Täysi-ikäisyyden kynnyksellä aina ihmetteli, miksi ei käy flaksi
...nyt kun katsoo parikymppisiä ja nuorempia pojankloppeja ja toisaalta samanikäisiä tyttöjä, ei enää ihmetytä: jätkät ovat vielä aivan babyfaceja ja mimmit menevät ihan naisesta.
Kommentit (6)
Babyfacet on just hot. Sellaset parrakkaat ja lihaksikkaat miehet not.
Kateus saa aloittajan pitämään noita nuoria miehiä "pojankloppeina". Ne tytöt tykkäävät siitä "babyfacesta".
Muistan, miten katselin joskus alle 2-kymppisenä 3-kymppisiä miehiä ja ajattelin että minun makuuni vain eivät ole tuollaiset raskasrakenteiset ja karvaiset miehet, joilla on uurteita kasvoissa. Ajattelin, että pidän hoikista ja sileäkasvoisista miehistä. Nyt olen itse 3-kymppinen ja 3-kymppiset miehet näyttävät ihan hyvältä.
Joo pikkutytöt tykkää babyfacesta, 20 vuotiaat ja siitä ylöspäin paljon miehekkäämmistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Kateus saa aloittajan pitämään noita nuoria miehiä "pojankloppeina". Ne tytöt tykkäävät siitä "babyfacesta".
Muistan, miten katselin joskus alle 2-kymppisenä 3-kymppisiä miehiä ja ajattelin että minun makuuni vain eivät ole tuollaiset raskasrakenteiset ja karvaiset miehet, joilla on uurteita kasvoissa. Ajattelin, että pidän hoikista ja sileäkasvoisista miehistä. Nyt olen itse 3-kymppinen ja 3-kymppiset miehet näyttävät ihan hyvältä.
Tylsää laittaa asiat kateuden piikkiin. En ole kateellinen 18-kesäisille miehenaluille. Minulla menee nyt paljon paremmin kuin meni silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää laittaa asiat kateuden piikkiin. En ole kateellinen 18-kesäisille miehenaluille. Minulla menee nyt paljon paremmin kuin meni silloin.
Ainakin kiinnostuksenkohteiden puolesta olet jämähtänyt sinne 18-vuotiaan tasolle. Katselet 18-vuotiaita tyttöjä ja olet kateellinen kun kiinnostuvat itsensä ikäisistä, eikä sinusta. Sitten laitat tänne aloituksen, että saisit kritiikkiä 10-20 vuotta vanhemmilta naisilta. Haluat ajatella, että syynä on se että pelätään ihan hirveästi että pariudut 18-vuotiaan nuoren naisen kanssa. Hirveä menetys naisille täällä - egobuustia sinulle. Harhakuvitelma että oikeasti menestyisit nuorten naisten parissa - egobuustia sinulle. Etkä usko että naiset täällä vain tuntevat myötätuntoa vanhojen miesten ahdistelemia nuoria naisia kohtaan, koska jokainen nainen täällä on sen kokenut monesti.
Up