Sinä 4 lapsen äiti! Miltä näytät? :)
Minä olen 27v, mun lapset ovat 1v, 3v, 6v ja 9v.
Kuluneen vuoden aikana olen alkanut huomaamaan väsymisen merkkejä kasvoilla, jotka ovat poissa virkeämpänä päivänä. Juonteita on aavistuksen alkanut kehittymään. Pidän kasvojani kauniina, ja pelkällä bb-voiteella saan todella kauniin itsestäni.
Kroppa on mulla tosi hyvä, ulkopuolisten silmiin. Ja se onkin, vaatteet päällä :D olen saanut raskauden aikana kertyneet 20kg nyt pois. Mutta mulla on varmaan maailman eniten raskausarpia.
Tisseistä on ryhti pois neljän imetyksen jälkeen, mutta liivien kanssa ovat upeat, ei kaveritkaan usko että mulla on muka niin rupsahtaneet tissit mitä väitän :D
Vatsanahka on "entinen". Litteä se on! sen takia kukaan ei uskois sitäkään kuin järkys kunnos mun maha on kun se näyttää hyvälle tiukkakin paita päällä. Mutta löysää nahkaa on silti älyttömästi, pussi roikkuu kun olen kontallani, onneksi ei roiku kun seison tai istun :) aivan täynnä raskausarpia mahani ja ruttuinen.
Niin. Mun kroppani ulkonäkö(iho) on kärsinyt kovasti raskauksista, mutta sitä ei huomaa vaatteet päällä, ei edes vaikka kesällä pidän pikkutoppi ja hametta. Olen siitä onnellinen vaikka peiliin kahtominen alasti kyllä surettaa/huvittaa :D
Kommentit (8)
Kroppa on kunnossa, olen pysynyt hoikkana ja säästynyt raskausarvilta. Hiuksiin pitäisi panostaa, juurikasvua on päässyt kasvamaan ja kaksihaaraisia pitäisi leikata. Kasvoihin on alkanut ilmaantua ikääntymisen merkkejä ja tuntuu kovin harmaalta vaikka iho on sinänsä hyvä. Ikää minulla 31v. Olen aika lyhyt ja yritän pukeutua siististi, kotona sitten saa vetää mukavammin :D Olen yh ja aikaa laittautumiseen ei oikein ole.
Ihan ok. Kiloja voisin vähän tiputtaa ja jumpata, mutta sitten teen sen ehkä kun jaksan ja kerkän paremmin lasten ollessa isompia.
Hoikka, suht siro, huoliteltu. Lihaksia sopivasti näin 50+ ikäisenä. Naamasta näkee jo iän mutta kroppa on vielä sileä ja nuorekas.
Painossa tapahtunut 8 kilon muutos teini-iästä tähän päivään:) Rakastan hyvää ruokaa ja herkuttelen usein. Siidereitä tai oluita en ole lipittänyt koskaan, ei mun juttu. Viini ja skumppa sillointällöin menee kyllä.
Eikö ole enempää neljän lapsen äitejä?? :)
En ole mikään piirongin jalka
Olen FÄTI, tynnyrimäinen keskivartalo, vantterapeppuinen möykky silti ihan sinut itseni kanssa.
Vähän ehkä muumimamma look:ia
Näytän kuulemma ikääni nuoremmalta ja olen hoikka. Raskausarpia ei ole, mut niin ei tissejäkään enää neljän pitkän imetyksen jälkeen.
Olen pyöreä mutta olin sitä jo ennen lapsia. Raskausarpia ei ole, enkä mielestäni mitenkään "roiku" mistään vaikka pyöreä olenkin.
Olen ylipainoinen rööki suussa siideri kädessä legginsit jalassa