Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö minun ottaa vähän etäisyyttä uuden kumppanin suhteen?

Vierailija
08.03.2016 |

Alussa mies laittoi ihan jatkuvasti viestejä ja tuntui hyvin kiinnostuneelta. On tavattu 5-6 kertaa ja puhumista on vaikka kuinka paljon. Sovittiin, että edetään rauhallisesti. Mies on ollut nyt viikon kuumeessa ja kaikki mahdolliset oireet ja on hyvin väsynyt. Laittaa kyllä viestejä, mutta vähemmän. Kertoo viihtyvänsä kanssani ja haluaa tavata uudestaan. Kuitenkin kertaakaan en ole kuullut mitään tyyliin pidän sinusta tai vastaavaa.
Onko mun nyt laitettava taukoa ja jätettävä yhteydenpito kokonaan pois, etten vaikuta liian innokkaalta? Viihtyisin hänen seurassaan joka ilta. Pitääkö tässä tilanteessa (kun mies ei enää niin paljoa viestittele) tehdä joku testaus eli lopetan yhteydenpidon ja odottelen? Vai mitä teen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti, että tavataan, kun olet parantunut. Ilmaiset kiinnostuksen, mutta ei vaadi jatkuvaa viestittelyä ja ei tarvitse miettiä sitä, että "häiritset"

Vierailija
2/8 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, kun tapaamisten jatkot tuntuvat varmoilta, ei enää viestitelty niin paljon. Sai luottaa, että jatkoa seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tilanne, jossa olen omasta mielestäni viestitellyt liikaa ja ehkä ehdottanut tapaamisiakin enemmän. Mies on kyllä yhtä kertaa lukuunottamatta päässyt tapaamisiin. Pääosin kyllä yhdessä mietimme, mitä tehdään ja milloin. Ensimmäistä kertaa tavattiin helmikuun alussa. Kun olemme yhdessä, aika kuluu kuin siivillä, mieletön fiilis.

Asumme vierekkäisissä kaupungeissa, noin tunnin ajomatkan päässä. Olemme tavanneet 1-2x viikossa. Mies kertoo haluavansa pitkää suhdetta, samoin itse.

Välillä mulla iskee epävarmuus, jos mies vastailee harvemmin. Silloin olen itse ollut aktiivisempi ja mies sanoo, ettei se häntä haittaa.

Koska itselläni nyt tunne, että olen liian innokas (tällä palstallakin varoitettiin toisessa ketjussa liiasta innokkuudesta suhteen alussa), joten nyt laitan itseni jäihin ja odotan, tuleeko miehen taholta mitään reaktiota. Vaikka tuleekin, vastaan viiveellä. Tiukkaahan tämä tekee näin toimia, mutta en halua menettää tuota miestä liialla pommituksella.

Vierailija
4/8 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan omiin tunteisiini ja vaistoan lisäksi herkästi toisten mielialoja. Jos tuntuu, että pitää ottaa etäisyyttä ja aistin viestien vastauksista tai viiveestä, että olen liikaa tekemisissä, niin sitten otan taukoa. Ajastaan aina on selvinnyt, mikä suhde toimii ja mikä ei.

Vierailija
5/8 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-6 tapaamisen jälkeen ei vielä ole läheskään kaikille luontevaa alkaa puhua tunteista ("pidän sinusta" tai vastaavaa). Älä hötkyile. Ole oma itsesi ja keskity muihinkin asioihin, tapaa ystäviä, harrasta, lähde vaikka kavereiden kanssa välillä viikonlopun viettoon.

Vierailija
6/8 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika, toinen on KIPEÄ ja sinä mietit kun viestittää vähemmän...

Vierailija
7/8 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mitenkin. Aika moni kertoo jo toisella tai kolmannella tapaamisella fp-päivityksessä olevansa parisuhteessa.

Vierailija
8/8 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota. Mies ottaa kyllä yhteyttä, kun jaksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä