Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehuuko miehesi sinua?

Vierailija
08.03.2016 |

Exäni sanoi, ettei kehu minua, ettei minulla nouse "kusi päähän". Onko vähän sairasta?
Minulla terve itsetunto ja pelkäsi varmaan, että häivyn, jos kehuisi, vaikka rakastin häntä ja sitä odotin. Itse kehuin häntä usein.
No suhteelle kävi lopulta niin, että oli varma, että petän ja petti itse ja lähti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sanonut kauniiksi ja kehuu peppua. Tämä on tosi ihanaa toki... Sitten mies katsoo naisia netistä ym. ja kehuu minulle näitä naisia. Hän kertoo oikein yksityiskohtaisesti mikä näissä naisissa niin viehättää. Yleensä kuvissa on todella hoikkia naisia, sellaisia thigh-gap -malleja... Myös aasialaiset naiset viehättävät häntä. Tuntuu pahalta kun itse olen tällainen melkein 180 senttinen ja normaalipainoinen nainen... En ole siro malli tai aasialainen sirpukka. Niin ja olen jo yli 30. Mies muistaa kehua kavereidensa nuoria tyttöystäviä ja kuinka he ovat voittaneet lotossa nuoren naisensa takia

Vierailija
2/7 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ainoa vikasi on, että et ole aasialainen tai nuori niin sanoisin, että älä murehdi. Kylläs se poikaystävä rakastaa sinua vaikket olekaan aasialainen :D 

T: mies jonka vaimon ainoa huono puoli on, että ei ole aasialainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on sanonut kauniiksi ja kehuu peppua. Tämä on tosi ihanaa toki... Sitten mies katsoo naisia netistä ym. ja kehuu minulle näitä naisia. Hän kertoo oikein yksityiskohtaisesti mikä näissä naisissa niin viehättää. Yleensä kuvissa on todella hoikkia naisia, sellaisia thigh-gap -malleja... Myös aasialaiset naiset viehättävät häntä. Tuntuu pahalta kun itse olen tällainen melkein 180 senttinen ja normaalipainoinen nainen... En ole siro malli tai aasialainen sirpukka. Niin ja olen jo yli 30. Mies muistaa kehua kavereidensa nuoria tyttöystäviä ja kuinka he ovat voittaneet lotossa nuoren naisensa takia

Mies tyytynyt sinuun kun ei saanut itse nuorta naista.

Vierailija
4/7 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi aasialaista missään tapauksessa, eihän niitä edes erota toisistaan!

Vierailija
5/7 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se kehu, ne on ihan muita miehiä, joilta kehut tulee.

Vierailija
6/7 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu kyllä.

Vierailija
7/7 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi aasialaista missään tapauksessa, eihän niitä edes erota toisistaan!

Mamma spotattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän