Onko muita joita ällöttää Sara Forsbergin tapa puhua?
Suu liikkuu jotenkin vastenmielisesti, teennäisesti.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt, mutta jos jonkun julkkiksen tapa puhua ärsyttää, kannattaa ehkä kääntää huomio julkkiksesta omaan itseen ja miettiä, miksi tuollainen asia ärsyttää.
En tiedä SF:stä muuta kuin että hänestä puhutaan netissä ja ip-lehdissä ja että hänen äidinkielensä on ruotsi. Tuntuu vain niin hassulta, että joku kiinnittää paljon tunteita jonkun julkkiksen tapaan olla, näyttää ja puhua. Miten itselläsi menee, ap?
Kiitos kysymästä, minulla menee oikein hyvin. Olen oma itseni ja kuulemma aito ja sympaattinen. Elämäni on aivan ihanaa juuri siksi että tunnen itseni ja olen sellainen kuin olen. Minun ei tarvitse tyrkyttää itseäni mediaan tai netin kuvagallerioihin/seuranhakupalstoille. Minä olen kyllä olemassa ilman että minun tarvitsee erikseen korostaa sitä. En kuvittele olevani parempi kuin olen, olen vain ihminen siinä missä kuka tahansa muukin.
Et ole. Jos olisit aito ja sympaattinen et haukkuisi muita ihmisiä palstoilla. Nyt kannattaa pohtia olisiko sinussa pientä narsistin vikaa?
Senkin ämmän ura tulee olemaan lyhyt kuin kananlento joten kohta sitä ei tarvitse katsoa enää missään. Nolo esittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää se jatkuva esittäminen, naaman vääntely ja muka-hauskuus joka hänellä on päällä monissa videoissa. Jotenkin niin tekemällä tehtyä, kuten monilla youtubeen videoita lataavilla. Mutta ehkä tällainen melkein kolmekymppinen on jo niin vanha, ettei tajua asioita, jotka nuorison mielestä ovat hauskoja.
Tuo sanottiin jo. Voisitko keksiä omat kommenttisi kopioimatta muilta.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja isot sieraimet. Silloin uran alkuaikoina kun se kutsuttiin siihen yhteen haastatteluun, niim Piti olla kauhea show päällä koko ajan. Oikein huomas että esittää ja vähän liikaakin. Sitte niissä videoissa pitää joka saatanan kerta olla kans ihan liikaa sitä mukahauskaa naaman vääntelyä ja jotain apinointia. Kivempi olis seurata jos olisi aidosti vakava välillä eikä koko ajan sitä stnan..tämä takia en enää katokkaan ton lorttolin videoita 😒
Siis MINKÄ? L O R T T O L I N....?!
On muuttunut kyllä paljon. Huonoon suuntaan. Ei enää sitä vähäistäkään aitoutta mitä oli alussa.