Mitä mun kannattaisi tehdä? asiaa työstä ja pärjäämisestä.
Eli olen monesti kärsinyt burnoutista. Teen tällä hetkellä osa-aikatyötä. Silti koen uupumista ja jaksamisongelmia. En halua taas sairaslomalle. Koen olevani huono työssäni ja sekin rasittaa jatkuvasti. Pelkään työpäiviä. Jos irtisanoudun niin saan karenssin ja emme pärjää taloudellisesti. Muutenkaan lähipiiri ei ymmärtäisi irtisanoutumistani. Koen olevani taakka. En tiedä mitä lähtisin opiskelemaan koska koen olevani huono kaikessa. En tiedä edes mikä kiinnostaisi ja paljon saisin opiskelusta rahaa. Koska meillä on asuntolainaa ja lapsia niin rahaa pitää jostain tulla. Tuntuu että olen puun ja kuoren välillä. En jaksa työtäni vastuun ja muiden ongelmieni takia. Mutta en tiedä mitä muuta tekisin. Olen työpäivinä hyvin uupunut. En jaksa tehdä kotona mitään. Onko muita samanlaisessa tilanteessa olevia mitä aiotte tehdä? tai onko neuvoja.
Kommentit (4)
Mä en tiedä. Itse voisin paremmin jos pääsisin töihin. Hoidan kolmatta vuotta sairasta lasta kotona omaishoidontuella ~380€/kk. Työttömäksikään en voi ilmoittautua kun lapsen terveys ei kestä päivähoitoon laittamista. Joskus minuakin masentaa. Tulevaisuus täysin avoin.
Puhuisin pomolle ja työterveydenhoitajalle. Et voi jatkaa näin, tarvitsen syyn selvityksen ja sitä myötä ratkaisun.
Mene puhumaan lääkärille. Kyllä kannattaa nyt jäädä ennemmin sairaslomalle kuin kuluttaa itsensä loppuun. Mitä haluat elämältä? Oletko ollut masentunut? Uupumus voi johtua myös siitä