Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mihet auttakaa mua!

18.02.2006 |

Hei

Olen kolmen pienen lapsen äiti ja olen alkanut epäileen että mieheni pettää minua työpaikalla.

Mieheni tekee yövuoroa toisella paikkakunnalla ja aina töihin lähtiessään pesee munat ja vaihtaa kalsarit sekä ruiskuttaa noin litran partavettä. Kotona ollessaan ei läheskään joka päivä(aika äklö). Ja mies tekeee siis nämä työvuorot yksin erään naisen kanssa( en tiedä mitään tästä naisesta) Eräänä ltana soi puhelin ja kuulin vaan että mieheni sanoi että olen noin kahdeksalta siellä. Kysyin että kuka soitti? ja mieheni sanoi että työkaveri, joka pyysi häntä hakemaan töihin. Kuulosti siltä että olivat jo aikasemmin sopineet tästä hausta. ( tekee todella harvoin öitä) Ihmettelin vähän kun hän tiesi missä tämä kyseinen nainen asui ja mistä hän tiesi tämän puhelinnumeron. Sanoi että sillä on auto rikki ja on ennenki jättänyt tämän kotiin. Ja numeron on kai töistä saanut. Sit mä kysyin et miks ne munat pitää pestä? Sanoi pitkän mietinnän jälkeen ettei oo koskaan tykännyt munahiestä.

Ja taas kun on tehnyt kolme yötä niin kalsarit on vaihtunut joka päivä mut heti ku on kotona ollut niin ei taaskaan kolmeenpäivään.

JOTEN OLENKO LUULOSAIRAS VAAN ONKOHAN JOTAIN MENEILLÄÄN?

MIEHET AUTTAKAA!!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi

1.muna hiki kyllä kutitaa ilkeästi se on totta

2.ei kukaan ime nukkasta kalua

3.jos vähänkin seisoo välillä tulee tippoja ja se haisee

mutta nyrkki sääntö: kyllä nainen tietää jos mies valehtelee

Sisältö jatkuu mainoksen alla