Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teuvo Loman ja Nikonsa eroaa

Vierailija
09.03.2016 |

No eipä nekään kauaa kerenneet aviossa olla, hukkaan meni nekin rahat.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016030821235777_vi.shtml

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista nähdä, että ketkä valkkautuu uusiksi kumppaneiksi. 

Siltsu ei taida olla ihan noiden kummankaan tyylinen..

Olisiko Cheek?

Vierailija
22/31 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonii. Siitä saa vielä joku av mamma hyvän ja komean miehen itselleen. Ei kun toiselle kierrokselle mukaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Mä niin tykkään Teuvosta. On hyväntahtoisen oloinen ja tuntuu kunnioittavan kaikkia, ei mikään selkään puukottaja. Mut kuitenkin omalla tavallaan ihan hömppä. Kunhan ei vaan kumpikaan sitä hottis-juhaa ottaisi.

Vierailija
24/31 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/31 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Mä niin tykkään Teuvosta. On hyväntahtoisen oloinen ja tuntuu kunnioittavan kaikkia, ei mikään selkään puukottaja.

No ainakin siinä kiinteistö-Kaisan ohjelmassa Teuovo tylytti todella ikävästi osaa niistä asunnon omistajista asunnon sisustuksesta, että siitä oli hyväntahtoisuus kaukana. Tietty veemäisyys ja "minäminäminä olen paras, katsokaa minua ja tehkää niin kuin minä haluan tai alan draamailla"-henki tuli kyllä hyvin esille. 

Vierailija
26/31 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin monessa homopariskunnassa on niin valtaisa ikäero? Teuvo oli tavatessaan 42 ja Niko 18. Myös Pekka Haavisto oli nelikymppinen hänen ja Floresin tavatessa. Flores oli parikymppinen. Brittikoomikko Stephen Fry on kuusikymppinen, poikaystävänsä Elliott Spencer on 27.

Vierailija
27/31 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adam Lambert tulossa ens kuussa suomeen, joten ehkä se Niko vihdoin pääsee sitä yrittämään tosissaan. 

Vierailija
28/31 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkii city boyyyyyy

Vierailija
29/31 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monessa homopariskunnassa on niin valtaisa ikäero? Teuvo oli tavatessaan 42 ja Niko 18. Myös Pekka Haavisto oli nelikymppinen hänen ja Floresin tavatessa. Flores oli parikymppinen. Brittikoomikko Stephen Fry on kuusikymppinen, poikaystävänsä Elliott Spencer on 27.

Siis täh? Täytyykö mun alkaa luetella niitä lukuisia heteropareja joilla 20-30 v ikäeroa..

Vierailija
30/31 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis täh? Täytyykö mun alkaa luetella niitä lukuisia heteropareja joilla 20-30 v ikäeroa..

Niitä varmasti löytyy hetkessä enempi kun kolme :D 

Vierailija
31/31 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu toi ero. Teuvo vaan on niin ihana. Oli ihan super siinä stailausohjelmassa Lolan kanssa, oliko se Suomen kaamein kämppä nimeltään. Just Lola pehmensi sitä touhua, hyvä dynamiikka heidän välillä. Tuli mieleen Kingin Aku Hirviniemen Jorma Sterling, olisko esikuvana overiksi vedetty versio TeukAsta taivastelemassa sisustuksien karmeuksia?

Teuvo on niin lahjakas, niin hauska ja luova, upee retoriikka, hienoja sisustuksia ja stailauksia. Eikös Tanja Karpelan eka Linnan juhlapuku ollut Teuvon suunnittelema. Oli toki törkeä, mutta tulipahan avut esiin ja todellinen showstopper!