toi ettei ole ees omia. Ja mulle parivuotta sitten naurettiin ku yritin kertoo ystävilleni ettei kannata laittaa. Oli niin muotia. Oon tosi pahoillani sun puolesta. Kannattais ehkä peruu aika ja antaa omat kasvaa.
Jos meet johonkin juhliin ni laita irtoripset siksaikaa.
Käytä revitalashia. Kohta sulla on pitkät ja tuuheat ripset. Sitten niihin kestoväri. Toimii.
Eikö kannattais antaa omien parantua?